Map editor crash
#1

Hey,

Ik wou mijn map testen, alleen hij crasht steeds wanneer ik hem opstart (even het SAMP laadscherm en dat crasht ie) het is wel een SA:MP error, ik weet niet of dat klopt maar... ja

Het zijn niet veel objecten ofzo (iets van 250) en ik heb er toch meer nodig.. Weet iemand waar het misschien aan ligt? Hier is de crashcode (als je er ьberhaupt iets uit kan halen)
Code:
SA-MP 0.3x-R1-2
Exception At Address: 0x00544BBE
Base: 0x04000000

Registers:
EAX: 0x097EEC4C	EBX: 0x00B9993C	ECX: 0x097EE988	EDX: 0x00001901
ESI: 0x00000224	EDI: 0x0BD0D458	EBP: 0x00B99944	ESP: 0x0022FA8C
EFLAGS: 0x00210206

Stack:
+0000: 0x455084CD   0x0BD0D458   0x041B1778   0x0BD0D458
+0010: 0x0000007B   0x00000081   0x00000048   0x00000080
+0020: 0x0000007B   0x0000004F   0x00000224   0x4546CB9D
+0030: 0x44701CAB   0x455A8939   0x44212639   0x0022FB2C
+0040: 0x0083CA0B   0x00000000   0x00563257   0x0164CA68
+0050: 0x0046987D   0x0BD0D458   0x0022FB04   0x0BD0D458
+0060: 0x00000001   0x00000107   0x0022FB8C   0x00000000
+0070: 0x44470000   0x455084CD   0x455084CD   0x44470000
+0080: 0x4312F6FA   0x0022FBB8   0x774E9AA2   0x00AFC470
+0090: 0xFFFFFFFE   0x775467CD   0x775464EF   0x042124B0
+00A0: 0x0022FB7C   0x00837E19   0xFFFFFFFF   0x00469EF7
+00B0: 0x4312F6FA   0x0022FBB0   0x04071DCE   0x04071F84
+00C0: 0x041B1778   0x000042ED   0x00000000   0x00200246
+00D0: 0x00200246   0x04229995   0x42200000   0x00000000
+00E0: 0x040D282B   0x00000001   0x0022FB4C   0x0022F6B0
+00F0: 0x0022FBD0   0x040AFA14   0x040D2E30   0x00000000
+0100: 0x0E024BB0   0x0406AAFE   0x040D2824   0x000042ED
+0110: 0xA0000000   0x40AA1099   0x00000000   0x4088E000
+0120: 0x00000000   0x40440000   0x0022FBC8   0x042124B0
+0130: 0x000042ED   0x75BD82E1   0x00000000   0x00000000
+0140: 0x0E024BB0   0x0022FC20   0x040CBBB8   0x00000000
+0150: 0x04061DA3   0x000042ED   0x455084CD   0x44470000
+0160: 0x42200000   0x00000000   0x00000000   0x43AEFED9
+0170: 0x43960000   0x00000000   0x040FDA70   0x44470000
+0180: 0x455084CD   0x0E024BB0   0x00000000   0x00000000
+0190: 0x43AEFED9   0x0022FD5C   0x040CBAFB   0x00000000
+01A0: 0x040621EA   0x42200000   0x0022FC48   0x000000AB
+01B0: 0x040FDA70   0x0000001A   0x01830BB0   0x33313731
+01C0: 0x33200033   0x2E363333   0x30303033   0x37200035
+01D0: 0x302E3639   0x30303030   0x30342000   0x3030302E
+01E0: 0x20003030   0x2E302020   0x30303030   0x30200030
+01F0: 0x3030302E   0x20003030   0x2E393433   0x30313939
+0200: 0x2C003030   0x39343320   0x3139392E   0x3B293030
+0210: 0x0000000A   0x9DA80000   0x00C97B01   0x00000025
+0220: 0x75BD82E1   0x00B788F8   0x00C1B340   0x75BD82E1
+0230: 0x00C97B01   0x006A0026   0xC74A00C0   0x049B8108
+0240: 0x00000000   0x00001533   0x0022FD24   0x008383E8
+0250: 0x00469EF7   0x000002EB   0x040D1FBE   0x04071DCE
+0260: 0x04071F84   0x0000001A   0x01830BB0   0x00000000
+0270: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x01830BB0

SCM Op: 0x107, lDbg: 1 LastRendObj: 0

Game Version: EU 1.0
Reply
#2

Oh.. Laat maar, ik had een andere map van iemand anders perongeluk in de code geplakt (tijdje geleden) en volgens mij de .pwn daarvan geлxporteerd, gelukkig kon ik zien welke objecten het waren, want de coцrdinaten gingen van 600 naar -3014, heb dat deel gedelete, en t bleek te werken.. sorry voor de overlast.

(Ik kan berichten niet deleten?)
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)