04.10.2012, 10:14
PHP код:
if (strcmp("/buylevel", cmdtext, true) == 0)
{
if(GetPlayerScore(playerid)==0)
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 1000000)//
{
SendClientMessage(playerid, 0xE6000033, "Jums nav pietiekami daudz naudas, lai nopirktu 1. li-meni!");
}
else
{
SetPlayerScore(playerid, 1);
GivePlayerMoney(playerid, -1000000);//
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, "Apsveicam! Ju-s iega-da-ja-ties 1. Li-meni. Tagad jums ir iespe-ja lietot /repair, lai salabotu mas(i-nu nekur nebraucot!");
}
return 1;
}
//2.lvl
if(GetPlayerScore(playerid)==1)
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 2000000)//Nauda
{
SendClientMessage(playerid, 0xE6000033, "Jums nav pietiekami daudz naudas, lai nopirktu 2. līmeni!");
}
else
{
SetPlayerScore(playerid, 2);
GivePlayerMoney(playerid, -2000000);//Nauda.....
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, "Apsveicam! Jūs iegādājāties 2. Līmeni. Tagad jums ir iespēja lietot /flip komandu!");
}
return 1;
}
//3.lvl
if(GetPlayerScore(playerid)==2)
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 3000000)
{
SendClientMessage(playerid, 0xE6000033, "Jums nav pietiekami daudz naudas, lai nopirktu 3. līmeni!");
}
else
{
SetPlayerScore(playerid, 3);
GivePlayerMoney(playerid, -3000000);
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, "Apsveicam! Jūs iegādājāties 3. Līmeni. Tagad jums ir iespēja lietot /lock un /unlock komandu, lai aizslēgtu un atslēgtu maљīnu!");
}
return 1;
}
//4.lvl
if(GetPlayerScore(playerid)==3)
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 4)
{
SendClientMessage(playerid, 0xE6000033, "Jums nav pietiekami daudz naudas, lai nopirktu 4. līmeni!");
}
else
{
SetPlayerScore(playerid, 4);
GivePlayerMoney(playerid, -4);
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, "Apsveicam! Jūs iegādājāties 4. Līmeni. Tagad jums ir iespēja lietot /savecar un /getcar komandu, lai izsauktu jūsu saglabāto maљīnu!");
}
return 1;
}
//5.lvl
if(GetPlayerScore(playerid)==4)
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 5)
{
SendClientMessage(playerid, 0xE6000033, "Jums nav pietiekami daudz naudas, lai nopirktu 5. līmeni!");
}
else
{
SetPlayerScore(playerid, 5);
GivePlayerMoney(playerid, -5);
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, "Apsveicam! Jūs iegādājāties 5. Līmeni. Tagad jums ir iespēja lietot /tune komandu, lai uztūnētu maљīnu nekur nebraucot!");
}
return 1;
}
//6.lvl
if(GetPlayerScore(playerid)==5)
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 6)
{
SendClientMessage(playerid, 0xE6000033, "Jums nav pietiekami daudz naudas, lai nopirktu 6. līmeni!");
}
else
{
SetPlayerScore(playerid, 6);
GivePlayerMoney(playerid, -6);
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, "Apsveicam! Jūs iegādājāties 6. Līmeni. Tagad jums ir iespēja lietot /afon un /afoff komandu, lai ieslēgtu un izslēgtu antifall!");
}
return 1;
}
//7.lvl
if(GetPlayerScore(playerid)==6)
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 7)
{
SendClientMessage(playerid, 0xE6000033, "Jums nav pietiekami daudz naudas, lai nopirktu 7. līmeni!");
}
else
{
SetPlayerScore(playerid, 7);
GivePlayerMoney(playerid, -7);
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, "Apsveicam! Jūs iegādājāties 7. Līmeni. Tagad jums ir iespēja lietot /count komandu, lai ieslēgtu laika atskaiti!");
}
return 1;
}
//8.lvl
if(GetPlayerScore(playerid)==7)
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 8)
{
SendClientMessage(playerid, 0xE6000033, "Jums nav pietiekami daudz naudas, lai nopirktu 8. līmeni!");
}
else
{
SetPlayerScore(playerid, 8);
GivePlayerMoney(playerid, -8);
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, "Apsveicam! Jūs iegādājāties 8. Līmeni. Tagad jums nospawnojoties būs bruņas!");
}
return 1;
}
//9.lvl
if(GetPlayerScore(playerid)==8)
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 9)
{
SendClientMessage(playerid, 0xE6000033, "Jums nav pietiekami daudz naudas, lai nopirktu 9. līmeni!");
}
else
{
SetPlayerScore(playerid, 9);
GivePlayerMoney(playerid, -9);
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, "Apsveicam! Jūs iegādājāties 9. Līmeni. Tagad jums ir iespēja lietot /parachute komandu, lai paņemtu izpletni!");
}
return 1;
}
//10.lvl
if(GetPlayerScore(playerid)==9)
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 10)
{
SendClientMessage(playerid, 0xE6000033, "Jums nav pietiekami daudz naudas, lai nopirktu 10. līmeni!");
}
else
{
SetPlayerScore(playerid, 10);
GivePlayerMoney(playerid, -10);
