23.12.2014, 20:59
Вот, помог иностранец. Может кому пригодиться.
You can create a new variable at the top of the script for each player which stores the tickcount at the moment the player starts racing:
(Создаем новую переменную в начале мода/скрипта для каждого игрока)
Then when the countdown is done, and the GoGoGo-text is showing you store the tickcount:
(Когда отсчет закончится и появится Gogogo начнется отсчет времени)
When the player reaches the checkpoint you create a new temporarily variable and get the current tick count, then calculate the minutes/seconds/milliseconds:
(Мы создаем новую переменную, которая будет подсчитывать время, когда игрок пересечет чекпойнт и в итоге выведет нам цифру)
You don't need that timer (test(playerid))
(Вам не нужно использовать таймер)
You can create a new variable at the top of the script for each player which stores the tickcount at the moment the player starts racing:
(Создаем новую переменную в начале мода/скрипта для каждого игрока)
Код:
new StartTick[MAX_PLAYERS];
(Когда отсчет закончится и появится Gogogo начнется отсчет времени)
Код:
StartTick[i] = GetTickCount();
(Мы создаем новую переменную, которая будет подсчитывать время, когда игрок пересечет чекпойнт и в итоге выведет нам цифру)
Код:
//OnPlayerEnterRaceCheckpoint new RaceTime = (GetTickCount() - StartTick[playerid]); new str[128]; format(str, 128, "You finished in %02d:%02d.%03d", RaceTime/60000, (RaceTime%60000)/1000, (RaceTime%1000)); SendClientMessage(playerid, -1, str);
(Вам не нужно использовать таймер)