07.09.2012, 17:49
Try like this :
pawn Код:
case DIALOG_GUIDE:
{
if(!response)
{
switch(dialogid)
{
case 0:
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_RP, DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Guide - RolePlay", "RolePlay(RP) je simulacija stvarnog zivota.", "Uredu", "");
}
case 1:
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_MG, DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Guide - MetaGaming", "MetaGaming(MG) je koristenje OOC informacija u IC korist.\nPrimjer: Vidite necije ime iznad glave i po tome ga nazovete, a niste ga saznali na RP nacin.", "Uredu", "");
}
case 2:
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_PG, DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Guide - PowerGaming", "PowerGaming(PG) je radnja koja se u RLu nemoze izvesti u trenutnom trenutku ili uopce,strogo se kaznjava.\nPrimjer: Padnete sa zgrade, s 20ak metara i prezivite, te nastavite normalno trcati.", "Uredu", "");
}
case 3:
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_PG, DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Guide - Gun From Ass", "Gun From Ass(GFA) je vadjenje oruzja bez koristenja /me komande.\nPrimjer: /me vadi gun", "Uredu", "");
}
case 4:
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_DM, DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Guide - DeathMatch", "DeathMatch(DM) je ubijanje igraca bez dovoljno dobrog RP razloga.", "Uredu", "");
}
case 5:
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_RK, DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Guide - RevengeKill", "RevengeKill(RK) je ubojstvo iz osvete.\nPrimjer: netko vas ubije, vi nabavite oruzje, nadjete ga i ubijete ga pomocu OOC informacija", "Uredu", "");
}
case 6:
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SK, DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Guide - SpawnKill", "SpawnKill(SK) je ubojstvo igraca nakon sto se on tek spawnao.", "Uredu", "");
}
}
}
}