[Linux] Server Restarts when a player joins
#6

Here it is:
Quote:

public OnPlayerConnect(playerid)
{
if(fexist(UserPath(playerid)))
{
PlayerInfo[playerid][pLevel] = dini_Int(UserPath(playerid), "Seviye");
PlayerInfo[playerid][pCuffed] = dini_Int(UserPath(playerid), "Hapis");
PlayerInfo[playerid][pSkin] = dini_Int(UserPath(playerid), "Skin");
PlayerInfo[playerid][pBanned] = dini_Int(UserPath(playerid), "Banned");

switch(PlayerInfo[playerid][pLevel])
{
case 0: SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, "{F81414}*-* {FFFFFF}Otomatik olarak giriş yapıldı.{F81414}*-*");
case 1: SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, "{F81414}*-* {FFFFFF}Otomatik olarak giriş yapıldı. - Yetki Seviyesi: 1 - {6EF83C}Vip{F81414}*-*");
case 2: SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, "{F81414}*-* {FFFFFF}Otomatik olarak giriş yapıldı. - Yetki Seviyesi: 2 - {6EF83C}MEMBER{F81414}*-*");
case 3: SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, "{F81414}*-* {FFFFFF}Otomatik olarak giriş yapıldı. - Yetki Seviyesi: 3 - {6EF83C}MEN of MAYHEM{F81414}*-*");
case 4: SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, "{F81414}*-* {FFFFFF}Otomatik olarak giriş yapıldı. - Yetki Seviyesi: 4 - {6EF83C}SGT.at ARMS{F81414}*-*");
case 5: SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, "{F81414}*-* {FFFFFF}Otomatik olarak giriş yapıldı. - Yetki Seviyesi: 5 - {6EF83C}V.PRESIDENT{F81414}*-*");
case 6: SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, "{F81414}*-* {FFFFFF}Otomatik olarak giriş yapıldı. - Yetki Seviyesi: 6 - {6EF83C}PRESIDENT{F81414}*-*");
}
}
else //kayıt yoksa
{
new adres[128];
GetPlayerIp(playerid,adres,sizeof(adres));
dini_Create(UserPath(playerid));
dini_IntSet(UserPath(playerid), "Seviye", 0);
dini_Set(UserPath(playerid), "Cete","Yok");
dini_IntSet(UserPath(playerid), "Skin",-1);
dini_Set(UserPath(playerid), "Ip",adres);
dini_IntSet(UserPath(playerid), "Hapis",0);
dini_IntSet(UserPath(playerid), "Banned",0);
User_Count++;
dini_IntSet("/admin/info/accounts.ini", "aCount",User_Count);
format(string,sizeof(string),"{F81414}*-* {FFFFFF}Sunucumuza hoşgeldin {F81414}%s{FFFFFF}! Bilgilerin kaydediliyor..{F81414}*-*",GetName(playerid));
SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR,string);
}
return 1;
}

Reply


Messages In This Thread
[Linux] Server Restarts when a player joins - by Jackieboyhd - 07.08.2017, 00:36
Re: [Linux] Server Restarts when a player joins - by StrikerZ - 07.08.2017, 06:26
Re: [Linux] Server Restarts when a player joins - by iKevin - 07.08.2017, 06:36
Re: [Linux] Server Restarts when a player joins - by Jackieboyhd - 07.08.2017, 09:17
Re: [Linux] Server Restarts when a player joins - by iLearner - 07.08.2017, 09:25
Re: [Linux] Server Restarts when a player joins - by Jackieboyhd - 07.08.2017, 10:27
Re: [Linux] Server Restarts when a player joins - by Jackieboyhd - 07.08.2017, 11:32

Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)