Quote:
Originally Posted by Allx
Este foarte simplu
Mai intai cream variabila wanted
Punem conditia ca playerul sa nu fie in nicio factiune
pawn Код:
if(PlayerInfo[killerid][pMember] == 0 || PlayerInfo[killerid][pLeader] == 0) { }
Acum sa luam wantedul playerului
pawn Код:
GetPlayerWantedLevel(killerid);
Acum sa setam wantedul playerului
pawn Код:
SetPlayerWantedLevel(killerid,wanted+1);
Acum un mesaj de confirmare
pawn Код:
SendClientMessage(killerid,COLOR_RED,"Ai primit wanted 1 deoarece ai ucis un player.");
Deci codul arata cam asa:
pawn Код:
new wanted; if(PlayerInfo[killerid][pMember] == 0 || PlayerInfo[killerid][pLeader] == 0) { GetPlayerWantedLevel(killerid); SetPlayerWantedLevel(killerid,wanted+1); SendClientMessage(killerid,COLOR_RED,"Ai primit wanted 1 deoarece ai ucis un player."); }
|
Chiar daca omoara 5,10,15 playeri tot wanted 1 va avea.