Nederlandse SA-MP Community Project
#31

Quote:
Originally Posted by Jstylezzz
View Post
Misschien kan je iets in je idee maken zoals, de mogelijkheid voor luchtvaartmaatschappijen om hun eigen stuk land te kopen, waar je dan een vliegveld op kan bouwen (de object in game toevoegen of de objecten door het mapping team te laten doen en deel voor deel de objecten kopen ofzo).
Of dat je bepaalde levels hebt, zoals crappy airport (level 1), small airport (level 2), medium airport (level3), large airport (level 4), XL Airport (level 5).

Met hoge prijzen natuurlijk.

En maybe als je een luchtvaart faction start, 1. Je moet veel geld hebben om 1tje te kopen, 2. Je moet geld hebben om op z'n minst een crappy airport te kopen in dit geval.
Doe zoiets niet met EXP points/levels want dan wordt het echt klote.

Met dit idee zullen alleen een paar airports beschikbaar zijn om te kopen, en een soort van faction te beginnen.
Dit kan later door meer volgen i.v.m. de playerbase.



Ook ik heb nog een idee.

Unknown Island

An unknown island roleplay, zover ik het weet is er maar 1 server die dit soort script doet, maar ik vind 'm heel laag in de roleplay, bijv. Je kan gewoon wapens rond het eiland vinden, een klein dorpje en een onderzeer, niet echt super als je het mij vraagt..

Nu komt het deel waar ik mijn idee vertel.
Nou, zoals de naam zegt "Unknown Island" hiermee bedoel ik een onbewoond eiland, maar die gaat bewoond worden door de spelers ( als dit wordt gekozen ), ik zal het verhaal uitleggen.
Een cruise ship zal ten zinken komen, de passagiers zullen naar het eiland zwemmen ( dit hoeft niet persee in het script ), ze zullen hier allemaal stranden en moeten uitgaan op hun intuitie. ( als ik goed spel.)
Je zal over het eiland stenen moeten zoeken om uberhaupt iets te beginnen, voor scherpe wapens/werktuig.
Iedere speler kan z'n eigen weg kiezen en zal worden zoals hun dat willen, de een moord voor z'n spullen de andere ruilt en/of zoekt ervoor, je zal bomen moeten omkappen voor hout, en een speer voor te vissen. Je zal vuurstenen moeten vinden om een vuurtje te kunnen maken, misschien ook dat je huizen kunt maken op verschillende stukken, je zal hiervoor een "Crafting skill" moeten hebben, en aangezien geld hier geen waarden heeft, "Play Points/Exp" je zal alleen maar 1 stukje kunnen "Kopen" om te kunnen bouwen, MAAR! Dat soort van huisje zal je geen protectie voor dieven kunnen geven, misschien wel wapens die je bijvoorbeeld zou kunnen opstellen om jouwn huis te verdedigen.

Er zullen totaal geen officiele clans/factions zijn. Iedere clan/faction zal gelijk zijn, of het nou een moord/thief clan/faction is of een small town community, het zal allemaal hetzelfde zijn. Er zal alleen 1 leader zijn die recht heeft om mensen uit te nodigen of te verwijderen, er zal ook geen clan/faction chat zijn, om Metagaming te voorkomen, zelfs geen Private Message, alleen een OOC en Local OOC channel.
Verder zullen alle wapens verboden zijn, alles zal in Objects gaan, zoals de stenen, misschien een speer dat je die vast moet houden zodat de andere players die ook zien, dit zal wel veel meer damage aanrichten dan de blote vuist natuurlijk.

Verder zal je nog eten moeten verzamelen en misschien ook koken.
Er zullen natuurlijk meerdere dingen nodig zijn die je kunt klaarmaken/koken.
En om iets te kunnen koken zul je vuur nodig hebben, het is natuurlijk ook mogenlijk als de bliksem is ingeslagen en er ontstaat vuur dat je daarop kunt koken.

Hoe maak je de wapens?
Om een scherpe steen voor een wapen te maken zal je in dit geval 2 speciale stenen voor vinden, om ze te slijpen. Er zullen 2 verstopte grotten zijn waar je deze vooral kunt vinden en ook zullen ze random rond de map spawnen.
Ook zullen er verschillende soorten messen zijn die te maken hebben met je "Crafting Skill" en de soort stenen die je vindt, de ene is niet helemaal goed en de andere juist niet.

Hoe maak je werktuig?
Je zult net zoals de wapens 2 verschillende stenen moeten vinden, maar alleen zullen deze meer rond het eiland liggen dan de stenen voor wapens, ten slotte zullen hiervoor 5 verstopte grotten zitten waar je deze masaal vindt en kunt minen, voor te kunnen minen heb je natuurlijk een Pickaxe (niet zeker of goed is) nodig die je ook moet maken.

Hunting System
Natuurlijk heb je ook kleding en vlees nodig, hiervoor zal een hunting systeem zijn, je kunt het dier vellen ( Vel eraf halen zodat je kleding kunt maken ). Er zullen overal random soort van dieren spawnen die je kunt jagen met een speer of mes, zelfs vogels die je ook kan vellen.

