12.08.2017, 04:17
Quote:
Am o problema, cand un jucator moare, practic onplayerspawn nu e chemat, sau o fi de la onplayerdeath, habar nu am, jucatorul practic moare pentru jucatorii din preajma lui (il vad mort sau nu il vad deloc) insa el e cu 0 hp
a mai postat cineva un asemnea bug: https://sampforum.blast.hk/showthread.php?tid=360323 Problema e ca nu am gasit nicio solutie, am cautat o gramada pe forum, am incercat cu ClearAnimation (sa pun la Onplayerdeath), am incercat SpawnPlayer(playerid); la on playerdeath, nimic.. Speram ca ma puteti ajuta, care ati mai intampinat acest bug. Uitati un video daca nu intelegeti la ce ma refer: https://www.youtube.com/watch?v=S3BZ5w2loIc |
acest bug mereu apare de la foc, (atunci cund playerul moare de la foc)
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason){
SetPlayerHealth(playerid, 1.0);
return true;
}
la adaugarea acestui cod playerul este teleportat automat in spawn la aparitia acestui bug!