[Help] TextDraws
#1

Hi, i have make this function for the selection of classes for an DM Server:

Код:
new Text:crediti;
new Text:crediti1;
new Text:selezioneg;
new Text:selezioneb;
new Text:selezionev;
new Text:selezionel;
new Text:selezioneweapg;
new Text:selezioneweapb;
new Text:selezioneweapv;
new Text:selezioneweapl;

forward creditilog(playerid);
public creditilog(playerid)
{
	crediti = TextDrawCreate(190, 10, "      Credits.");
	TextDrawFont(crediti, 3);
	TextDrawLetterSize(crediti, 0.8, 1.5);
	TextDrawColor(crediti, 0xFFFFFFFF);
	TextDrawSetProportional(crediti, true);
	TextDrawUseBox(crediti, true);
	TextDrawBoxColor(crediti, 0xFF4500AA);
	TextDrawTextSize(crediti, 450, 300);
	
	TextDrawShowForPlayer(playerid,crediti);
	return 1;
}

forward crediti1log(playerid);
public crediti1log(playerid)
{
	crediti1 = TextDrawCreate(190, 30, "  The Locos Crew.   Mapped by Bustz. Scripted by Bustz.");
	TextDrawFont(crediti1, 3);
	TextDrawLetterSize(crediti1, 0.8, 1.5);
	TextDrawColor(crediti1, 0xFFFFFFFF);
	TextDrawSetProportional(crediti1, true);
	TextDrawUseBox(crediti1, true);
	TextDrawBoxColor(crediti1, 0x000000AA);
	TextDrawTextSize(crediti1, 450, 300);

	TextDrawShowForPlayer(playerid,crediti1);
	return 1;
}

forward selezioneteam(playerid,classid);
public selezioneteam(playerid,classid)
{
	if(classid == 0 || classid == 1 || classid == 2)
	{
		TextDrawDestroy(selezionel);
		TextDrawDestroy(selezioneb);
	
		SetPlayerPos(playerid, 2495.3, -1690, 14.8);
		SetPlayerFacingAngle(playerid,0.003);
		SetPlayerCameraPos(playerid, 2495.2, -1684.7, 13.5);
		SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2495.3, -1690, 14.8);
                SetPlayerTeam(playerid,GROVE_TEAM);
	
		selezioneg = TextDrawCreate(190, 330, "       Grove.");
		TextDrawFont(selezioneg, 3);
		TextDrawLetterSize(selezioneg, 0.8, 1.5);
		TextDrawColor(selezioneg, 0xFFFFFFFF);
		TextDrawSetProportional(selezioneg, true);
		TextDrawUseBox(selezioneg, true);
		TextDrawBoxColor(selezioneg, 0x008800AA);
		TextDrawTextSize(selezioneg, 450, 400);

       	        selezioneweapg = TextDrawCreate(190, 348, "    Deagle Shotgun Chainsaw           Silencer MP5 Golf                 9mm AK47 Bat");
		TextDrawFont(selezioneweapg, 3);
		TextDrawLetterSize(selezioneweapg, 0.5, 1.5);
		TextDrawColor(selezioneweapg, 0xFFFFFFFF);
		TextDrawSetProportional(selezioneweapg, true);
		TextDrawUseBox(selezioneweapg, true);
		TextDrawBoxColor(selezioneweapg, 0x000000AA);
		TextDrawTextSize(selezioneweapg, 450, 400);

	        TextDrawShowForPlayer(playerid,selezioneweapg);
    	        TextDrawShowForPlayer(playerid,selezioneg);
    	
    	return 1;
	}
	else if(classid == 3 || classid == 4 || classid == 5)
	{
		TextDrawDestroy(selezioneg);
		TextDrawDestroy(selezionev);

		SetPlayerPos(playerid, 2166.8, -1672.1, 15.1);
                SetPlayerFacingAngle(playerid,226.001);
		SetPlayerCameraPos(playerid, 2171.8, -1677.4, 15.1);
		SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2166.8, -1672.1, 15.1);
		SetPlayerTeam(playerid,BALLAS_TEAM);
	
		selezioneb = TextDrawCreate(190, 330, "       Ballas.");
		TextDrawFont(selezioneb, 3);
		TextDrawLetterSize(selezioneb, 0.8, 1.5);
		TextDrawColor(selezioneb, 0xFFFFFFFF);
		TextDrawSetProportional(selezioneb, true);
		TextDrawUseBox(selezioneb, true);
		TextDrawBoxColor(selezioneb, 0x800080AA);
		TextDrawTextSize(selezioneb, 450, 400);

		selezioneweapb = TextDrawCreate(190, 348, "    Deagle Shotgun Chainsaw           Silencer MP5 Golf                 9mm AK47 Bat");
		TextDrawFont(selezioneweapb, 3);
		TextDrawLetterSize(selezioneweapb, 0.5, 1.5);
		TextDrawColor(selezioneweapb, 0xFFFFFFFF);
		TextDrawSetProportional(selezioneweapb, true);
		TextDrawUseBox(selezioneweapb, true);
		TextDrawBoxColor(selezioneweapb, 0x000000AA);
		TextDrawTextSize(selezioneweapb, 450, 400);

