*Vraag* Hoe script je een 'Job"? *Vraag*

Bedankt voor het scriptje, ik heb hem even bekeken en een paar dingen snap ik niet helemaal. Je hebt dit opgegeschreven:
pawn Code:
switch(random(5)) // dit kan je hoger maken als je meer missies wilt
en daaronder staat
pawn Code:
case 0: SetPlayerCheckpoint(playerid, 100.0, 100.0, 100.0, 10); // dit moet je natuurlijk echte locaties maken.
            case 1: SetPlayerCheckpoint(playerid, 100.0, 100.0, 100.0, 10); // dit moet je natuurlijk echte locaties maken.
            case 3: SetPlayerCheckpoint(playerid, 100.0, 100.0, 100.0, 10); // dit moet je natuurlijk echte locaties maken.
            case 4: SetPlayerCheckpoint(playerid, 100.0, 100.0, 100.0, 10); // dit moet je natuurlijk echte locaties maken.
Die (random(5)) snap ik niet helemaal, er zijn 4 cases en er staat 5 en ik neem aan dat 5 voor het aantal cases staat maar ik weet niet zeker. En "random" in de code, betekend dat dat het script gewoon random 1 van de opties pakt?

En stel dat je in een bepaald type voertuig moet zitten om de job te starten, laten we zeggen een Linerunner (ID 403), hoe zou dat dat moeten of moet je daarvoor het hele script omgooien?
Ik heb maar een heel klein ideetje maar zou het met
pawn Code:
GetPlayerVehicleID(playerid,403);
moeten gebeuren?

EDIT: Ik ga je script nu even testen
Reply

Messages In This Thread

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)