04.04.2010, 12:26
i've this:
Code:
#include <a_samp> #include <core> #include <float> #include <streamer> #include <IsPlayerLAdmin> #define SERVER_MAX_PLAYERS 50 new enable = 1; new Text:Textdraw5; new mypickup; new treno; new rhino; new minig; new gates[10]; new lift1; new lift2; new lift3; new cbase = 0; new cbasesw = 0; new cmave = 0; new ccyb = 0; new cseyf = 0; new gmave = 0; new gcyb = 0; new a51 = 0; new bool:CARJUMP[SERVER_MAX_PLAYERS]; #pragma tabsize 0 #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_RED 0xAA3333AA #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA #define PocketMoney 1000 // Amount player recieves on spawn. #define INACTIVE_PLAYER_ID 255 #define GIVECASH_DELAY 5000 // Time in ms between /givecash commands. #define NUMVALUES 4 #define PRESSED(%0) \ (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) forward msg1(playerid); forward MoneyGrubScoreUpdate(); forward Givecashdelaytimer(playerid); forward SetPlayerRandomSpawn(playerid); forward SetupPlayerForClassSelection(playerid); forward GameModeExitFunc(); forward SendPlayerFormattedText(playerid, const str[], define); forward public SendAllFormattedText(playerid, const str[], define); forward APERTO_DOPO_10MIN(); forward CHIUSO_DOPO_10MIN(); forward MessaggioSwat(playerid); forward SendTeamMessage(color, StringCf[]); new cancello; //------------------------------------------------------------------------------------------------------ new CashScoreOld; //Round code stolen from mike's Manhunt :P //new gRoundTime = 3600000; // Round time - 1 hour //new gRoundTime = 1200000; // Round time - 20 mins //new gRoundTime = 900000; // Round time - 15 mins //new gRoundTime = 600000; // Round time - 10 mins //new gRoundTime = 300000; // Round time - 5 mins //new gRoundTime = 120000; // Round time - 2 mins //new gRoundTime = 60000; // Round time - 1 min new gActivePlayers[MAX_PLAYERS]; new gLastGaveCash[MAX_PLAYERS]; //------------------------------------------------------------------------------------------------------ main() { print("\n----------------------------------"); print(" Running LVDM ~MoneyGrub\n"); print("----------------------------------\n"); }