I delete new ID.It's same
this is cmd kick.And i don't have 2 cmd kick.
[pawn]CMD:kick(playerid,params[])
{
new str[70];new name[MAX_PLAYER_NAME];new aname[MAX_PLAYER_NAME];new reason;
if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 1) //Aici pune conditia ca adminul jucatorului sa fie minim 1
{
if(sscanf(params,"us",ID,reason)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Foloseste /kick id motiv."); //declara parametrii
else if(!IsPlayerConnected(ID)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Playerul nu este conectat.");//Verifica daca playerul este conectat
else //in caz ca cele 2 conditii de mai sus sunt false, se executa urmatoarea
{
Kick(ID); //da kick jucatorului pe care este executata comanda
GetPlayerName(playerid,aname,sizeof(aname)); //Ia numele playerului care executa comanda si este stocat in variabila aname
GetPlayerName(ID,name,sizeof(name)); //Ia numele playerului pe care este executata comanda si este stocat in variabila name
format(str,sizeof str,"%s a primit kick de la adminul %s, motiv: %s.",name,aname,reason); //Primul %s corespunde cu prima variabila de dupa mesaj. Exemplu: primul %s corespunde cu name, al doilea cu aname, si al 3lea cu reason. Toate 3 sunt tip de string.
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,str);//Da mesaj tuturor
}
}else return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Trebuie sa fi admin level 1 sa utilizezi aceasta comanda.");//Daca pAdmin este 0, iti da acest mesaj
return 1;
}[pawn]