Problem areas
#1

Welcome. I have a problem with my work zones because they have any, and only 10-20 minutes for id 0: (. I do not know what to do with it. gives the code. Please help
Код:
public AntyUns()
{
for(new i=0; i<MAX_SLOTS; i++)
{
//Anty Ucieczka z Więzienia
if(!IsPlayerInAreas(i, 188.1798, 203.8409, 156.6035, 180.7230) && PlayerInfo[i][Jailed] == 1)
{
SetPlayerInterior(i,3);
SetPlayerPos(i,193.6751,175.0777,1003.023);
}
//Anty Ucieczka z Solo
if(!IsPlayerInAreas(i, 1547.6506, 1597.2049, -1268.6983, -1218.8962) && PlayerInfo[i][PlayerSolo] == 1)
{
SetPlayerPos(i, 1594.5003, -1221.9458, 277.8719);
GameTextForPlayer(i," ~n~ ~y~Aby wyjsc z solo ~n~ ~r~wpisz /wyjdz!",5000,3);
}
//Anty Ucieczka z Areny Minigun
if(!IsPlayerInAreas(i, 2479.1191, 2750.1733, 2664.5893, 2858.5434) && PlayerInfo[i][PlayerArena] == 1)
{
ArenaRandomSpawn(i);
ResetPlayerWeapons(i);
GivePlayerWeapon(i,38, 99999);
GameTextForPlayer(i," ~n~ ~y~Aby wyjsc z areny mingun ~n~ ~r~wpisz /wyjdz!",5000,3);
}
//Anty Ucieczka z Areny Miotacza
if(!IsPlayerInAreas(i, -2142.9055,-2067.3640,114.0383,199.8903) && PlayerInfo[i][PlayerMiotacz] == 1)
{
MiotaczRandomSpawn(i);
ResetPlayerWeapons(i);
GivePlayerWeapon(i,37, 99999);
GameTextForPlayer(i," ~n~ ~y~Aby wyjsc z areny miotacza ~n~ ~r~wpisz /wyjdz!",5000,3);
}
//Anty Ucieczka z WG
if(!IsPlayerInAreas(i, StrefyWG[WojnyGangow[MiejsceWG]][0],StrefyWG[WojnyGangow[MiejsceWG]][1],StrefyWG[WojnyGangow[MiejsceWG]][2],StrefyWG[WojnyGangow[MiejsceWG]][3]) && WojnyGangow[Odliczanie] < 1)
{
if(TeamGracza[i] == 1)SetPlayerPos(i, SpawnyWG[WojnyGangow[MiejsceWG]][0], SpawnyWG[WojnyGangow[MiejsceWG]][1], SpawnyWG[WojnyGangow[MiejsceWG]][2]);
if(TeamGracza[i] == 2)SetPlayerPos(i, SpawnyWG[WojnyGangow[MiejsceWG]][3], SpawnyWG[WojnyGangow[MiejsceWG]][4], SpawnyWG[WojnyGangow[MiejsceWG]][5]);
}
//Anty Strefa Wojska
if(IsPlayerInAreas(i, 277.1019,387.9646,1783.4514,2079.1011) || IsPlayerInAreas(i, 191.0826,296.2809,1943.6453,2078.2910))
{
if(AntyWojsko)
{
SetPlayerPos(i,464.6947,1984.6118,49.0906);
GameTextForPlayer(i," ~n~ ~y~Strefa wojskowa jest teraz ~n~ ~r~wylaczona",5000,3);
}
PlayerInfo[i][PlayerInWojsko] = 1;
}else{
if(PlayerInfo[i][PlayerInWojsko] == 1 && GetPlayerWeapon(i) == 35)
{
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, "* Opuściłeś/aś teren Wojska. Twoje RPG zostaje usunięte.");
ResetPlayerWeapons(i);
GivePlayerWeapon(i,0,999);
GivePlayerWeapon(i,4,1);
GivePlayerWeapon(i,22,200);
GivePlayerWeapon(i,29,1000);
GivePlayerWeapon(i,26,500);
PlayerInfo[i][PlayerInWojsko] = 0;
}
}
}
return 1;
}
IsPlayerInAreas(playerid, Float:minx, Float:maxx, Float:miny, Float:maxy)
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
if (x > minx && x < maxx && y > miny && y < maxy)return 1;
return 0;
}
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)