Create GANG
#1

I have a problem from these script, they show me warling and I can not solve it ... would someone help me


PHP Code:
#include a_samp
#define MAX_GANGS 23
new Float:ZonaVeci[MAX_GANGS][11];
new 
ZonaPridaj 0;
new 
praca[MAX_PLAYERS]; //Job
new Vyplaty[MAX_PLAYERS];
new 
ZonaFarba[5] = {0x40FF00FF0xB700FFFF0x715E72FF};
new 
ZonaFunkce;
public 
OnPlayerConnect(playerid)
{
    for(new 
axa 0axa MAX_GANGSaxa++)
    {
        
GangZoneShowForPlayer(playeridZonaVeci[axa][7], ZonaVeci[axa][4]);
    }
    
AddZona(00111111110xF814141);
    return 
1;
}
public 
OnPlayerDisconnect(playerid,reason)
{
    for(new 
xcxc 0xcxc MAX_GANGSxcxc++)
    {
        
GangZoneHideForPlayer(playeridZonaVeci[xcxc][7]);
    }
}
stock ZbytocnaFunkcia(playeridFloat:XaXFloat:YaYFloat:ZaZFloat:AaA)
{
    new 
Float:0.0Float:0.0Float:0.0;
    
GetPlayerPos(playeridXYZ);
    if(
XaX && YaY && ZaZ && AaA)
    {
        return 
1;
    }
    return 
0;
}
stock Funkce()
{
    return 
0;
}
public 
OnPlayerKeyStateChange(playeridnewkeysoldkeys)
{
    if(
IsPlayerConnected(playerid))
    {
        if(
newkeys == || newkeys == 132)
        {
            if(
praca[playerid] == || praca[playerid] == || praca[playerid] == || praca[playerid] == 4)
            {
                if(!
IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
                {
                    if(
GetPlayerWeapon(playerid))
                    {
                        new 
varujemta 0;
                        while(++
varujemta MAX_GANGS)
                        {
                            if(
ZbytocnaFunkcia(playeridZonaVeci[varujemta][0], ZonaVeci[varujemta][2], ZonaVeci[varujemta][1], ZonaVeci[varujemta][3]))
                            {
                                
ZonaVeci[varujemta][5]++;
                                if(
ZonaVeci[varujemta][5] < 3)
                                {
                                    return 
0;
                                }
                                
ZonaVeci[varujemta][5] = 0;
                                if(
ZonaVeci[varujemta][8])
                                {
                                    return 
0;
                                }
                                if(
ZonaVeci[varujemta][9] == praca[playerid])
                                {
                                    
SendClientMessage(playerid,-1"Niečo jebnutйho Teraz");
                                }
                                else if(
ZonaVeci[praca[playerid]][10])
                                {
                                    
SendClientMessage(playerid,-1"Niečo jebnutйho Potom");
                                }
                                else
                                {
                                    
GangZoneFlashForAll(ZonaVeci[varujemta][7], ZonaFarba[praca[playerid]]);
                                    
ZonaVeci[varujemta][6] = praca[playerid];
                                    
ZonaVeci[praca[playerid]][10] = 1;
                                    
ZonaVeci[ZonaVeci[varujemta][9]][10] = 1;
                                    
ZonaVeci[varujemta][8] = 1;
                                    
SetTimerEx("KonecBoje"60000false"i"varujemta);
                                }
                            }
                        }
                    }
                }
            }
        }
    }
    return 
1;
}
        
forward KonecBoje(playerid);
public 
KonecBoje(playerid)
{
    new 
varujemta 0;
    for(new 
xcxc 0xcxc MAX_GANGSxcxc++)
    {
        if(
IsPlayerConnected(xcxc))
        {
            
Funkce();
            if(
praca[xcxc] == || praca[xcxc] == || praca[xcxc] == || praca[xcxc] == 4)
            {
                
Funkce();
                if(
praca[xcxc] == ZonaVeci[playerid][6])
                {
                    
ZonaVeci[praca[xcxc]][10] = 0;
                    
Funkce();
                    if(
ZbytocnaFunkcia(xcxcZonaVeci[playerid][0], ZonaVeci[playerid][2], ZonaVeci[playerid][1], ZonaVeci[playerid][3]))
                    {
                        
varujemta++;
                        if(
varujemta)
                        {
                            
Funkce();
                            
ZonaVeci[ZonaVeci[playerid][6]][10] = 0;
                            
ZonaVeci[ZonaVeci[playerid][9]][10] = 0;
                            
ZonaVeci[playerid][8] = 0;
                            
GangZoneStopFlashForAll(ZonaVeci[playerid][7]);
                            
GangZoneHideForAll(ZonaVeci[playerid][7]);
                            
GangZoneShowForAll(ZonaVeci[playerid][7], ZonaFarba[praca[xcxc]]);
                            
ZonaVeci[playerid][4] = ZonaFarba[praca[xcxc]];
                            
ZonaVeci[playerid][9] = praca[xcxc];
                            
ZonaVeci[playerid][6] = 0;
                            new 
var2[128];
                            
Vyplaty[xcxc]++;
                            
Vyplaty[xcxc] = Vyplaty[xcxc];
                            
format(var2128"~r~odmena~n~~w~%d$"46488);
                            
GameTextForPlayer(xcxcvar240004);
                            
ZonaFunkce ZonaFunkce ZonaFunkce;
                        }
                    }
                }
            }
        }
    }
    if(!
varujemta)
    {
        
Funkce();
        
ZonaVeci[playerid][8] = 0;
        
ZonaVeci[ZonaVeci[playerid][6]][10] = 0;
        
ZonaVeci[ZonaVeci[playerid][9]][10] = 0;
        
GangZoneStopFlashForAll(ZonaVeci[playerid][7]);
    }
    return 
1;
}
forward Float:AddZona(Float:minXFloat:minYFloat:maXXFloat:maXYcolorID);
public 
Float:AddZona(Float:minXFloat:minYFloat:maXXFloat:maXYcolorID)
{
    if(
ZonaPridaj <= MAX_GANGS)
    {
        
ZonaVeci[ZonaPridaj][7] = GangZoneCreate(minXminYmaXXmaXY);
        
ZonaVeci[ZonaPridaj][0] = minX;
        
ZonaVeci[ZonaPridaj][1] = minY;
        
ZonaVeci[ZonaPridaj][2] = maXX;
        
ZonaVeci[ZonaPridaj][3] = maXY;
        
ZonaVeci[ZonaPridaj][4] = color;
        
ZonaVeci[ZonaPridaj][9] = ID;
        
ZonaVeci[ZonaPridaj][8] = 0;
        
ZonaPridaj++;
    }
    else
    {
        
printf("Kapacita gang zon byla prekrocena gang zona nebyla vytvorena");
    }
    return 
1;

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Create GANG - by EmpireSk - 07.03.2019, 16:31
Re: Create GANG - by EmpireSk - 07.03.2019, 23:50
Re: Create GANG - by ComDuck - 08.03.2019, 04:25
Re: Create GANG - by EmpireSk - 08.03.2019, 05:01
Re: Create GANG - by alishan - 08.03.2019, 07:43
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Re: Create GANG - by EmpireSk - 10.03.2019, 17:57

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