Quote:
Originally Posted by eDz0r
cred ca asta ar trebui sa mearga...
pawn Code:
public OnPlayerText(playerid, text[]) { new pName[MAX_PLAYER_NAME], String[150];//numele si mesajul care o sa apara... GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));//luam numele la jucator
format(String, sizeof(String), "%s: {FFFFFF}%s", pName, text);//formatam mesajul ca sa fie cum vrei tu... (o sa se trimita cu culoarea pe care o are jucatorul... pe harta sau cand da tab) SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid), String);//trimitem mesajul return 0;//cand este 0 mesajul original nu se mai afisaza dar din cauza ca noi il formatam si trimitem el o sa apara }
|
Nu prea, o sa-i dea mesaj cu tot textul dupa culoara factiuni, si in 'godfather' mesajul este arata doar la o distanta de x diferenta,
pawn Code:
new
factionstr [ 40 ],
name [ 20 ],
string [ 128];
GetPlayerName(playerid, name, 20);
if( PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
{ format( factionstr, 40, "{C8C8C8}%s", name); }
if( PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 6)
{ format( factionstr, 40, "{C5C5C5}%s", name); }
format(string, 128, "%s: %s", factionstr, text);