SA-MP 0.3c client/server, noua versiune
#1

SA-MP 0.3c

In aceasta noua versiune s-au rezolvat o multime de buguri si au aparut cateva update-uri importante.


Informatii importante pentru a trece un script de 0.3b pe 0.3c

Functiile SetPlayerHoldingObject, IsPlayerHoldingObject si StopPlayerHoldingObject au fost scoase. Acestea au fost scoase pentru ca , cu ajutorul lor puteai atasa doar un singur obiect fiecarui jucator. Cu noile functii se pot atasa cate 5 obiecte fiecarui jucator.

pawn Code:
#define MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS 5 // Numarul obiectelor atasate valabile ie 5 = 0-4

native SetPlayerAttachedObject(playerid, index, modelid, bone, Float:fOffsetX = 0.0, Float:fOffsetY = 0.0, Float:fOffsetZ = 0.0, Float:fRotX = 0.0, Float:fRotY = 0.0, Float:fRotZ = 0.0, Float:fScaleX = 1.0, Float:fScaleY = 1.0, Float:fScaleZ = 1.0);
native RemovePlayerAttachedObject(playerid, index);
native IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, index);
You can add them to the top of your pwn file after a_samp.inc is included. These will use player attached object slot number 4.

pawn Code:
#define SetPlayerHoldingObject(%1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) SetPlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9)
#define StopPlayerHoldingObject(%1) RemovePlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1)
#define IsPlayerHoldingObject(%1) IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1);
Colour embedding:

Poti folosi {RRGGBB} (hex) strings embedded in schimbarea culorii textului. Acesta merge in chat , dialog box si placutele de inmatriculare. Codul culorii este automat inlocuit cu () in chatul fiecarui jucator.
Intoarcerea functiei SetVehicleNumberplate()

Toate masinile au o placuta generica "XYZR 000". Numarul placutei de inmatriculare se va schimba DOAR daca SetVehicleNumberPlate() este folosit. Pe placuta incap 32 de caractere (cu tot cu codurile pentru culori)Cei din echipa sa-mp va roaga sa folositi cu grija aceasta functie si sa nu o atribuiti vehiculelor ce nu folosesc placute de inmatriculare (gen avioane/barci etc).

SetVehicleParamsEx()

Noi parametrii pentru vehicule ce te lasa sa schimbi starea motorului, farurilor, alarmei, incuietorile usilor portbagaj inchis/deschis, capota inchisa/deschisa.
Acestea nu trebuiesc atribuite fiecarui jucator ca in functia SetVehicleParamsForPlayer(). Sunt automat folosite pentru toti jucatorii.

pawn Code:
#define VEHICLE_PARAMS_UNSET    -1
#define VEHICLE_PARAMS_OFF  0
#define VEHICLE_PARAMS_ON   1

native SetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
native GetVehicleParamsEx(vehicleid, &engine, &lights, &alarm, &doors, &bonnet, &boot, &objective);
Exemplu de comanda:

pawn Code:
new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;

    if(strcmp(cmd, "/startengine",true) == 0) {
        new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        if(vid != INVALID_VEHICLE_ID) {
            GetVehicleParamsEx(vid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(vid,VEHICLE_PARAMS_ON,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
        }
        return 1;
    }
    if(strcmp(cmd, "/stopengine",true) == 0) {
        new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        if(vid != INVALID_VEHICLE_ID) {
            GetVehicleParamsEx(vid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(vid,VEHICLE_PARAMS_OFF,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
        }
        return 1;
    }
De asemenea poti folosi si alte functii in jurul acestei functii eg.

pawn Code:
SetVehicleEngineOn(vehicleid)
{  
        new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
        GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
        SetVehicleParamsEx(vehicleid,VEHICLE_PARAMS_ON,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
}
ManualVehicleEngineAndLights()

ManualVehicleEngineAndLights() poate fi folosit in OnGameModeInit(), sau undeva cand jucatorul se conecteaza.

AttachObjectToVehicle

Atasare de obiecte pe vehicule.

New objects, particle objects, samp.img, samp.ide

Sunt multe update-uri legate de acest subiect , in curand va aparea pe http://wiki.sa-mp.com un tutorial complet referitor la cum se folosesc aceste lucruri noi. O lista intreaga de noi obiecte ce au fost adaugate in sa-mp o puteti gasi in folderul GTA SA la models\samp.ide dupa ce instalezi o versiune de SA-MP 0.3c.

