Quest Sistem
#1

Salut,de curand am inceput sa lucrez la un sistem de quest.Acesta consta in gasirea a 15 obiecte plasate prin tot LS-ul.Am plasat obiectele,le-am creeat dupa care am facut ca ,atunci cand un jucator intra in acel obiect sa ii trimita un mesaj si sa ii seteze acel obiect pe 1 gen : obiect1[playerid] = 1; si daca a fost deja acolo sa ii trimita alt mesaj dar de aici incolo am o mica problema.
Cum pot face ca atunci cand jucatorul gaseste toate obiectele sa ii acorde un premiu si sa trimita un mesaj la tot server-ul.M-am gandit sa pun chestia asta la ultimul obiect dar daca gaseste ultimul obiect ca primul se incurca tot.Iar alta problema este ca,vreau sa ramana salvate obiectele gasite gen : daca jucatorul a gasit 5/15 la deconectare sa se salveze si dupa reconectare sa continue de unde a ramas iar daca acesta foloseste comanda /obiectegasit sa ii afiseze un mesaj in care sa ii spuna ai gasit x/15 obiecte.Mai trebuie sa gasesti x obiecte.

P.S: Niste ideei/sugestii/ceva..Chiar nu pot sa imi dau seama,m-am blocat pe loc.Cine incearca sa ma ajute daca se poate sa fie putin mai explicit.Multumesc anticipat.
Reply


Messages In This Thread
Quest Sistem - by jazzyKISS - 02.06.2016, 20:43
Re: Quest Sistem - by jazzyKISS - 05.06.2016, 07:35
Re: Quest Sistem - by Lucky13 - 05.06.2016, 08:28
Re: Quest Sistem - by jazzyKISS - 05.06.2016, 12:54
Re: Quest Sistem - by Lucky13 - 05.06.2016, 16:46
Re: Quest Sistem - by jazzyKISS - 07.06.2016, 11:42
Re: Quest Sistem - by jazzyKISS - 13.06.2016, 16:11

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)