14.02.2010, 09:37
Oewhwaaaa!!! IK ZIE WAAR HET AAN LIGT! haha dat ik dat gisteravond niet zag...de code staat eigenlijk onder een verkeerde callback...moment ik zal eens even een scriptje maken om te laten zien hoe het wel moet.
Ik ga ervan uit dat je een command wil gebruiken om naar 'DM' te gaan? het kan ook zonder command namelijk..
Door isplayerinrangeofpoint luisterd je command nu alleen maar op dat punt, en heb je verder niets te doen met onplayerpickup. In dit geval laat de pickup de player alleen maar weten wat je moet typen.
Een veel simpelere manier is eigenlijk om helemaal geen command te gebruiken. In dat geval staat wel alles onder onplayerpickup.
Note: Het kan zijn dat ik nog ergens een bracket ben vergeten maar dat lukt je verder wel denk ik
Succes!
Ik ga ervan uit dat je een command wil gebruiken om naar 'DM' te gaan? het kan ook zonder command namelijk..
Код:
#include <a_samp> #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_RED 0xAA3333AA new DM; public OnFilterScriptInit() { DM = CreatePickup(1254, 23, 2001.2679,1544.3771,13.5859, -1); //bovenstaande is goed tot zover public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp("/joinDM", cmdtext, true, 10) == 0) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, 2001.2679,1544.3771,13.5859)) { SetPlayerPos(playerid, 1919.124390, 1594.762207, 2214.718750); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Welcome to the death match map."); GivePlayerWeapon(playerid,34, 99999); GivePlayerWeapon(playerid,29, 99999); GivePlayerWeapon(playerid,27, 99999); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "You are not at the right spot, go to the pirate ship in lv."); } } return 1; } if (strcmp("/leaveDM", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerPos(playerid, 2001.2679,1544.3771,13.5859); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "You left DM, i hope you enjoyed it."); ResetPlayerWeapons(playerid); return 1; } return 0; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(pickupid == DM) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Type /joinDM if you want to join the DM."); } return 0; }
Een veel simpelere manier is eigenlijk om helemaal geen command te gebruiken. In dat geval staat wel alles onder onplayerpickup.
Note: Het kan zijn dat ik nog ergens een bracket ben vergeten maar dat lukt je verder wel denk ik
Succes!