29.11.2012, 00:00
if you want to make it "when you type next" why didnt you say so you said you wanted a dialog box xD
idk if you have a tumer count up the TutTime[i] var if so dont add the TutTime[i] = ##; crap i stuck in the end
p.s. if you copy paste it will give loose indentation warnings xD i made it rough in the reply box xD
pawn Код:
OnPlayerText(playerid, text)
{
if(strfind(text, "next", true) != -1)
{
if(TutTime[i] == 3)
{
SetPlayerCameraPos(i,1476.2671,-1774.8066,113.8872);
SetPlayerCameraLookAt(i,1477.8811,-1688.0593,14.0469);
SetPlayerInterior(i,0);
GameTextForPlayer(i, " ~w~ Inceputul ", 1000,1);
SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTBLUE, "|___Tutorial: Inceput___|");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Salut, vad ca esti nou, asa ca iti voi prezenta un toturial scurt.");
SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTBLUE, "Orice player nou trebuie sa stie ce el/ea, poate si ce nu poate face.");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, "O sa-ti dau niste informatii, asa ca te rog acorda-le atentie.");
TutTime[i] = 6;
}
else if(TutTime[i] == 6)
{
SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTBLUE, "|___Tutorial: Despre server___|");
GameTextForPlayer(i, " ~w~ Despre server ", 1000,1);
SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTBLUE, "Acest server se bazeaza pe modul RPG!.");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, "Jucatorii care vin sa se distreze pe seama deathmatch-ului vor fi sanctionati.");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Numele tau conteaza foarte mult.");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, "Decieste mai bine sa ai un nume scurt si usor de citit. Ex: Ionutz");
SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTBLUE, "Daca vrei sa aflii mai multe viziteaza forumul nostru si intra in categoria Union-Zone Official Server your Second Life SAMP");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "(Forumul este {www.union-zone.eu}.");
TutTime[i] = 9;
}
else if(TutTime[i] == 9)
{
SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTBLUE, "|___Tutorial: Ajutor___|");
SetPlayerCameraPos(i,307.8033,-1598.9034,114.4219);
SetPlayerCameraLookAt(i,394.2175,-1530.0784,32.2734);
GameTextForPlayer(i, " ~w~ Ajutor ", 1000,1);
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Daca nu intelegi ceva poti contacta un admin sau GM.");
SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTBLUE, "Pentru a vedea admini si GM poti scrie /admins sau /gmon.");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Poti folosi urmatoarea intrebare: Salut ma poti ajuta si pe mine cu...?");
SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTBLUE, "Nu cauza conflicte pe server, vei fi privit urat de ceilalti jucatori.");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Daca ajungi intr-un conflict, incerca sa il inchizi, asa te vei feri de o sanctiune.");
SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTBLUE, "Foloseste comenzile /mail /sms (Daca ai numar de telefon) pentru a vorbi cu cineva.");
TutTime[i] = 12;
}
else if(TutTime[i] == 12)
{
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, "|___Tutorial: Coduri si abuz___|");
GameTextForPlayer(i, " ~w~ Coduri si abuz ", 1000,1);
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Codurile nu sunt permise pe server, daca cineva foloseste va fi banat.");
SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTBLUE, "De accea nu dorim folosirea codurilor.");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Daca cineva foloseste cod reporteaza-l la un admin folosind comanda /report.");
SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTBLUE, "Abuzul de bug sau de altceva in scop personal este de asemenea considerat cod, deci ban permanent.");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Incerca sa joci corent, este mai placut si mai distractiv.");
TutTime[i] = 15;
}
else if(TutTime[i] == 15)
{
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, "|___Tutorial: Limbaj & Reclama___|");
SetPlayerCameraPos(i,1334.2651,-959.9299,142.7608);
SetPlayerCameraLookAt(i,1411.1090,-809.9825,75.4482);
GameTextForPlayer(i, " ~w~ Limbaj & Reclama ", 1000,1);
SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTBLUE, "Dorim sa folosesti limba romanda, doar suntem romani.");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Daca vrei sa vorbesti cu cineva pe limba ta, folosete /mail sau /sms.");
SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTBLUE, "Publicitatea este INTERZISA, te va conduce direct spre ban.");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Deasemenea,sunteti obligati sa cititi pe forum si celelante reguli legate de RPG!.");
TutTime[i] = 18;
}
else if(TutTime[i] == 18)
{
SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTBLUE, "|___Tutorial: Sfarsit___|");
GameTextForPlayer(i, " ~w~ Sfarsit ", 1000,1);
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Am terminat, Tutorial.");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, "Doar tinetile minte si distrati-va!");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Salutari de la echipa Romania SA:MP Server. Sa aveti noroc si distrati-va.");
SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTBLUE, "Conturi MULTIPLE : BAN PERMANENT!!");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, "|=============|SFARSIT|=============|");
TutTime[i] = 21;
}
else if(TutTime[i] == 21)
{
TutTime[i] = 0; PlayerInfo[i][pTut] = 1;
gOoc[i] = 0; gNews[i] = 0; gFam[i] = 0;
TogglePlayerControllable(i, 1);
MedicBill[i] = 0;
SetPlayerSpawn(i);
SetCameraBehindPlayer(i);
}
}
p.s. if you copy paste it will give loose indentation warnings xD i made it rough in the reply box xD