05.06.2011, 21:10
Hello all I want to save the player's chat in a file with Dini.
I made this but it only save the last line
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new phraseDuJoueur[128], fichierLog[256], nomDuJoueur[MAX_PLAYER_NAME];
format(phraseDuJoueur, sizeof(phraseDuJoueur), "(%d): %s", playerid, text);
SendPlayerMessageToAll(playerid, phraseDuJoueur);
GetPlayerName(playerid, nomDuJoueur, sizeof(nomDuJoueur));
format(fichierLog, sizeof(fichierLog), "/Logs/tchat.ini");
if(!dini_Exists(fichierLog))
{
dini_Create(fichierLog);
dini_Set(fichierLog, nomDuJoueur, phraseDuJoueur);
}
else if(dini_Exists(fichierLog))
{
dini_Set(fichierLog, nomDuJoueur, phraseDuJoueur);
}
return 0;
}
Thanks to rode
I made this but it only save the last line
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new phraseDuJoueur[128], fichierLog[256], nomDuJoueur[MAX_PLAYER_NAME];
format(phraseDuJoueur, sizeof(phraseDuJoueur), "(%d): %s", playerid, text);
SendPlayerMessageToAll(playerid, phraseDuJoueur);
GetPlayerName(playerid, nomDuJoueur, sizeof(nomDuJoueur));
format(fichierLog, sizeof(fichierLog), "/Logs/tchat.ini");
if(!dini_Exists(fichierLog))
{
dini_Create(fichierLog);
dini_Set(fichierLog, nomDuJoueur, phraseDuJoueur);
}
else if(dini_Exists(fichierLog))
{
dini_Set(fichierLog, nomDuJoueur, phraseDuJoueur);
}
return 0;
}
Thanks to rode