07.05.2016, 19:47
How did you do that? It's amazing bro! Only suggestion is - replace for with foreach in _oxygen_timer. Also You should replace OnPlayerUpdate with timer(eg. 250 ms). It's not like OnPlayerUpdate, but it's better than OPU. And, these functions like GetPlayerMaxOxygenValue you can replace with macro definition
@ Ako me nisi razumio. U timeru "_oxygen_timer" zamijeni for petlju s foreachom. Također mislim da bi trebao sav kod u OnPlayerUpdateu staviti u neki timer koji će se vrtiti svakih 200-250 ms. Neće biti precizno kao OPU, ali će manje derati resurse. Funkcije kao љto je GetPlayerMaxOxygenValue moћeљ zamijeniti s macro definicijama. Macro definicije su kao nekakve varijable u compileru, tokom kompajlanja compiler će zamijeniti GetPlayerMaxOxygenValue(%0) s s_max[%0] gdje je %0 parametar koji upiљeљ(tipa playerid). Sve u svemu, svaka čast, ћao mi je samo љto je to netko napravio prije nego љto je SA-MP dobio takvo љto. Ћalosno al ajd. Rep++
Код:
#define GetPlayerMaxOxygenValue(%0) \ s_max[%0]