02.06.2016, 20:43
Salut,de curand am inceput sa lucrez la un sistem de quest.Acesta consta in gasirea a 15 obiecte plasate prin tot LS-ul.Am plasat obiectele,le-am creeat dupa care am facut ca ,atunci cand un jucator intra in acel obiect sa ii trimita un mesaj si sa ii seteze acel obiect pe 1 gen : obiect1[playerid] = 1; si daca a fost deja acolo sa ii trimita alt mesaj dar de aici incolo am o mica problema.
Cum pot face ca atunci cand jucatorul gaseste toate obiectele sa ii acorde un premiu si sa trimita un mesaj la tot server-ul.M-am gandit sa pun chestia asta la ultimul obiect dar daca gaseste ultimul obiect ca primul se incurca tot.Iar alta problema este ca,vreau sa ramana salvate obiectele gasite gen : daca jucatorul a gasit 5/15 la deconectare sa se salveze si dupa reconectare sa continue de unde a ramas iar daca acesta foloseste comanda /obiectegasit sa ii afiseze un mesaj in care sa ii spuna ai gasit x/15 obiecte.Mai trebuie sa gasesti x obiecte.
P.S: Niste ideei/sugestii/ceva..Chiar nu pot sa imi dau seama,m-am blocat pe loc.Cine incearca sa ma ajute daca se poate sa fie putin mai explicit.Multumesc anticipat.
Cum pot face ca atunci cand jucatorul gaseste toate obiectele sa ii acorde un premiu si sa trimita un mesaj la tot server-ul.M-am gandit sa pun chestia asta la ultimul obiect dar daca gaseste ultimul obiect ca primul se incurca tot.Iar alta problema este ca,vreau sa ramana salvate obiectele gasite gen : daca jucatorul a gasit 5/15 la deconectare sa se salveze si dupa reconectare sa continue de unde a ramas iar daca acesta foloseste comanda /obiectegasit sa ii afiseze un mesaj in care sa ii spuna ai gasit x/15 obiecte.Mai trebuie sa gasesti x obiecte.
P.S: Niste ideei/sugestii/ceva..Chiar nu pot sa imi dau seama,m-am blocat pe loc.Cine incearca sa ma ajute daca se poate sa fie putin mai explicit.Multumesc anticipat.