*Vraag* Hoe script je een 'Job"? *Vraag*
#7

Quote:
Originally Posted by Hiddos
View Post
Je mist anders 'case 2:' .


Jobs stellen trouwens heel weinig voor. Het lijkt heel uitgebreid, maar uiteindelijk is het bijvoorbeeld met een bus job zo dat je door x checkpoints mag en dat je als je dat gehaald hebt wat geld krijgt. Trashmaster is precies hetzelfde (Soms moet je naar een waste disposal rijden trouwens) en trucker eigenlijk ook. Wat vissen betreft: Als je in een bepaald gebied bent kan je een command intikken, en als dat je dat doet wordt er een timer voor een bepaalde callback gezet. Als die timer afgelopen is maakt het script gebruik van de random() functie en krijg je dus een willekeurig zelf-nietgevangen vis.
Hey hey, ideetjes voor jobs :P
En ik had het zelf niet eens gezien dat case 2: ontbrak 0.o
Checkpoints maken zou toch gewoon kunnen in de SA:MP Debug?
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)