24.08.2012, 11:34
this is my OnPlayerSpawn
Код:
public OnPlayerSpawn(playerid) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { SetPlayerSkin(playerid, PlayerInfo[playerid][pSkin]); SetPlayerToTeamColor(playerid); Logged[playerid] = 1; } if(PlayerInfo[playerid][pPos_x] == 0 && PlayerInfo[playerid][pPos_y] == 0) { SetPlayerPos(playerid, 1119.4132,-1619.1407,20.5162); Logged[playerid] = 1; SpawnPlayer(playerid); } else { SetPlayerPos(playerid, PlayerInfo[playerid][pPos_x], PlayerInfo[playerid][pPos_y], PlayerInfo[playerid][pPos_z]); Logged[playerid] = 1; SpawnPlayer(playerid); } if (PlayerInfo[playerid][pMember] > 0) { switch(PlayerInfo[playerid][pMember]) { case 1: // Prva organizacija, nazovimo je Los Santos Police Department { SetPlayerPos(playerid, 1525.4482,-1677.9772,5.8906); // Postavlja igracevu poziciju na te koordinate, vi te koordinate mozete zamijeniti svojima SetPlayerFacingAngle(playerid, 266.9746); // Postavlja kamo da igrac gleda, vi to mozete zamijeniti sa svojim kutem SetPlayerSkin(playerid, PlayerInfo[playerid][pOrgSkin]); // Postavlja igracev skin na onaj koji mora imat dok je u organizaciji } // Ovaj kod ispod kao da ne postoji, ali vam prikazuje kako dodati jos jednu organizaciju za spawn, sto je potrebno svaki put kada zelite dodati novu organizaciju /*case 2: // Druga organizacije, nazovimo je FBI { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); // Postavlja igracevu poziciju na te koordinate, vi te koordinate mozete zamijeniti svojima SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.1425); // Postavlja kamo da igrac gleda, vi to mozete zamijeniti sa svojim kutem SetPlayerSkin(playerid, PlayerInfo[playerid][pOrgSkin]); // Postavlja igracev skin na onaj koji mora imat dok je u organizaciji }*/ } } else if (PlayerInfo[playerid][pLeader] > 0) { switch(PlayerInfo[playerid][pLeader]) { case 1: // Prva organizacija, nazovimo je Los Santos Police Department { SetPlayerPos(playerid, 1525.4482,-1677.9772,5.8906); // Postavlja igracevu poziciju na te koordinate, vi te koordinate mozete zamijeniti svojima SetPlayerFacingAngle(playerid, 266.9746); // Postavlja kamo da igrac gleda, vi to mozete zamijeniti sa svojim kutem SetPlayerSkin(playerid, PlayerInfo[playerid][pOrgSkin]); // Postavlja igracev skin na onaj koji mora imat dok je u organizaciji } // Ovaj kod ispod kao da ne postoji, ali vam prikazuje kako dodati jos jednu organizaciju za spawn, sto je potrebno svaki put kada zelite dodati novu organizaciju /*case 2: // Druga organizacije, nazovimo je FBI { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); // Postavlja igracevu poziciju na te koordinate, vi te koordinate mozete zamijeniti svojima SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.1425); // Postavlja kamo da igrac gleda, vi to mozete zamijeniti sa svojim kutem SetPlayerSkin(playerid, PlayerInfo[playerid][pOrgSkin]); // Postavlja igracev skin na onaj koji mora imat dok je u organizaciji }*/ } } return 1; }