18.10.2012, 16:20
pawn Код:
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
LoadCar(vehicleid);
return 1;
}
pawn Код:
public LoadCar(idx)
{
new file[26];
for(new idx = VV; idx < sizeof(CarInfo) ; idx++)
{
format(file, sizeof(file),"vehiculos/%d.ini", idx);
CarInfo[idx][cModel] = dini_Int(file,"Modelo");
CarInfo[idx][cLocationx] = dini_Float(file,"Ubicacion_X");
CarInfo[idx][cLocationy] = dini_Float(file,"Ubicacion_Y");
CarInfo[idx][cLocationz] = dini_Float(file,"Ubicacion_Z");
CarInfo[idx][cAngle] = dini_Float(file,"Angulo");
CarInfo[idx][cColorOne] = dini_Int(file,"Color_1");
CarInfo[idx][cColorTwo] = dini_Int(file,"Color_2");
strmid(CarInfo[idx][cOwner], dini_Get(file,"Owner"), 0, strlen(dini_Get(file,"Owner")), 255);
strmid(CarInfo[idx][cName], dini_Get(file,"Nombre"), 0, strlen(dini_Get(file,"Nombre")), 255);
CarInfo[idx][cValue] = dini_Int(file,"Valor");
CarInfo[idx][cOwned] = dini_Int(file,"Owned");
CarInfo[idx][cLock] = dini_Int(file,"Bloqueado");
CarInfo[idx][cBattery] = dini_Int(file,"Bateria");
CarInfo[idx][cSpoiler] = dini_Int(file,"Spoiler");
CarInfo[idx][cHood] = dini_Int(file,"Hood");
CarInfo[idx][cRoof] = dini_Int(file,"Roof");
CarInfo[idx][cSideskirt] = dini_Int(file,"Sideskirt");
CarInfo[idx][cNitro] = dini_Int(file,"Nitro");
CarInfo[idx][cLamps] = dini_Int(file,"Lamps");
CarInfo[idx][cExhaust] = dini_Int(file,"Exhaust");
CarInfo[idx][cWheel] = dini_Int(file,"Wheel");
CarInfo[idx][cHydraulics] = dini_Int(file,"Hydraulics");
CarInfo[idx][cPaintjob] = dini_Int(file,"Paintjob");
CarInfo[idx][cFrontBumper] = dini_Int(file,"FrontBumper");
CarInfo[idx][cRearBumper] = dini_Int(file,"RearBumper");
CarInfo[idx][cVents] = dini_Int(file,"Vents");
CarInfo[idx][cEmbargo] = dini_Int(file,"Embargo");
CarInfo[idx][cMulta] = dini_Int(file,"Multa");
strmid(CarInfo[idx][cPlate], dini_Get(file,"Plate"), 0, strlen(dini_Get(file,"Plate")), 255);
CarInfo[idx][cGas] = dini_Int(file,"Gas");
CarInfo[idx][cAlarm] = dini_Int(file,"Alarm");
CarInfo[idx][cVehTime] = dini_Int(file,"VehTime");
CarInfo[idx][cGPS] = dini_Int(file,"GPS");
}
return 1;
}