02.02.2010, 14:43
Welcome. I have a problem with my work zones because they have any, and only 10-20 minutes for id 0: (. I do not know what to do with it. gives the code. Please help
Код:
public AntyUns() { for(new i=0; i<MAX_SLOTS; i++) { //Anty Ucieczka z Więzienia if(!IsPlayerInAreas(i, 188.1798, 203.8409, 156.6035, 180.7230) && PlayerInfo[i][Jailed] == 1) { SetPlayerInterior(i,3); SetPlayerPos(i,193.6751,175.0777,1003.023); } //Anty Ucieczka z Solo if(!IsPlayerInAreas(i, 1547.6506, 1597.2049, -1268.6983, -1218.8962) && PlayerInfo[i][PlayerSolo] == 1) { SetPlayerPos(i, 1594.5003, -1221.9458, 277.8719); GameTextForPlayer(i," ~n~ ~y~Aby wyjsc z solo ~n~ ~r~wpisz /wyjdz!",5000,3); } //Anty Ucieczka z Areny Minigun if(!IsPlayerInAreas(i, 2479.1191, 2750.1733, 2664.5893, 2858.5434) && PlayerInfo[i][PlayerArena] == 1) { ArenaRandomSpawn(i); ResetPlayerWeapons(i); GivePlayerWeapon(i,38, 99999); GameTextForPlayer(i," ~n~ ~y~Aby wyjsc z areny mingun ~n~ ~r~wpisz /wyjdz!",5000,3); } //Anty Ucieczka z Areny Miotacza if(!IsPlayerInAreas(i, -2142.9055,-2067.3640,114.0383,199.8903) && PlayerInfo[i][PlayerMiotacz] == 1) { MiotaczRandomSpawn(i); ResetPlayerWeapons(i); GivePlayerWeapon(i,37, 99999); GameTextForPlayer(i," ~n~ ~y~Aby wyjsc z areny miotacza ~n~ ~r~wpisz /wyjdz!",5000,3); } //Anty Ucieczka z WG if(!IsPlayerInAreas(i, StrefyWG[WojnyGangow[MiejsceWG]][0],StrefyWG[WojnyGangow[MiejsceWG]][1],StrefyWG[WojnyGangow[MiejsceWG]][2],StrefyWG[WojnyGangow[MiejsceWG]][3]) && WojnyGangow[Odliczanie] < 1) { if(TeamGracza[i] == 1)SetPlayerPos(i, SpawnyWG[WojnyGangow[MiejsceWG]][0], SpawnyWG[WojnyGangow[MiejsceWG]][1], SpawnyWG[WojnyGangow[MiejsceWG]][2]); if(TeamGracza[i] == 2)SetPlayerPos(i, SpawnyWG[WojnyGangow[MiejsceWG]][3], SpawnyWG[WojnyGangow[MiejsceWG]][4], SpawnyWG[WojnyGangow[MiejsceWG]][5]); } //Anty Strefa Wojska if(IsPlayerInAreas(i, 277.1019,387.9646,1783.4514,2079.1011) || IsPlayerInAreas(i, 191.0826,296.2809,1943.6453,2078.2910)) { if(AntyWojsko) { SetPlayerPos(i,464.6947,1984.6118,49.0906); GameTextForPlayer(i," ~n~ ~y~Strefa wojskowa jest teraz ~n~ ~r~wylaczona",5000,3); } PlayerInfo[i][PlayerInWojsko] = 1; }else{ if(PlayerInfo[i][PlayerInWojsko] == 1 && GetPlayerWeapon(i) == 35) { SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, "* Opuściłeś/aś teren Wojska. Twoje RPG zostaje usunięte."); ResetPlayerWeapons(i); GivePlayerWeapon(i,0,999); GivePlayerWeapon(i,4,1); GivePlayerWeapon(i,22,200); GivePlayerWeapon(i,29,1000); GivePlayerWeapon(i,26,500); PlayerInfo[i][PlayerInWojsko] = 0; } } } return 1; } IsPlayerInAreas(playerid, Float:minx, Float:maxx, Float:miny, Float:maxy) { new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); if (x > minx && x < maxx && y > miny && y < maxy)return 1; return 0; }