16.03.2015, 15:26
Variables
OnPlayerSpawn
OnDialogResponse
Код:
new tgang[MAX_PLAYERS], namegs[MAX_GANGS][256], col[MAX_GANGS][256], gangskin[MAX_PLAYERS], idsds[MAX_PLAYERS] = -1 ; new GangName[MAX_GANGS][256], Gang[MAX_GANGS], GangLvl[MAX_PLAYERS], GName[MAX_GANGS][256], GColor[MAX_GANGS][10], PGang[MAX_PLAYERS], Float:GSpawnX[MAX_GANGS], Float:GSpawnY[MAX_GANGS], Float:GSpawnZ[MAX_GANGS], GSkin[MAX_GANGS][7] ;
Код:
if(GSkin[PGang[playerid]][GangLvl[playerid]-1] > 0) { SetPlayerSkin(playerid, GSkin[PGang[playerid]][GangLvl[playerid]-1]); } new hex[MAX_PLAYERS]; hex[playerid] = HexToInt(GColor[PGang[playerid]]); SetPlayerColor(playerid, hex[playerid]);
Код:
new string[256]; if(dialogid == 3937) { if(response) { switch(listitem) { case 0: { if(PGang[playerid] == 0 && GetPlayerMoney(playerid) >= 40000000 && GetPlayerScore(playerid) >= 200 && PlayerInfo[playerid][intelekt] >= 140 && PlayerInfo[playerid][intelekt] >= 100) { ShowPlayerDialog(playerid, 3939, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Създаване на банда", "Въведете име на бандата:", "Задай", "Отмени"); }else return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Вече имате банда или сте в банда, за да имате банда, трябва да имате 40 милиона, 200 точки, 140 точки интелект и 100 точки сила!"); } case 1: { if(PGang[playerid] != 0 && GangLvl[playerid] == 6) { ShowPlayerDialog(playerid, 3936, DIALOG_STYLE_LIST, "{FF0000}Меню на бандата", "Задай скин\nЗадай ранг\nИзгони от бандата\nПромени цвета на бандата\nПромени името на бандата\nИзтрий бандата", "ОК", "Отмени"); // sled zadai skin e Задай територия на бандата }else return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Трябва да сте лидер на банда!"); } case 2: { if(PGang[playerid] != 0 && GangLvl[playerid] >= 4) { ShowPlayerDialog(playerid, 3935, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Покани в бандата", "Въведете ID-то на играча, който искате да поканите", "Покани", "Отмени"); }else return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Трябва да сте 4 ранг в банда"); } case 3: { if(PGang[playerid] > 0) { ShowPlayerDialog(playerid, 3934, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{FF0000}Напускане на бандата", "Наистина ли искате да напуснете тази банда?", "Да", "Не"); }else return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Трябва да сте в банда!"); } } } } else if(dialogid == 3936) { if(response) { switch(listitem) { case 0: { if(PGang[playerid] != 0 && GangLvl[playerid] == 6) { ShowPlayerDialog(playerid, 3933, DIALOG_STYLE_LIST, "Gang Skin", "Ранг 1\nРанг 2\nРанг3\nРанг 4\nРанг 5\nЛидер Ранг 6", "Задай", "Отмени"); }else return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Трябва да сте в банда и да имате ранг Лидер!"); } case 1: { if(PGang[playerid] != 0 && GangLvl[playerid] == 6) { ShowPlayerDialog(playerid, 3932, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Gang Rang", "Въведете ID-то на играча, на който да зададете ранг", "Задай", "Отмени"); }else return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Трябва да сте в банда и да имате ранг Лидер!"); } case 2: { if(PGang[playerid] != 0 && GangLvl[playerid] >= 5) { ShowPlayerDialog(playerid, 3931, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Gang Kick", "Въведете ID-то на играча, който искате да изгоните", "Изгони", "Отмени"); }else return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Трябва да сте в банда и да имате 5 ранг"); } case 3: { if(PGang[playerid] != 0 && GangLvl[playerid] == 6) { ShowPlayerDialog(playerid, 3930, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Gang Color", "Въведете 6 символа във формата: RRGGBB", "Задай", "Отмени"); }else return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Трябва да сте в банда и да имате ранг Лидер"); } case 4: { if(PGang[playerid] != 0 && GangLvl[playerid] == 6) { ShowPlayerDialog(playerid, 10010, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Gang Name Change", "Въведете ново име на бандата", "Смени", "Отмени"); }else return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Трябва да сте лидер на банда!"); } case 5: { if(PGang[playerid] != 0 && GangLvl[playerid] == 6) { ShowPlayerDialog(playerid, 7041, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{FF0000}Gang Delete", "Наистина ли искате да изтриете бандата си", "Да", "Не"); }else return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Трябва да сте в банда и да имате ранг Лидер"); } } } } else if(dialogid == 3939) { if(response) { if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, 3939, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Gang Create", "Въведете име на бандата", "Задай", "Отмени"); format(GangName[playerid], 256, inputtext); ShowPlayerDialog(playerid, 3938, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Gang