28.01.2012, 06:03
Buna m-am gandit sa fac un tutorial cum sa pui vehicule in ShowRoom fara sa se schimbe id-urile
Atentie! Atentie! Sistemul meu e cam vechi dar e la bun. Daca aveti voi ceva in plus nu stergeti. Faceti ce va zic eu.
Incepem
1.Adaugam masinile in cars.cfg.
Vehiculele trebuie sa fie in genul asta: [size=10pt]411, 2386.2446, 559.4359, 7.6070, 90.0000, 1, 1,Dealership,Infernus,520000,,0,0
451, 2353.5449, 572.8694, 7.3122, 90.0000, -1, -1,Dealership,Turismo,492000,,0,0[/size]
Ce inseamna fiecare:
411, 2386.2446, 559.4359, 7.6070, 90.0000, 1, 1,Dealership,Infernus,520000,0,0,0
411 -ID Vehiculului (infernus)
2386.2446, 559.4359, 7.6070, 90.0000- Coordonatele Vehiculului
1, 1 - Culoarea Vehiculului
Dealership - Daca e de vanzare (puteti scrie nume acolo Ex:Gireda_Iulian)
Infernus - Aceasta e descrierea ce fel de vehicul este
520000 - Pretul Vehiculului
0,0 - Daca vehiculul este inchis(1)/deschis(0)
(Vam atasat un Exemplu de Cars.cfg e de LV)
https://sampwiki.blast.hk/wiki/Color_ID <<<<<< Culori vehicule
https://sampwiki.blast.hk/wiki/Vehicle_Model_ID_List <<<<<<<<<< ID vehicule
Am rezolvat cu toate astea
2.Daca sau pus vehicule noi in trebuie sa face in PWN(GameMode) cateva schimbaro.
Aceasta este ultima mea masina din GameMode.Are Id 232.
3.Cautam(CTRL+F)
iar la linia punem astfel
(233-nr masinilor din GM+1 X-{cate vehicule ai in Cars.cfg}+{nr. vehiculelor din GM}
Exemplu:Am 100 vehicule in Cars.cfg:
if(carid >= 233 && carid <= 333)
4.Cautam(CTRL+F)
mai jos gasim
for(new h = 233; h < sizeof(CarInfo); h++)//unde 233 este id masinilor din GM+1
{
SetVehicleParamsForPlayer(h,playerid,0,CarInfo[h][cLock]);
}
5.Cautam(CTRL+F)
mai jos gasim
new idx = 233;//unde 233 este id vehiculelor din GM+1
6.Cautam(CTRL+F)
mai jos gasim
if(idx == 233)//unde 233 este id vehiculelor din GM+1
{
file2 = fopen("cars.cfg", io_write);
}
7.Cautam(CTRL+F)
mai jos gasim
for(new h = 233; h < sizeof(CarInfo); h++)//la fel unde 233 este nr masinilor din GM+1
{
8.Cautam(CTRL+F)
mai jos gasim
idx = 233;//unde 233 este nr masinilor din GM+1
while (idx < sizeof(CarInfo))
9.Tot la OnPropUdate() mai jos gasim
if(idx == 233)//unde 233 este nr masinilor din GM+1
{
file2 = fopen("cars.cfg", io_write);
}
10.Ultimul Pas.
Cautam (CTRL+F)
Si gasim:
X-Acesta fiind ultimul id (X-{cate vehicule ai in Cars.cfg}+{nr. vehiculelor din GM})
Daca nu ati inteles coment sau apare ceva
Atentie folositi acest Tutorial daca aveti acest sistem .Daca il folositi pe a lui IM_Bank aveti comanda de /acreatecar acolo aveti si de salvare a tuningului. si e complet diferit la 411, 2386.2446, 559.4359, 7.6070, 90.0000, 1, 1,Dealership,Infernus,520000,,0,0
Atentie! Atentie! Sistemul meu e cam vechi dar e la bun. Daca aveti voi ceva in plus nu stergeti. Faceti ce va zic eu.
Incepem
1.Adaugam masinile in cars.cfg.
Vehiculele trebuie sa fie in genul asta: [size=10pt]411, 2386.2446, 559.4359, 7.6070, 90.0000, 1, 1,Dealership,Infernus,520000,,0,0
451, 2353.5449, 572.8694, 7.3122, 90.0000, -1, -1,Dealership,Turismo,492000,,0,0[/size]
Ce inseamna fiecare:
411, 2386.2446, 559.4359, 7.6070, 90.0000, 1, 1,Dealership,Infernus,520000,0,0,0
411 -ID Vehiculului (infernus)
2386.2446, 559.4359, 7.6070, 90.0000- Coordonatele Vehiculului
1, 1 - Culoarea Vehiculului
Dealership - Daca e de vanzare (puteti scrie nume acolo Ex:Gireda_Iulian)
Infernus - Aceasta e descrierea ce fel de vehicul este
520000 - Pretul Vehiculului
0,0 - Daca vehiculul este inchis(1)/deschis(0)
(Vam atasat un Exemplu de Cars.cfg e de LV)
https://sampwiki.blast.hk/wiki/Color_ID <<<<<< Culori vehicule
https://sampwiki.blast.hk/wiki/Vehicle_Model_ID_List <<<<<<<<<< ID vehicule
Am rezolvat cu toate astea
2.Daca sau pus vehicule noi in trebuie sa face in PWN(GameMode) cateva schimbaro.
pawn Code:
AddStaticVehicleEx(487, 1291.5544, -787.3508, 97.5544, 0.0000, 0, 0, 30000);// LCN 232
3.Cautam(CTRL+F)
pawn Code:
public IsAnOwnableCar
pawn Code:
if(carid >= 233 && carid <= X)
Exemplu:Am 100 vehicule in Cars.cfg:
if(carid >= 233 && carid <= 333)
4.Cautam(CTRL+F)
pawn Code:
public OnPlayerConnect
for(new h = 233; h < sizeof(CarInfo); h++)//unde 233 este id masinilor din GM+1
{
SetVehicleParamsForPlayer(h,playerid,0,CarInfo[h][cLock]);
}
5.Cautam(CTRL+F)
pawn Code:
public LoadCar()
new idx = 233;//unde 233 este id vehiculelor din GM+1
6.Cautam(CTRL+F)
pawn Code:
public SaveCarCoords()
if(idx == 233)//unde 233 este id vehiculelor din GM+1
{
file2 = fopen("cars.cfg", io_write);
}
7.Cautam(CTRL+F)
pawn Code:
public OnGameModeInit()
for(new h = 233; h < sizeof(CarInfo); h++)//la fel unde 233 este nr masinilor din GM+1
{
8.Cautam(CTRL+F)
pawn Code:
public OnPropUpdate()
idx = 233;//unde 233 este nr masinilor din GM+1
while (idx < sizeof(CarInfo))
9.Tot la OnPropUdate() mai jos gasim
if(idx == 233)//unde 233 este nr masinilor din GM+1
{
file2 = fopen("cars.cfg", io_write);
}
10.Ultimul Pas.
Cautam (CTRL+F)
pawn Code:
new CarInfo
pawn Code:
new CarInfo[x][cInfo];
Daca nu ati inteles coment sau apare ceva
Atentie folositi acest Tutorial daca aveti acest sistem .Daca il folositi pe a lui IM_Bank aveti comanda de /acreatecar acolo aveti si de salvare a tuningului. si e complet diferit la 411, 2386.2446, 559.4359, 7.6070, 90.0000, 1, 1,Dealership,Infernus,520000,,0,0