25.04.2012, 18:30
Quote:
Dynamicobjects/gates Zijn verdwenen.
Ik heb max objects verhoogd. nog steeds niet te zien. Max gates dus ook verhoogd, niet te zien. Ze staan letterlijk in me gamemode. Echt! Maar ze worden gewoon niet weergegeven??! Zou dit door streamer plugin komen of kan dit ook met YSI te maken hebben? Alvast bedankt! edit; of aan sccanf plugin ![]() |
Quote:
Zolang je geen gekke dingen gaat doen in OPU kan je er best veel mee. De hele "OnPlayerUpdate slows your script" trend is begonnen omdat mensen op het forum gingen vragen waarom hun roleplay (!) gamemode zo langzaam was als ze met dini (!) bij elke OnPlayerUpdate (!) hun stats gingen opslaan.
Dit is niet echt een probleem, maar wat zouden jullie ervan vinden als ik een include zou maken om makkelijker data op te halen van en te versturen naar NPCs? |
![Cheesy](images/smilies/biggrin.png)
Ik ga nog met de performance plugin even kijken hoe lang het duurt om die zooi te executen, ik wil die dingen zo snel mogelijk hebben ofc
![Smiley](images/smilies/smile.png)
Dat wat sjvt zegt is inderdaad een goede manier. Je kan ook hier op 'crashdetect plugin' zoeken en die gebruiken. Probeer ook eens precies te kijken na hoeveel minuten de server crasht. Kijk daarna of er timers zijn met precies die interval. Let ook op je acties, dwz: Crasht de server altijd als je een auto pakt? Natuurlijk geld dat voor alles wat je aan 'extra's' doet, zoals commands uitvoeren.