[Ajuda] Salvamento
#1

Olб, eu estou mudando o salvamento do gamemode pcc_truking para SQlite, porem estou com uma duvida nб parte que carrega o jogador!
Como posso mudar isso para SQl?
Код:
if (strcmp(ParameterName, "Password", false) == 0) // If the parametername is correct ("Password")
			    format(APlayerData[playerid][PlayerPassword], 50, ParameterValue); // Store the password
(nгo tem somente essa linha, tem varias, calback abaixo!)
PHP код:
PlayerFile_Load(playerid)
{
    
// Setup local variables
    
new file[100], File:PFileName[24], LineFromFile[100], ParameterName[50], ParameterValue[50], HouseIndexBusIndex;
    
format(Namesizeof(Name), APlayerData[playerid][PlayerName]); // Get the playername
    
format(filesizeof(file), PlayerFileName); // Construct the complete filename for this player's account
    // Check if the player's datafile exists
    
if (fexist(file))
    {
        
PFile fopen(fileio_read); // Open the playerfile for reading
        
fread(PFileLineFromFile); // Read the first line of the file
        // Keep reading until the end of the file is found (no more data)
        
while (strlen(LineFromFile) > 0)
        {
            
StripNewLine(LineFromFile); // Strip any newline characters from the LineFromFile
            
sscanf(LineFromFile"s[50]s[50]"ParameterNameParameterValue); // Extract parametername and parametervalue
            // Store the proper value in the proper place
            
if (strcmp(ParameterName"Password"false) == 0// If the parametername is correct ("Password")
                
format(APlayerData[playerid][PlayerPassword], 50ParameterValue); // Store the password
            
if (strcmp(ParameterName"Level"false) == 0// If the parametername is correct ("Level")
                
APlayerData[playerid][PlayerLevel] = strval(ParameterValue); // Store the playerlevel
            
if (strcmp(ParameterName"Jailed"false) == 0// If the parametername is correct ("Jailed")
                
APlayerData[playerid][PlayerJailed] = strval(ParameterValue); // Store the jailed-status
            
if (strcmp(ParameterName"Wanted"false) == 0// If the parametername is correct ("Wanted")
                
SetPlayerWantedLevel(playeridstrval(ParameterValue)); // Set the wanted-status
            
if (strcmp(ParameterName"Bans"false) == 0// If the parametername is correct ("Bans")
                
APlayerData[playerid][Bans] = strval(ParameterValue); // Store the bans
            
if (strcmp(ParameterName"BanTime"false) == 0// If the parametername is correct ("BanTime")
                
APlayerData[playerid][BanTime] = strval(ParameterValue); // Store the bantime
            
if (strcmp(ParameterName"TruckerLicense"false) == 0// If the parametername is correct ("TruckerLicense")
                
APlayerData[playerid][TruckerLicense] = strval(ParameterValue); // Store the TruckerLicense
            
if (strcmp(ParameterName"BusLicense"false) == 0// If the parametername is correct ("BusLicense")
                
APlayerData[playerid][BusLicense] = strval(ParameterValue); // Store the BusLicense
            
if (strcmp(ParameterName"Muted"false) == 0// If the parametername is correct ("Muted")
            
{
                if (
strcmp(ParameterValue"Yes"false) == 0// If the value "Yes" was read
                    
APlayerData[playerid][Muted] = true// Player is muted
                
else
                    
APlayerData[playerid][Muted] = false// Player is not muted
            
}
            if (
strcmp(ParameterName"RulesRead"false) == 0// If the parametername is correct ("RulesRead")
            
{
                if (
strcmp(ParameterValue"Yes"false) == 0// If the value "Yes" was read
                    
APlayerData[playerid][RulesRead] = true// Player has accepted the rules
                
else
                    
APlayerData[playerid][RulesRead] = false// Player hasn't accepted the rules yet
            
}
            if (
strcmp(ParameterName"StatsMetersDriven"false) == 0// If the parametername is correct ("StatsMetersDriven")
                
APlayerData[playerid][StatsMetersDriven] = floatstr(ParameterValue); // Store the StatsMetersDriven
            
if (strcmp(ParameterName"StatsTruckerJobs"false) == 0// If the parametername is correct ("StatsTruckerJobs")
                