Kleding System
Iedereen zal in 1 bepaalde Skin spawnen, man in die gast met zn hartjes onderbroek en vrouw in een bikini girl.
Boven iedereen zal een tag met [Nude] hangen, omdat ze nog geen kleding hebben.
Met dit systeem kan je kleding maken, waarvoor je natuurlijk een mes of speer nodig hebt.
Welke kleding kan je maken?; ( natuurlijk niet met vogel vel. )
Onderbroek ( 1 dieren vel )
BH ( voor vrouwen, 1 dieren vel )
Broekje ( 2 dieren vellen, 1 stuk touw( van speciale plant ) )
Soort van trui/hemd ( 2 dieren vellen, 2 stukken touw )
Soort vest/cape vormig ( 5 dieren vellen, 9 stukken touw )
Palm Broekje ( Geen Werktuig nodig, 1 touw, grote bladeren van palm bomen ) ( voor vrouwen incl. BH )

House system
In dit huis systeem zal je kunnen bouwen, ofja zal je zelfs moeten als je een huis wilt.
Door "Play Points/Exp" te sparen kan je een stukje grond kopen waar je een huisje kan bouwen met natuurlijk werktuig.
Wat heb je ervoor nodig.
Compleet Huisje
150 planken.
200 touw.
Deur: 10 planken, 20 stukken touw.
Beveiliging; 10 scherpe stenen, 38 stukken touw.

Half Huisje ( aan alle 4 de kanten muur op de helft van lengte. )
80 Planken
120 Touw.

Overdekking
40 planken.
60 Touw.

Item System
Items:
Rock,
Sharp Rock,
Craft Rock,
Hot Rock,
Fire Rock,
Wood,
Planks,
Ropes, ( Soort van planten materiaal. )
Pick axe.
Bijl,
... Ga maar door.

Skill system
In dit systeem zullen je vaardigheden worden bijgehouden.
Je traint deze door te doen, door te moorden zul je een moordenaar worden die natuurlijk stil is enzovoort, je kan sneller doden, een hunter zal veel beter vel krijgen, een visser zal dikkere/meer vis krijgen, een boer zal meer eten krijgen, een bouwer zal beter en steviger kunnen bouwen, en zo kan je door blijven gaan.

Weather System
In de storm zullen huizen enzovoort kunnen omgaan als ze niet stevig en stabiel staan gemaakt, dit zal aan jou Bouw Skill gaan, als jou Bouw Skill hoog is zal je stevig en stabiel bouwenn maar is die laag zal je onstabiel en losjes bouwen.

Eat/Drink bar.
Door te rennen rond het eiland zul je snel honger en/of dorst krijgen.
Je zal regelmatig moeten eten en drinken, laat dit niet te snel gaan want dat zal het verpesten.

De mapping zal huge worden, en waarom ik dit idee opgeef is omdat er veel mogenlijkheden zijn aan dit script, je kan vanalles maken hier.

Ik heb ongeveer halfuurtje 3 kwartiertjes hierop getypt met me telefoon, querty haha.
Reply


Messages In This Thread
Nederlandse SA-MP Community Project - by Biesmen - 03.12.2013, 10:16
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Biesmen - 03.12.2013, 10:22
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Biesmen - 03.12.2013, 10:26
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Biesmen - 03.12.2013, 10:30
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Henkie - 03.12.2013, 10:48
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Wesley221 - 03.12.2013, 11:11
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Henkie - 03.12.2013, 11:49
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Wesley221 - 03.12.2013, 11:56
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Spydah - 03.12.2013, 12:19
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Henkie - 03.12.2013, 12:27
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Baboon - 03.12.2013, 13:36
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Jstylezzz - 03.12.2013, 13:53
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Kindred - 03.12.2013, 14:10
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Michael@Belgium - 03.12.2013, 15:47
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Baboon - 03.12.2013, 16:13
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Kindred - 03.12.2013, 16:44
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Biesmen - 03.12.2013, 16:56
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Kindred - 03.12.2013, 17:12
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by BlackBank3 - 03.12.2013, 17:34
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by shadowdog - 03.12.2013, 18:38
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Kindred - 03.12.2013, 19:00
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Jstylezzz - 03.12.2013, 19:05
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Henkie - 03.12.2013, 19:40
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Kindred - 03.12.2013, 19:49
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Jstylezzz - 03.12.2013, 19:51
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Henkie - 03.12.2013, 19:53
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Biesmen - 03.12.2013, 21:21
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Kindred - 03.12.2013, 21:31
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by mamorunl - 03.12.2013, 21:31
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Roel - 03.12.2013, 21:32
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Spydah - 03.12.2013, 22:16
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by shadowdog - 04.12.2013, 12:14
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by shadowdog - 13.12.2013, 09:07
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Biesmen - 13.12.2013, 09:54
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by shadowdog - 13.12.2013, 16:09
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Biesmen - 14.12.2013, 09:38
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Henkie - 29.01.2014, 13:12
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by SKiTT - 29.01.2014, 13:39
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by SniperArmy - 07.02.2014, 17:41
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Biesmen - 08.02.2014, 12:17
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by justsomeguy - 08.02.2014, 12:24
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by trukker1998 - 09.02.2014, 08:35
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Duck - 09.02.2014, 12:30
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by 03 - 10.02.2014, 14:43
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Henkie - 10.02.2014, 15:04
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Biesmen - 10.02.2014, 16:40
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Cheesus - 19.06.2014, 14:22
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Kindred - 19.06.2014, 14:34
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by shadowdog - 20.06.2014, 12:04
Re: Nederlandse SA-MP Community Project - by Biesmen - 21.06.2014, 18:09

Forum Jump:


Users browsing this thread: 6 Guest(s)