C://Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/models/samp.ide

SA-MP 0.3c client/server
- Link-urile de download pe pagina principala. 0.3c este oficial, cea mai noua versiune SA-MP.

*Sursa: Forumul Oficial SA-MP

Am tradus pentru voi.
Reply
#2

Frumoasa versiune si o sa incerc pe serverul de teste
Reply
#3

Culori in chat, cea mai tare realizare.
Reply
#4

Quote:
Originally Posted by [NoV]LaZ
View Post
Culori in chat, cea mai tare realizare.
si peste tot culori, 3dtext, number plate, dialog, etc ... same opinion


Abia astept R1, cred ca v-a avea mai multe functii si mai putine buguri (daca are).

Cand o fi gata wiki cu 0.3c ? xD
Reply
#5

wiki cu 0.3c va fi gata atunci cand va fi scoasa versiunea ce nu va avea limitator de 20 de jucatori.


este super-tare aceasta versiune , iar in celelalte ce vor aparea se va pune accent pe introducerea de obiecte create de scripterul fiecarui server , obiecte ce nu sunt normal in san andreas , acolo mai e de lucrat , momentant aceasta versiune este aparuta ca cei ce scripteaza sa se obisnuiasca cu noile valori si functii.


important de notat au fost scoase functiile setplayerholdingobject si celelalte , si adaugate unele mai bune , gen atachobjecttovehicle
Reply
#6

Cu ti s-a spus si pe sa-mp.ro

Inlocuieste
pawn Code:
#define SetPlayerHoldingObject(%1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) SetPlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9)
#define StopPlayerHoldingObject(%1) RemovePlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1)
#define IsPlayerHoldingObject(%1) IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1);
cu
pawn Code:
#define SetPlayerHoldingObject(%1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) SetPlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9)
#define StopPlayerHoldingObject(%1) RemovePlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1)
#define IsPlayerHoldingObject(%1) IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1)
Reply
#7

Mie nici nu imi merge sa deschid serverul, aiurea.
Reply
#8

Quote:
Originally Posted by eXtr1kE
View Post
Mie nici nu imi merge sa deschid serverul, aiurea.
Habar nu ai tu. Gamemodul trebuie recompilat, iar trebe sa te asiguri ca ai toate pluginurile folosite.
Reply
#9

functia SetVehicleNumberPlate() .... unde se pune?
Reply
#10

Quote:
Originally Posted by Zh3r0
View Post
Habar nu ai tu. Gamemodul trebuie recompilat, iar trebe sa te asiguri ca ai toate pluginurile folosite.
Defapt, am uitat sa bat scriptfiles =)) sorry
Reply
#11

am vazut un sv 0,3c , aveau 39 de playeri , deci incap peste 20
Reply
#12

Quote:
Originally Posted by [aKa]sEnZaTzIE
View Post
am vazut un sv 0,3c , aveau 39 de playeri , deci incap peste 20
Incap 50 cu RC2.

EDIT: Si pe RC3, limita ii 50.
Reply
#13

Quote:
Originally Posted by [NoV]LaZ
View Post
Incap 50 cu RC2.

EDIT: Si pe RC3, limita ii 50.
deci pe versiunea care este postata aici ,incap 50 ?
Reply
#14

da



Incap
Reply
#15

0.3c RC4-2:
Drive-by cu orice arma care foloseste gloante, SetPlayerArmedWeapon poate fi acum folosita pe un jucator care ii intr-un vehicul.
Reply
#16

Eu il am pe server deja ... Atrage multi playeri deoarece sunt foarte multe lucruri noi .. Este foarte frumos si nu are buguri.
Alex_753 my Y!M
Reply
#17

Salut,
Am si eu o problema... Cand vreau sa instalez 0.3c imi zice "Error launching installer".
Mersi daca imi raspundeti.


Multumesc,
XtremE
Reply
#18

pe RC4, RC4-2 sau RC4-2-2 nu mai este limitat Se poate si 500 de slot-uri
Reply
#19

0.3c RC5 - ultima versiune.
Reply
#20

da, azi a aparut... dar tot sunt probleme cu unele obiecte... odata incarcate iti cam f*te incarcarea celorlalte obiecte...
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 3 Guest(s)