26.09.2012, 12:52
Je moet het in principe weten. Zodra je registreert, wordt je geacht de regels en voorwaarden door te lezen en moet je ermee akkoord gaan en aangeven dat je ze hebt gelezen. Dit werkt overigens zo bij elke plek waar je je registreert. Ik snap dat niemand dat ьberhaupt doorleest, dat is ook puur je eigen risico. Met een "sorry wist ik niet" kom je er niet onderuit, zeker niet als je (on)bedoeld de wet hebt overtreden en de politie staat voor je deur. Aangezien je ook geacht wordt om alle wetten en regels van Nederland te weten.
In ieder geval, voor de topicstarter: je kunt wel eigen muziek draaien, maar zover ik weet moet het op een openbare host staan. Het kan niet direct van de PC, het moet via een website of iets dergelijks gaan.![Wink](images/smilies/wink.png)
Edit @Mamorunl: je kunt het ook in de regels van het Nederlandse board zetten. :3
In ieder geval, voor de topicstarter: je kunt wel eigen muziek draaien, maar zover ik weet moet het op een openbare host staan. Het kan niet direct van de PC, het moet via een website of iets dergelijks gaan.
![Wink](images/smilies/wink.png)
Edit @Mamorunl: je kunt het ook in de regels van het Nederlandse board zetten. :3