31.10.2016, 13:39
i had a gate script but its not working in my server. so i decided to use a gate system fs so my gamemode uses default command that is strcmp so this fs is in zcmd
so i need to convert this to strmp
so i need to convert this to strmp
Код:
CMD:gate(playerid, params[]) { // Gates new done; for(new idx=1; idx<MAX_GATES; idx++) { new Float:cur[3]; if(GateInfo[idx][gModel]) { GetDynamicObjectPos(GateInfo[idx][gGate], cur[0], cur[1], cur[2]); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 8, cur[0], cur[1], cur[2]) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 8, GateInfo[idx][gCX], GateInfo[idx][gCY], GateInfo[idx][gCZ]) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 8, GateInfo[idx][gOX], GateInfo[idx][gOY], GateInfo[idx][gOZ])) { if(strlen(GateInfo[idx][gPassword])) { if(sscanf(params, "s[256]", params)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF00, "USAGE: /gate [password]"); if(strcmp(params, GateInfo[idx][gPassword])) return SendClientMessage(playerid, -1, "Invalid gate password."); if(!GateInfo[idx][gStatus]) { GateInfo[idx][gStatus] = 1; MoveDynamicObject(GateInfo[idx][gGate], GateInfo[idx][gOX], GateInfo[idx][gOY], GateInfo[idx][gOZ], GateInfo[idx][gSpeed], GateInfo[idx][gORX], GateInfo[idx][gORY], GateInfo[idx][gORZ]); done=1; break; } else { GateInfo[idx][gStatus] = 0; MoveDynamicObject(GateInfo[idx][gGate], GateInfo[idx][gCX], GateInfo[idx][gCY], GateInfo[idx][gCZ], GateInfo[idx][gSpeed], GateInfo[idx][gCRX], GateInfo[idx][gCRY], GateInfo[idx][gCRZ]); done=1; break; } } else { if(!GateInfo[idx][gStatus]) { GateInfo[idx][gStatus] = 1; MoveDynamicObject(GateInfo[idx][gGate], GateInfo[idx][gOX], GateInfo[idx][gOY], GateInfo[idx][gOZ], GateInfo[idx][gSpeed], GateInfo[idx][gORX], GateInfo[idx][gORY], GateInfo[idx][gORZ]); done=1; break; } else { GateInfo[idx][gStatus] = 0; MoveDynamicObject(GateInfo[idx][gGate], GateInfo[idx][gCX], GateInfo[idx][gCY], GateInfo[idx][gCZ], GateInfo[idx][gSpeed], GateInfo[idx][gCRX], GateInfo[idx][gCRY], GateInfo[idx][gCRZ]); done=1; break; } } } } } if(!done) SendClientMessage(playerid, -1, "You aren't near a gate you can open."); return 1; }