*Vraag* Hoe script je een 'Job"? *Vraag*
#6

Quote:
Originally Posted by playbox12
View Post
...
Je mist anders 'case 2:' .


Jobs stellen trouwens heel weinig voor. Het lijkt heel uitgebreid, maar uiteindelijk is het bijvoorbeeld met een bus job zo dat je door x checkpoints mag en dat je als je dat gehaald hebt wat geld krijgt. Trashmaster is precies hetzelfde (Soms moet je naar een waste disposal rijden trouwens) en trucker eigenlijk ook. Wat vissen betreft: Als je in een bepaald gebied bent kan je een command intikken, en als dat je dat doet wordt er een timer voor een bepaalde callback gezet. Als die timer afgelopen is maakt het script gebruik van de random() functie en krijg je dus een willekeurig zelf-nietgevangen vis.

@Boven: Je kan niet zo werken met if, je moet dan ook een switch-case statement gebruiken. Dus:

pawn Code:
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid) != 403,435,450,584,591)) return SendClientMessage(playerid, -1, "You must be in a linerunner to start working");
Wordt:
pawn Code:
switch(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid))
{
  case 403, 435, 450, 584, 591:
  {
    //Hier moet je je code zetten als ie wel in een linerunner (of dergelijke truck) zit
  }

  default: //Default, oftewel standaard. In dit geval houdt het in als het vehicle model van de gebruiker geen van bovenstaande IDs is.
  {
    SendClientMessage(playerid, -1, "You must be in a linerunner to start working");
  }
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)