Script Problem
#1

I have script a new Css Gamemode for my samp server
But i dont what happens i dont know how to fix this errors and warnings
I want create a pickup also: shop = pickup...
But it is a error in the script
I dont know how to fix it.

I hopp someone can help me <

Here are the eroor`s and warning`s:
Quote:

C:\Users\ARDONIK\Desktop\Mein Root Server\pawno\CS.pwn(3 : error 021: symbol already defined: "shop"
C:\Users\ARDONIK\Desktop\Mein Root Server\pawno\CS.pwn(76) : warning 213: tag mismatch
C:\Users\ARDONIK\Desktop\Mein Root Server\pawno\CS.pwn(76) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Users\ARDONIK\Desktop\Mein Root Server\pawno\CS.pwn(76) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Users\ARDONIK\Desktop\Mein Root Server\pawno\CS.pwn(76) : warning 213: tag mismatch
C:\Users\ARDONIK\Desktop\Mein Root Server\pawno\CS.pwn(77) : warning 213: tag mismatch
C:\Users\ARDONIK\Desktop\Mein Root Server\pawno\CS.pwn(77) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Users\ARDONIK\Desktop\Mein Root Server\pawno\CS.pwn(77) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Users\ARDONIK\Desktop\Mein Root Server\pawno\CS.pwn(77) : warning 213: tag mismatch
C:\Users\ARDONIK\Desktop\Mein Root Server\pawno\CS.pwn(525) : error 017: undefined symbol "IsPlayerInPickup"
C:\Users\ARDONIK\Desktop\Mein Root Server\pawno\CS.pwn(530) : warning 217: loose indentation
C:\Users\ARDONIK\Desktop\Mein Root Server\pawno\CS.pwn(530) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Users\ARDONIK\Desktop\Mein Root Server\pawno\CS.pwn(530) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Users\ARDONIK\Desktop\Mein Root Server\pawno\CS.pwn(530) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Users\ARDONIK\Desktop\Mein Root Server\pawno\CS.pwn(534) : warning 209: function "OnPlayerCommandText" should return a value
C:\Users\ARDONIK\Desktop\Mein Root Server\pawno\CS.pwn(536) : error 010: invalid function or declaration
C:\Users\ARDONIK\Desktop\Mein Root Server\pawno\CS.pwn(53 : error 010: invalid function or declaration
C:\Users\ARDONIK\Desktop\Mein Root Server\pawno\CS.pwn(545) : error 010: invalid function or declaration
C:\Users\ARDONIK\Desktop\Mein Root Server\pawno\CS.pwn(547) : error 010: invalid function or declaration
C:\Users\ARDONIK\Desktop\Mein Root Server\pawno\CS.pwn(550) : error 010: invalid function or declaration
C:\Users\ARDONIK\Desktop\Mein Root Server\pawno\CS.pwn(552) : error 010: invalid function or declaration
C:\Users\ARDONIK\Desktop\Mein Root Server\pawno\CS.pwn(555) : error 010: invalid function or declaration
C:\Users\ARDONIK\Desktop\Mein Root Server\pawno\CS.pwn(559) : error 010: invalid function or declaration
C:\Users\ARDONIK\Desktop\Mein Root Server\pawno\CS.pwn(562) : error 021: symbol already defined: "GetPlayerName"
C:\Users\ARDONIK\Desktop\Mein Root Server\pawno\CS.pwn(565) : error 010: invalid function or declaration
C:\Users\ARDONIK\Desktop\Mein Root Server\pawno\CS.pwn(567) : error 010: invalid function or declaration
C:\Users\ARDONIK\Desktop\Mein Root Server\pawno\CS.pwn(817) : warning 219: local variable "pname" shadows a variable at a preceding level
C:\Users\ARDONIK\Desktop\Mein Root Server\pawno\CS.pwn(844) : warning 219: local variable "pname" shadows a variable at a preceding level
C:\Users\ARDONIK\Desktop\Mein Root Server\pawno\CS.pwn(507) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "DefuseCode"
C:\Users\ARDONIK\Desktop\Mein Root Server\pawno\CS.pwn(507 -- 873) : warning 203: symbol is never used: "pname"
C:\Users\ARDONIK\Desktop\Mein Root Server\pawno\CS.pwn(77) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "shop"
C:\Users\ARDONIK\Desktop\Mein Root Server\pawno\CS.pwn(77 -- 873) : warning 203: symbol is never used: "str"
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase


13 Errors.

Reply


Messages In This Thread
Script Problem - by ANTH - 05.06.2010, 13:54
Re: Script Problem - by jamesbond007 - 05.06.2010, 13:56
Re: Script Problem - by ANTH - 05.06.2010, 14:16

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)