06.10.2013, 14:07
Set '50' to the number of rows you have.
pawn Code:
#define MAX_CRATES 50
Also, switch back to this.
case LOADCRATE_THREAD:
{
for(new i; i < rows; i++)
{
new crateid, szResult[32], string[128];
cache_get_field_content(i, "id", szResult, MainPipeline); crateid = strval(szResult);
cache_get_field_content(i, "Active", szResult, MainPipeline); CrateInfo[crateid][crActive] = strval(szResult);
cache_get_field_content(i, "CrateX", szResult, MainPipeline); CrateInfo[crateid][crX] = strval(szResult);
cache_get_field_content(i, "CrateY", szResult, MainPipeline); CrateInfo[crateid][crY] = strval(szResult);
cache_get_field_content(i, "CrateZ", szResult, MainPipeline); CrateInfo[crateid][crZ] = strval(szResult);
cache_get_field_content(i, "GunQuantity", szResult, MainPipeline); CrateInfo[crateid][GunQuantity] = strval(szResult);
cache_get_field_content(i, "InVehicle", szResult, MainPipeline); CrateInfo[crateid][InVehicle] = strval(szResult);
if(CrateInfo[crateid][InVehicle] != INVALID_VEHICLE_ID)
{
CrateInfo[crateid][crActive] = 0;
CrateInfo[crateid][InVehicle] = INVALID_VEHICLE_ID;
}
if(CrateInfo[crateid][crActive])
{
CrateInfo[crateid][InVehicle] = INVALID_VEHICLE_ID;
CrateInfo[crateid][crObject] = CreateDynamicObject(964,CrateInfo[crateid][crX],CrateInfo[crateid][crY],CrateInfo[crateid][crZ],0.00000000,0.00000000,0.00000000);
format(string, sizeof(string), "Serial Number: #%d\n High Grade Materials: %d/50", i, CrateInfo[i][GunQuantity]);
CrateInfo[crateid][crLabel] = CreateDynamic3DTextLabel(string, COLOR_ORANGE, CrateInfo[crateid][crX],CrateInfo[crateid][crY],CrateInfo[crateid][crZ]+1, 20.0, _, _, 1, 0, 0, _, 20.0);
}
}