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, "Apsveicam! Jūs iegādājāties 10. Līmeni. Tagad jums ir iespēja lietot /neons komandu, lai ievietotu maљīnā neonus!");
}
return 1;
}
//11.lvl
if(GetPlayerScore(playerid)==10)
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 11)
{
SendClientMessage(playerid, 0xE6000033, "Jums nav pietiekami daudz naudas, lai nopirktu 10. līmeni!");
}
else
{
SetPlayerScore(playerid, 11);
GivePlayerMoney(playerid, -10);
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, "Apsveicam! Jūs iegādājāties 10. Līmeni. Tagad jums ir iespēja lietot /neons komandu, lai ievietotu maљīnā neonus!");
}
return 1;
}
//12.lvl
if(GetPlayerScore(playerid)==11)
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 12)
{
SendClientMessage(playerid, 0xE6000033, "Jums nav pietiekami daudz naudas, lai nopirktu 9. līmeni!");
}
else
{
SetPlayerScore(playerid, 12);
GivePlayerMoney(playerid, -12);
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, "Apsveicam! Jūs iegādājāties 9. Līmeni. Tagad jums ir iespēja lietot /parachute komandu, lai paņemtu izpletni!");
}
return 1;
}
//13.lvl
if(GetPlayerScore(playerid)==12)
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 13)
{
SendClientMessage(playerid, 0xE6000033, "Jums nav pietiekami daudz naudas, lai nopirktu 9. līmeni!");
}
else
{
SetPlayerScore(playerid, 13);
GivePlayerMoney(playerid, -13);
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, "Apsveicam! Jūs iegādājāties 9. Līmeni. Tagad jums ir iespēja lietot /parachute komandu, lai paņemtu izpletni!");
}
return 1;
}
//14.lvl
if(GetPlayerScore(playerid)==13)
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 14)
{
SendClientMessage(playerid, 0xE6000033, "Jums nav pietiekami daudz naudas, lai nopirktu 9. līmeni!");
}
else
{
SetPlayerScore(playerid, 14);
GivePlayerMoney(playerid, -14);
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, "Apsveicam! Jūs iegādājāties 9. Līmeni. Tagad jums ir iespēja lietot /parachute komandu, lai paņemtu izpletni!");
}
return 1;
}
//15.lvl
if(GetPlayerScore(playerid)==14)
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 15)
{
SendClientMessage(playerid, 0xE6000033, "Jums nav pietiekami daudz naudas, lai nopirktu 9. līmeni!");
}
else
{
SetPlayerScore(playerid, 15);
GivePlayerMoney(playerid, -15);
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, "Apsveicam! Jūs iegādājāties 9. Līmeni. Tagad jums ir iespēja lietot /parachute komandu, lai paņemtu izpletni!");
}
return 1;
}
//16.lvl
if(GetPlayerScore(playerid)==15)
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 16)
{
SendClientMessage(playerid, 0xE6000033, "Jums nav pietiekami daudz naudas, lai nopirktu 9. līmeni!");
}
else
{
SetPlayerScore(playerid, 16);
GivePlayerMoney(playerid, -16);
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, "Apsveicam! Jūs iegādājāties 9. Līmeni. Tagad jums ir iespēja lietot /parachute komandu, lai paņemtu izpletni!");
}
return 1;
}
//17.lvl
if(GetPlayerScore(playerid)==16)
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 17)
{
SendClientMessage(playerid, 0xE6000033, "Jums nav pietiekami daudz naudas, lai nopirktu 9. līmeni!");
}
else
{
SetPlayerScore(playerid, 17);
GivePlayerMoney(playerid, -17);
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, "Apsveicam! Jūs iegādājāties 9. Līmeni. Tagad jums ir iespēja lietot /parachute komandu, lai paņemtu izpletni!");
}
}
return 1;
}
//===========================LIIMENU KOMANDAS============================================================//
//=====================================================================================================================//
//1.LĪMENIS
if(GetPlayerScore(playerid) >= 1)
{
if(!strcmp(cmdtext, "/repaircar", true, 4))
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, "KĻŪDA:Tev jābūt maљīnā!");
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehicleHealth(vehicleid, 1000.0);
SendClientMessage(playerid, 0x00CC00FF, "Tava maљīna salabota!");
}
return 1;
}
}
//===================================================================================================================//
//2.LĪMENIS
if(GetPlayerScore(playerid) >= 2)
{
if(!strcmp(cmdtext, "/flipcar", true, 4))
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, "KĻŪDA: Tev jābūt maљīnā!");
{
new currentveh;
new Float:angle;
currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleZAngle(currentveh, angle);
SetVehicleZAngle(currentveh, angle);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Tava maљīna veiksmīgi apgriezta.");
}
}
return 1;
}