07.01.2014, 22:40
pawn Код:
#include <a_samp>
new Float:SpawnEquipo1[][4]={
{0.0, 0.0, 0.0, 0.0},
{0.0, 0.0, 0.0, 0.0},
{0.0, 0.0, 0.0, 0.0}
};
new Float:SpawnEquipo2[][4]={
{0.0, 0.0, 0.0, 0.0},
{0.0, 0.0, 0.0, 0.0},
{0.0, 0.0, 0.0, 0.0}
};
new Float:SpawnEquipo3[][4]={
{0.0, 0.0, 0.0, 0.0},
{0.0, 0.0, 0.0, 0.0},
{0.0, 0.0, 0.0, 0.0}
};
public OnPlayerSpawn(playerid){
switch(GetPlayerTeam(playerid)){
case 1:{ //equipo 1
new rand1 = random(sizeof(SpawnEquipo1));
SetPlayerPos(playerid, SpawnEquipo1[rand1][0], SpawnEquipo1[rand1][1],SpawnEquipo1[rand1][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid, SpawnEquipo1[rand1][3]);
}
case 2:{ //equipo 2
new rand2 = random(sizeof(SpawnEquipo2));
SetPlayerPos(playerid, SpawnEquipo2[rand2][0], SpawnEquipo2[rand2][1],SpawnEquipo2[rand2][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid, SpawnEquipo2[rand2][3]);
}
case 3:{ //equipo 3
new rand3 = random(sizeof(SpawnEquipo3));
SetPlayerPos(playerid, SpawnEquipo3[rand3][0], SpawnEquipo3[rand3][1],SpawnEquipo3[rand3][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid, SpawnEquipo3[rand3][3]);
}
//ETC..
}
return true;
}
https://sampwiki.blast.hk/wiki/SetPlayerTeam
https://sampwiki.blast.hk/wiki/Random