11.11.2013, 17:05
heres the fixed code
you should return 0; at the end of ondialogresponse...
pawn Код:
#include <a_samp>
#define PRESSED(%0) \
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
new ascensore;
public OnFilterScriptInit()
{
ascensore = CreateObject(2669, 1264.69, -1242.66, 16.83, 0.00, 0.00, 0.00);
Create3DTextLabel( "Premi Y per usare l'ascensore" ,-1, 1265.4659, -1244.7430, 16.5900 , 50,0,0 );
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if (newkeys & KEY_YES)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, 1265.5850, -1244.6940, 16.5900))
{
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ASCENSORE,DIALOG_STYLE_LIST,"Ascensore Cantiere","Piano Terra\n1°Piano\n2° Piano\n3° Piano\n4° Piano\n5° Piano","Conferma","Chiudi");
}
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.0, 1265.5850, -1244.6940, 20.4169))
{
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ASCENSORE,DIALOG_STYLE_LIST,"Ascensore Cantiere","Piano Terra\n1°Piano\n2° Piano\n3° Piano\n4° Piano\n5° Piano","Conferma","Chiudi");
}
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.0, 1265.5850, -1244.6940, 25.4298))
{
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ASCENSORE,DIALOG_STYLE_LIST,"Ascensore Cantiere","Piano Terra\n1°Piano\n2° Piano\n3° Piano\n4° Piano\n5° Piano","Conferma","Chiudi");
}
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.0, 1265.5850, -1244.6940, 30.4177))
{
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ASCENSORE,DIALOG_STYLE_LIST,"Ascensore Cantiere","Piano Terra\n1°Piano\n2° Piano\n3° Piano\n4° Piano\n5° Piano","Conferma","Chiudi");
}
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.0, 1265.5850, -1244.6940, 35.4341))
{
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ASCENSORE,DIALOG_STYLE_LIST,"Ascensore Cantiere","Piano Terra\n1°Piano\n2° Piano\n3° Piano\n4° Piano\n5° Piano","Conferma","Chiudi");
}
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.0, 1265.5850, -1244.6940, 40.4335))
{
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ASCENSORE,DIALOG_STYLE_LIST,"Ascensore Cantiere","Piano Terra\n1°Piano\n2° Piano\n3° Piano\n4° Piano\n5° Piano","Conferma","Chiudi");
}
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_ASCENSORE)
{
if(response)
{
switch(listitem)
{
case 0: MoveObject(ascensore, 1264.69, -1242.66, 16.83,4);
case 1: MoveObject(ascensore, 1264.6904, -1242.6641, 20.6673,4);
case 2: MoveObject(ascensore, 1264.6904, -1242.6641, 25.6552,4);
case 3: MoveObject(ascensore, 1264.6904, -1242.6641, 30.6637,4);
case 4: MoveObject(ascensore, 1264.6904, -1242.6641, 35.6656,4);
case 5: MoveObject(ascensore, 1264.6904, -1242.6641, 40.6715,4);
}
}
}
return 0;
}