06.07.2014, 17:10
Wat je zou kunnen doen is het define van de faction vehicle zoiets als dit
Daarna ga je vervolgends de plek kiezen waar jij je Politie auto wilt hebben
LPDVehicles[0] = AddStaticVehicleEx(596, PosX, PosY, PosZ, Rotation, Kleur[1], Kleur[2], VEHICLE_RESPAWN); // Police Car (LPD)
Zo iets probeer dat maar is.
Code:
stock IsACopCar(carid) { for(new v = 0; v < sizeof(LPDVehicles); v++) { if(carid == LPDVehicles[v]) return 1; } return 0; }
Code:
else if(IsACopCar(vehicleid)) { if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 1||PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1) { } else { RemovePlayerFromVehicle(playerid); new Float:slx, Float:sly, Float:slz; GetPlayerPos(playerid, slx, sly, slz); SetPlayerPosEx(playerid, slx, sly, slz); NOPPCheck(playerid); SendClientMessageEx(playerid, COLOR_GRAD2, "You are not in the LPD!"); } }
LPDVehicles[0] = AddStaticVehicleEx(596, PosX, PosY, PosZ, Rotation, Kleur[1], Kleur[2], VEHICLE_RESPAWN); // Police Car (LPD)
Zo iets probeer dat maar is.