	        TextDrawShowForPlayer(playerid,selezioneweapb);
	        TextDrawShowForPlayer(playerid,selezioneb);

	    return 1;
	}
	
	else if(classid == 6 || classid == 7 || classid == 8)
	{

		TextDrawDestroy(selezioneb);
		TextDrawDestroy(selezionel);

		SetPlayerPos(playerid, 2288.2, -1104.4, 38.7);
		SetPlayerFacingAngle(playerid,170.002);
		SetPlayerCameraPos(playerid, 2287.3, -1109.3, 38);
		SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2288.2, -1104.4, 38.7);
		SetPlayerTeam(playerid,VAGOS_TEAM);
		
		selezionev = TextDrawCreate(190, 330, "       Vagos.");
		TextDrawFont(selezionev, 3);
		TextDrawLetterSize(selezionev, 0.8, 1.5);
		TextDrawColor(selezionev, 0xFFFFFFFF);
		TextDrawSetProportional(selezionev, true);
		TextDrawUseBox(selezionev, true);
		TextDrawBoxColor(selezionev, 0xFFFF00AA);
		TextDrawTextSize(selezionev, 450, 400);

		selezioneweapv = TextDrawCreate(190, 348, "    Deagle Shotgun Chainsaw           Silencer MP5 Golf                 9mm AK47 Bat");
		TextDrawFont(selezioneweapv, 3);
		TextDrawLetterSize(selezioneweapv, 0.5, 1.5);
		TextDrawColor(selezioneweapv, 0xFFFFFFFF);
		TextDrawSetProportional(selezioneweapv, true);
		TextDrawUseBox(selezioneweapv, true);
		TextDrawBoxColor(selezioneweapv, 0x000000AA);
		TextDrawTextSize(selezioneweapv, 450, 400);

		TextDrawShowForPlayer(playerid,selezioneweapv);
   		TextDrawShowForPlayer(playerid,selezionev);

	    return 1;
	}
	else
	{
	    if(classid == 9 || classid == 10 || classid == 11)
	    {
			TextDrawDestroy(selezionev);
			TextDrawDestroy(selezioneg);

			SetPlayerPos(playerid, 1674.1, -2122.1, 14.1);
			SetPlayerFacingAngle(playerid,316.002);
			SetPlayerCameraPos(playerid, 1676.8, -2119.2, 13.5);
			SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1674.1, -2122.1, 14.1);
			SetPlayerTeam(playerid,LOCOTES_TEAM);
			
     		        selezionel = TextDrawCreate(190, 330, "      Locotes.");
			TextDrawFont(selezionel, 3);
			TextDrawLetterSize(selezionel, 0.8, 1.5);
			TextDrawColor(selezionel, 0xFFFFFFFF);
			TextDrawSetProportional(selezionel, true);
			TextDrawUseBox(selezionel, true);
			TextDrawBoxColor(selezionel, 0x00FFFFAA);
			TextDrawTextSize(selezionel, 450, 400);

			selezioneweapl = TextDrawCreate(190, 348, "    Deagle Shotgun Chainsaw           Silencer MP5 Golf                 9mm AK47 Bat");
			TextDrawFont(selezioneweapl, 3);
			TextDrawLetterSize(selezioneweapl, 0.5, 1.5);
			TextDrawColor(selezioneweapl, 0xFFFFFFFF);
			TextDrawSetProportional(selezioneweapl, true);
			TextDrawUseBox(selezioneweapl, true);
			TextDrawBoxColor(selezioneweapl, 0x000000AA);
			TextDrawTextSize(selezioneweapl, 450, 400);

		        TextDrawShowForPlayer(playerid,selezioneweapl);
                        TextDrawShowForPlayer(playerid,selezionel);

			return 1;

		}
	}
	return 1;
}

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
        selezioneteam(playerid,classid);
	creditilog(playerid);
	crediti1log(playerid);
	
	return 1;
}

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
	TextDrawDestroy(crediti);
	TextDrawDestroy(crediti1);
	TextDrawDestroy(selezioneg);
	TextDrawDestroy(selezioneb);
	TextDrawDestroy(selezionev);
	TextDrawDestroy(selezionel);
	TextDrawDestroy(selezioneweapg);
	TextDrawDestroy(selezioneweapb);
	TextDrawDestroy(selezioneweapv);
	TextDrawDestroy(selezioneweapl);

	return 1;
}
The problem is when the player spawn, the textdraws don't destroy.. or better.. only one destroy, i don't know why..
Someone can help me?!

Thanks
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[Help] TextDraws - by Galletziz - 16.04.2014, 14:35
Re: [Help] TextDraws - by Galletziz - 16.04.2014, 14:56
Re: [Help] TextDraws - by Galletziz - 16.04.2014, 16:18

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