[Ayuda] Con Progress...
#5

Quote:
Originally Posted by Kurama
Посмотреть сообщение
Entonces esto:
pawn Код:
SetProgressBarValue(barid, value);
UpdateProgressBar(barid, playerid);
ya lotengo en el public mira

Код:
forward MovimientoBarra(playerid);
public MovimientoBarra(playerid)
{
    new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
	if(vHealth[vehicleid] >= 1)
	{
        new Float:health;
        new Dan = GetVehicleHealth(vehicleid, health);
        if(Dan >= 1000 && Dan <= 900) { SetProgressBarValue(Cargando[playerid], Dan); UpdateProgressBar(Cargando[playerid], playerid); SetProgressBarColor(Cargando[playerid],COLOR_BARRA); }
        else if(Dan >= 900 && Dan <= 850) { SetProgressBarValue(Cargando[playerid], Dan); UpdateProgressBar(Cargando[playerid], playerid); SetProgressBarColor(Cargando[playerid],COLOR_BARRA); }
        else if(Dan >= 850 && Dan <= 900) { SetProgressBarValue(Cargando[playerid], Dan); UpdateProgressBar(Cargando[playerid], playerid); SetProgressBarColor(Cargando[playerid],COLOR_BARRA); }
        else if(Dan >= 800 && Dan <= 850) { SetProgressBarValue(Cargando[playerid], Dan); UpdateProgressBar(Cargando[playerid], playerid); SetProgressBarColor(Cargando[playerid],COLOR_BARRA); }
        else if(Dan >= 750 && Dan <= 800) { SetProgressBarValue(Cargando[playerid], Dan); UpdateProgressBar(Cargando[playerid], playerid); SetProgressBarColor(Cargando[playerid],COLOR_BARRA); }
        else if(Dan >= 700 && Dan <= 750) { SetProgressBarValue(Cargando[playerid], Dan); UpdateProgressBar(Cargando[playerid], playerid); SetProgressBarColor(Cargando[playerid],COLOR_BARRA); }
        else if(Dan >= 650 && Dan <= 700) { SetProgressBarValue(Cargando[playerid], Dan); UpdateProgressBar(Cargando[playerid], playerid); SetProgressBarColor(Cargando[playerid],COLOR_BARRA); }
        else if(Dan >= 600 && Dan <= 650) { SetProgressBarValue(Cargando[playerid], Dan); UpdateProgressBar(Cargando[playerid], playerid); SetProgressBarColor(Cargando[playerid],COLOR_BARRA); }
        else if(Dan >= 550 && Dan <= 600) { SetProgressBarValue(Cargando[playerid], Dan); UpdateProgressBar(Cargando[playerid], playerid); SetProgressBarColor(Cargando[playerid],COLOR_BARRA); }
        else if(Dan >= 500 && Dan <= 550) { SetProgressBarValue(Cargando[playerid], Dan); UpdateProgressBar(Cargando[playerid], playerid); SetProgressBarColor(Cargando[playerid],COLOR_BARRA); }
        else if(Dan >= 450 && Dan <= 500) { SetProgressBarValue(Cargando[playerid], Dan); UpdateProgressBar(Cargando[playerid], playerid); SetProgressBarColor(Cargando[playerid],COLOR_BARRA); }
        else if(Dan >= 400 && Dan <= 450) { SetProgressBarValue(Cargando[playerid], Dan); UpdateProgressBar(Cargando[playerid], playerid); SetProgressBarColor(Cargando[playerid],COLOR_BARRA); }
        else if(Dan >= 350 && Dan <= 400) { SetProgressBarValue(Cargando[playerid], Dan); UpdateProgressBar(Cargando[playerid], playerid); SetProgressBarColor(Cargando[playerid],COLOR_BARRA); }
        else if(Dan >= 300 && Dan <= 350) { SetProgressBarValue(Cargando[playerid], Dan); UpdateProgressBar(Cargando[playerid], playerid); SetProgressBarColor(Cargando[playerid],COLOR_BARRA); }
        else if(Dan >= 250 && Dan <= 300) { SetProgressBarValue(Cargando[playerid], Dan); UpdateProgressBar(Cargando[playerid], playerid); SetProgressBarColor(Cargando[playerid],COLOR_BARRA); }
        else if(Dan >= 200 && Dan <= 250) { SetProgressBarValue(Cargando[playerid], Dan); UpdateProgressBar(Cargando[playerid], playerid); SetProgressBarColor(Cargando[playerid],COLOR_BARRA); }
        else if(Dan >= 150 && Dan <= 200) { SetProgressBarValue(Cargando[playerid], Dan); UpdateProgressBar(Cargando[playerid], playerid); SetProgressBarColor(Cargando[playerid],COLOR_BARRA); }
        else if(Dan >= 100 && Dan <= 150) { SetProgressBarValue(Cargando[playerid], Dan); UpdateProgressBar(Cargando[playerid], playerid); SetProgressBarColor(Cargando[playerid],COLOR_BARRA); }
        else if(Dan >= 50 && Dan <= 100) { SetProgressBarValue(Cargando[playerid], Dan); UpdateProgressBar(Cargando[playerid], playerid); SetProgressBarColor(Cargando[playerid],COLOR_BARRA); }
        else if(Dan >= 0 && Dan <= 50) { SetProgressBarValue(Cargando[playerid], Dan); UpdateProgressBar(Cargando[playerid], playerid); SetProgressBarColor(Cargando[playerid],COLOR_BARRA); }
    }
	return 1;
}
Reply


Messages In This Thread
[Ayuda] Con Progress... - by OTACON - 25.02.2012, 00:15
Respuesta: [Ayuda] Con Progress... - by Kurama - 25.02.2012, 00:26
Respuesta: [Ayuda] Con Progress... - by OTACON - 25.02.2012, 00:31
Respuesta: [Ayuda] Con Progress... - by Kurama - 25.02.2012, 00:46
Respuesta: [Ayuda] Con Progress... - by OTACON - 25.02.2012, 01:00
Respuesta: [Ayuda] Con Progress... - by iKeN - 25.02.2012, 01:19
Respuesta: [Ayuda] Con Progress... - by Jovanny - 25.02.2012, 01:20
Respuesta: [Ayuda] Con Progress... - by OTACON - 25.02.2012, 01:47
Respuesta: [Ayuda] Con Progress... - by Fede.Zink - 26.02.2012, 06:47

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)