07.03.2015, 14:48
there is any way to record the total played time for each player and showing into activity top 30 player?
I write /activity : The most active players on server no afk
Total time played: XX days / XX minutes / XX seconds
Thanks.
I write /activity : The most active players on server no afk
Total time played: XX days / XX minutes / XX seconds
Thanks.
Код:
enum pInfo { pMinutes, pHours, pSeconds, }; new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]; Cуdigo: onplayerconnect(playerid) { PlayerInfo[playerid][pConnectTime] = gettime(); } Cуdigo: CMD:test(playerid,params[]) { foreach(Player,i) { if(Prijavljen[i]==1) { prvomjestoigrac=i; } } new mins, hour, day; new seconds = gettime() - PlayerInfo[playerid][pConnectTime]; new aktivnost[2024]; format(aktivnost,2024,"%s{FF0000}|----------------------------------------------------------------------|\n\n"); format(aktivnost,2024,"%s{FFFFFF}1.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n2.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n",aktivnost,prvomjestoigrac,ConvertTime(seconds,mins,hour,day)); format(aktivnost,2024,"%s{FFFFFF}2.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n2.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n",aktivnost,prvomjestoigrac,ConvertTime(seconds,mins,hour,day)); format(aktivnost,2024,"%s{FFFFFF}3.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n2.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n",aktivnost,prvomjestoigrac,ConvertTime(seconds,mins,hour,day)); format(aktivnost,2024,"%s{FFFFFF}4.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n2.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n",aktivnost,prvomjestoigrac,ConvertTime(seconds,mins,hour,day)); format(aktivnost,2024,"%s{FFFFFF}5.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n2.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n",aktivnost,prvomjestoigrac,ConvertTime(seconds,mins,hour,day)); format(aktivnost,2024,"%s{FFFFFF}6.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n2.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n",aktivnost,prvomjestoigrac,ConvertTime(seconds,mins,hour,day)); format(aktivnost,2024,"%s{FFFFFF}7.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n2.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n",aktivnost,prvomjestoigrac,ConvertTime(seconds,mins,hour,day)); format(aktivnost,2024,"%s{FFFFFF}8.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n2.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n",aktivnost,prvomjestoigrac,ConvertTime(seconds,mins,hour,day)); format(aktivnost,2024,"%s{FFFFFF}9.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n2.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n",aktivnost,prvomjestoigrac,ConvertTime(seconds,mins,hour,day)); format(aktivnost,2024,"%s{FFFFFF}10.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n2.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n",aktivnost,prvomjestoigrac,ConvertTime(seconds,mins,hour,day)); format(aktivnost,2024,"%s{FFFFFF}11.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n2.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n",aktivnost,prvomjestoigrac,ConvertTime(seconds,mins,hour,day)); format(aktivnost,2024,"%s{FFFFFF}12.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n2.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n",aktivnost,prvomjestoigrac,ConvertTime(seconds,mins,hour,day)); format(aktivnost,2024,"%s{FFFFFF}13.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n2.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n",aktivnost,prvomjestoigrac,ConvertTime(seconds,mins,hour,day)); format(aktivnost,2024,"%s{FFFFFF}14.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n2.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n",aktivnost,prvomjestoigrac,ConvertTime(seconds,mins,hour,day)); format(aktivnost,2024,"%s{FFFFFF}15.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n2.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n",aktivnost,prvomjestoigrac,ConvertTime(seconds,mins,hour,day)); format(aktivnost,2024,"%s{FFFFFF}16.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n2.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n",aktivnost,prvomjestoigrac,ConvertTime(seconds,mins,hour,day)); format(aktivnost,2024,"%s{FFFFFF}17.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n2.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n",aktivnost,prvomjestoigrac,ConvertTime(seconds,mins,hour,day)); format(aktivnost,2024,"%s{FFFFFF}18.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n2.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n",aktivnost,prvomjestoigrac,ConvertTime(seconds,mins,hour,day)); format(aktivnost,2024,"%s{FFFFFF}19.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n2.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n",aktivnost,prvomjestoigrac,ConvertTime(seconds,mins,hour,day)); format(aktivnost,2024,"%s{FFFFFF}20.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n2.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n",aktivnost,prvomjestoigrac,ConvertTime(seconds,mins,hour,day)); format(aktivnost,2024,"%s{FFFFFF}21.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n2.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n",aktivnost,prvomjestoigrac,ConvertTime(seconds,mins,hour,day)); format(aktivnost,2024,"%s{FFFFFF}22.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n2.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n",aktivnost,prvomjestoigrac,ConvertTime(seconds,mins,hour,day)); format(aktivnost,2024,"%s{FFFFFF}23.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n2.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n",aktivnost,prvomjestoigrac,ConvertTime(seconds,mins,hour,day)); format(aktivnost,2024,"%s{FFFFFF}24.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n2.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n",aktivnost,prvomjestoigrac,ConvertTime(seconds,mins,hour,day)); format(aktivnost,2024,"%s{FFFFFF}25.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n2.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n",aktivnost,prvomjestoigrac,ConvertTime(seconds,mins,hour,day)); format(aktivnost,2024,"%s{FFFFFF}26.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n2.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n",aktivnost,prvomjestoigrac,ConvertTime(seconds,mins,hour,day)); format(aktivnost,2024,"%s{FFFFFF}27.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n2.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n",aktivnost,prvomjestoigrac,ConvertTime(seconds,mins,hour,day)); format(aktivnost,2024,"%s{FFFFFF}28.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n2.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n",aktivnost,prvomjestoigrac,ConvertTime(seconds,mins,hour,day)); format(aktivnost,2024,"%s{FFFFFF}29.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n2.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n",aktivnost,prvomjestoigrac,ConvertTime(seconds,mins,hour,day)); format(aktivnost,2024,"%s{FFFFFF}30.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n2.%s:%d dana %d h %d min %d sec\n",aktivnost,prvomjestoigrac,ConvertTime(seconds,mins,hour,day)); format(aktivnost,2024,"%s{FF0000}|----------------------------------------------------------------------|\n\n"); ShowPlayerDialog(playerid, 13, DIALOG_STYLE_MSGBOX,"{FF0000}GAMING {FFFFFF} Top Lista 30 sa najvise ne-afk vreme na serveru",aktivnost,"OK","OK"); return 1; }