APlayerData[playerid][StatsTruckerJobs] = strval(ParameterValue); // Store the StatsTruckerJobs
            
if (strcmp(ParameterName"StatsConvoyJobs"false) == 0// If the parametername is correct ("StatsConvoyJobs")
                
APlayerData[playerid][StatsConvoyJobs] = strval(ParameterValue); // Store the StatsConvoyJobs
            
if (strcmp(ParameterName"StatsBusDriverJobs"false) == 0// If the parametername is correct ("StatsBusDriverJobs")
                
APlayerData[playerid][StatsBusDriverJobs] = strval(ParameterValue); // Store the StatsBusDriverJobs
            
if (strcmp(ParameterName"StatsPilotJobs"false) == 0// If the parametername is correct ("StatsPilotJobs")
                
APlayerData[playerid][StatsPilotJobs] = strval(ParameterValue); // Store the StatsPilotJobs
            
if (strcmp(ParameterName"StatsMafiaJobs"false) == 0// If the parametername is correct ("StatsMafiaJobs")
                
APlayerData[playerid][StatsMafiaJobs] = strval(ParameterValue); // Store the StatsMafiaJobs
            
if (strcmp(ParameterName"StatsMafiaStolen"false) == 0// If the parametername is correct ("StatsMafiaStolen")
                
APlayerData[playerid][StatsMafiaStolen] = strval(ParameterValue); // Store the StatsMafiaStolen
            
if (strcmp(ParameterName"StatsPoliceFined"false) == 0// If the parametername is correct ("StatsPoliceFined")
                
APlayerData[playerid][StatsPoliceFined] = strval(ParameterValue); // Store the StatsPoliceFined
            
if (strcmp(ParameterName"StatsPoliceJailed"false) == 0// If the parametername is correct ("StatsPoliceJailed")
                
APlayerData[playerid][StatsPoliceJailed] = strval(ParameterValue); // Store the StatsPoliceJailed
            
if (strcmp(ParameterName"StatsAssistance"false) == 0// If the parametername is correct ("StatsAssistance")
                
APlayerData[playerid][StatsAssistance] = strval(ParameterValue); // Store the StatsAssistance
            
if (strcmp(ParameterName"StatsCourierJobs"false) == 0// If the parametername is correct ("StatsCourierJobs")
                
APlayerData[playerid][StatsCourierJobs] = strval(ParameterValue); // Store the StatsCourierJobs
            
if (strcmp(ParameterName"StatsRoadworkerJobs"false) == 0// If the parametername is correct ("StatsRoadworkerJobs")
                
APlayerData[playerid][StatsRoadworkerJobs] = strval(ParameterValue); // Store the StatsRoadworkerJobs
            
if (strcmp(ParameterName"House"false) == 0// If the parametername is correct ("House")
            
{
                
APlayerData[playerid][Houses][HouseIndex] = strval(ParameterValue); // Store the HouseID at the selected slot
                
HouseIndex++; // Select the next house-slot in case another house-id is found
            
}
            if (
strcmp(ParameterName"Business"false) == 0// If the parametername is correct ("Business")
            
{
                if (
strcmp(ABusinessData[strval(ParameterValue)][Owner], Namefalse) == 0// Check if the player is the true owner of the business
                
{
                    
APlayerData[playerid][Business][BusIndex] = strval(ParameterValue); // Store the BusinessID at the selected slot
                    
BusIndex++; // Select the next business-slot in case another business-id is found
                
}
            }
            if (
strcmp(ParameterName"Money"false) == 0// If the parametername is correct ("Money")
                
RewardPlayer(playeridstrval(ParameterValue), 0); // Store the money
            
if (strcmp(ParameterName"Score"false) == 0// If the parametername is correct ("Score")
                
RewardPlayer(playerid0strval(ParameterValue)); // Store the score
            
fread(PFileLineFromFile); // Read the next line of the file
        
}
        
fclose(PFile); // Close the file
        
return 1// Return if the file was read correctly
    
}
    else
        return 
0// Return 0 if the file couldn't be read (doesn't exist)

Alguem poderia me ajudar nessa parte? realmente fiquei em duvida de como Mudar essa parte...
Caso alguem puder me ajudar, agradecerei!
Reply


Messages In This Thread
Salvamento - by Phone - 25.01.2017, 22:27
Re: Salvamento - by Phone - 26.01.2017, 00:10
Re: Salvamento - by Whoo - 26.01.2017, 01:49

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)