[DUDA] sobre OnPlayerKeyStateChange
#2

pawn Код:
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    if ((newkeys & KEY_FIRE) && !(oldkeys & KEY_FIRE))
    {
        if(GetPlayerAnimationIndex(playerid))
        {
            new libreria[32], nombre[32];
            GetAnimationName(GetPlayerAnimationIndex(playerid), libreria, 32, nombre, 32);
            if(!strcmp(libreria, "SUNBATHE", true) && !strcmp(nombre, "ParkSit_M_in", true))
            {
                ApplyAnimation(playerid, "ped", "SEAT_up", 4.000000, 0, 1, 1, 1, 0);
            }
        }
    }
    return 1;
}
Probб asн.
Reply


Messages In This Thread
[DUDA] sobre OnPlayerKeyStateChange - by Braz_y - 02.08.2011, 01:48
Respuesta: [DUDA] sobre OnPlayerKeyStateChange - by [J]ulian - 02.08.2011, 02:11
Respuesta: [DUDA] sobre OnPlayerKeyStateChange - by Braz_y - 02.08.2011, 03:39
Respuesta: [DUDA] sobre OnPlayerKeyStateChange - by [J]ulian - 02.08.2011, 03:54
Respuesta: [DUDA] sobre OnPlayerKeyStateChange - by D3IMON - 02.08.2011, 04:07
Respuesta: [DUDA] sobre OnPlayerKeyStateChange - by [J]ulian - 02.08.2011, 04:31
Respuesta: [DUDA] sobre OnPlayerKeyStateChange - by D3IMON - 02.08.2011, 04:56
Respuesta: [DUDA] sobre OnPlayerKeyStateChange - by Braz_y - 02.08.2011, 17:06
Respuesta: [DUDA] sobre OnPlayerKeyStateChange - by [J]ulian - 02.08.2011, 20:39
Respuesta: [DUDA] sobre OnPlayerKeyStateChange - by Braz_y - 02.08.2011, 21:56

Forum Jump:


Users browsing this thread: 4 Guest(s)