Create", "Въведете цвят на бандата:", "Задай", "Отмени"); } } else if(dialogid == 3938) { if(response) { if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, 3938, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Gang Create", "Въведете цвят на бандата:", "Задай", "Отмени"); if(strlen(inputtext) != 6) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000, "Стойноста трябва да е 6 символна под формата: RRGGBB!"); return ShowPlayerDialog(playerid, 3938, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Gang Create", "Въведете цвят на бандата", "Задай", "Отмени"); } new f[256],year,month,day,lolo[128]; getdate(year, month, day); format(f, 256, "Gangs/%i.ini",GetFreeGang()); new cfile = ini_createFile(f); if(cfile == INI_OK) { GangLvl[playerid] = 6; PGang[playerid] = GetFreeGang(); format(GName[PGang[playerid]], 256, GangName[playerid]); format(GColor[PGang[playerid]], 10, "%sFF", inputtext); format(lolo, sizeof(lolo),"%d/%d/%d",day, month, year); new hex[MAX_PLAYERS]; hex[playerid] = HexToInt(GColor[PGang[playerid]]); SetPlayerColor(playerid, hex[playerid]); Gang[GetFreeGang()] = 1; GivePlayerMoney(playerid, -50000000); format(string, sizeof(string), "{FFFF00}Бандата е успешно създадена!\r\n{FFFF00}Име: %s\r\n{FFFF00}Цввят: {%s}%s\r\n{FFFF00}Дата на създаване: {FFFFFF}%s", GName[PGang[playerid]], inputtext,GColor[PGang[playerid]],lolo); ShowPlayerDialog(playerid, 2987, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{FF0000}Gang Create", string, "Ok", ""); ini_setString(cfile, "Gang name", GName[PGang[playerid]]); ini_setString(cfile, "Gang color", GColor[PGang[playerid]]); ini_setString(cfile, "founded", lolo); ini_setFloat(cfile, "SpawnX", 0.0); ini_setFloat(cfile, "SpawnY", 0.0); ini_setFloat(cfile, "SpawnZ", 0.0); ini_setInteger(cfile, "Skin1", 0); ini_setInteger(cfile, "Skin2", 0); ini_setInteger(cfile, "Skin2", 0); ini_setInteger(cfile, "Skin3", 0); ini_setInteger(cfile, "Skin4", 0); ini_setInteger(cfile, "Skin5", 0); ini_setInteger(cfile, "Skin6", 0); ini_closeFile(cfile); } } } else if(dialogid == 3935) { if(response) { if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, 3935, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Gang Invite", "Въведете ID-то на играча, който искате да поканите:", "Покани", "Отмени"); if(IsPlayerConnected(strval(inputtext))) { if(PGang[strval(inputtext)] == 0) { format(string, sizeof(string), "Играч %s ви изпрати покана за бандата %s", PlayerName(playerid), GName[PGang[playerid]]); ShowPlayerDialog(strval(inputtext), 3929, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Покана за банда", string, "Приеми", "Откажи"); format(string, sizeof(string), "Лидер %s изпрати покана на играч %s", PlayerName(playerid), PlayerName(idsds[playerid])); for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(PGang[i] == PGang[playerid]) { SendClientMessage(i, 0xFF0000FF, string); } } tgang[strval(inputtext)] = PGang[playerid]; }else return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Играча вече е в банда!"); }else return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Играча не е в игра!"); } } else if(dialogid == 3929) { if(response) { PGang[playerid] = tgang[playerid]; GangLvl[playerid] = 1; new hex[MAX_PLAYERS]; hex[playerid] = HexToInt(GColor[PGang[playerid]]); SetPlayerColor(playerid, hex[playerid]); format(string, sizeof(string), "Присъединихте се към бандата %s", GName[PGang[playerid]]); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, string); format(string, sizeof(string), "%s се присъедини към бандата!", PlayerName(playerid)); for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(PGang[i] == PGang[playerid]) { SendClientMessage(i, 0xFFFF00FF, string); } } } else { tgang[playerid] = 0; } } else if(dialogid == 3931) { if(response) { if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, 3931, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Gang Kick", "Въведете ID-то на играча, който искате да изгоните:", "Изгони", "Отмени"); if(IsPlayerConnected(strval(inputtext))) { if(PGang[strval(inputtext)] == PGang[playerid]) { PGang[strval(inputtext)] = 0; GangLvl[strval(inputtext)] = 0; format(string, 256, "{FF0000}Ти беше игонен от бандата от играч %s", PlayerName(playerid)); SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, string); }else return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Играча не е в твоята банда!"); }else return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Играча не е в игра!"); } } else if(dialogid == 3930) { if(response) { if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, 3930, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Gang Color", "Въведете 6 символа под формата: RRGGBB", "Задай", "Отмени"); if(strlen(inputtext) != 6) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Стойността трябва да бъде 6 символна под формата на RRGGBB!"); return ShowPlayerDialog(playerid, 3930, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Gang Color", "Въведете 6 символа под формата: RRGGBB", "Задай", "Отмени"); } format(GColor[PGang[playerid]], 10, "%sFF", inputtext); new hex[MAX_PLAYERS]; hex[playerid] = HexToInt(GColor[PGang[playerid]]); SetPlayerColor(playerid,hex[playerid]); format(string, sizeof(string), "Цвета на бандата е {%s}%s", inputtext, GColor[PGang[playerid]]); SendClientMessage(playerid, 0xCCFF00FF, string); new f[256]; format(f, 256, "Gangs/%i.ini",PGang[playerid]); new file = ini_openFile(f); if(file == INI_OK) { ini_setString(file, "Gang color", GColor[PGang[playerid]]); ini_closeFile(file); } } } else if(dialogid == 3934) { if(response) { format(string,sizeof(string), "{FFFF00} %s напусна бандата!", PlayerName(playerid)); for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(PGang[i] == PGang[playerid] && i != playerid) { SendClientMessage(i, 0xFFFF00, string); } } PGang[playerid] = 0; GangLvl[playerid] = 0; } } else if(dialogid == 7001) { if(response) { new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); GSpawnX[PGang[playerid]] = x; GSpawnY[PGang[playerid]] = y; GSpawnZ[PGang[playerid]] = z; new f[256]; format(f, 256, "Gangs/%i.ini",PGang[playerid]); new file = ini_openFile(f); if(file == INI_OK) { ini_setFloat(file, "SpawnX", x); ini_setFloat(file, "SpawnY", y); ini_setFloat(file, "SpawnZ", z); ini_closeFile(file); } } } else if(dialogid == 3928) { if(response) { if(!strlen(inputtext) && strval(inputtext) > 0) return ShowPlayerDialog(playerid, 3928, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Gang Skin", "Въведете ID-то на скина, който искате да зададете на бандата:", "Задай", "Отмени"); new f[256]; format(f, 256, "Gangs/%i.ini",PGang[playerid]); new file = ini_openFile(f); if(file == INI_OK) { format(string, 256, "Skin%i", gangskin[playerid]); ini_setInteger(file, string, strval(inputtext)); ini_closeFile(file); format(string, sizeof(string), "Скина е успешно сменен! ID скин: %i", strval(inputtext)); SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00FF, string); GSkin[PGang[playerid]][gangskin[playerid]-1] = strval(inputtext); for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(PGang[i] == PGang[playerid] && GangLvl[i] == gangskin[playerid]) { SetPlayerSkin(i, strval(inputtext)); } } gangskin[playerid] = 0; } } } else if(dialogid == 3932) { if(response) { if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, 3932, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Gang Rang", "Въведете ID-то на играча, на който искате да зададете ранг", "Задай", "Отмени"); if(PGang[strval(inputtext)] != PGang[playerid]) { SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00FF, "Играча не е във вашата банда!"); return ShowPlayerDialog(playerid, 3932, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Gang Rang", "Въведете ID-то на играча, на който искате да зададете ранг", "Задай", "Отмени"); } idsds[playerid] = strval(inputtext); ShowPlayerDialog(playerid, 3927, DIALOG_STYLE_LIST, "{FF0000}Gang Rang", "Ранг 1\nРанг 2\nРанг 3\nРанг 4\nРанг 5\nЛидер Ранг 6", "Задай", "Отмени"); } } else if(dialogid == 3927) { if(response) { switch(listitem) { case 0: GangLvl[idsds[playerid]] = 1; case 1: GangLvl[idsds[playerid]] = 2; case 2: GangLvl[idsds[playerid]] = 3; case 3: GangLvl[idsds[playerid]] = 4; case 4: GangLvl[idsds[playerid]] = 5; case 5: GangLvl[idsds[playerid]] = 6; } format(string, sizeof(string), "Дадохте на играч %s ранг %i", PlayerName(idsds[playerid]), GangLvl[idsds[playerid]]); SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00FF, string); format(string, sizeof(string), "Лидер %s ти даде ранг %i", PlayerName(playerid), GangLvl[idsds[playerid]]); SendClientMessage(idsds[playerid], 0xFFFF00FF, string); if(GSkin[PGang[playerid]][GangLvl[idsds[playerid]]] > 0) SetPlayerSkin(idsds[playerid], GSkin[PGang[playerid]][GangLvl[idsds[playerid]]-1]); idsds[playerid] = -1; } } else if(dialogid == 10010) { if(response) { if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, 10010, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Gang Name Change", "Въведете ново име на бандата:", "Смени", "Отмени"); format(GName[PGang[playerid]], 256, "%s", inputtext); format(string, sizeof(string), "\n{FFFF00}Името на бандата е успешно сменено!\nНовото име на бандата е: {FF0000}%s\n",inputtext); ShowPlayerDialog(playerid, 10011, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{FF0000}Gang Name Change", string, "Ok", ""); new f[256]; format(f, 256, "Gangs/%i.ini",PGang[playerid]); new file = ini_openFile(f); if(file == INI_OK) { ini_setString(file, "Gang name", GName[PGang[playerid]]); ini_closeFile(file); } } }