24.08.2010, 15:27
hoi allemaal,
ik heb een simepele vraag over de npc
hoe werkt het (graag de hele uitleg)
ik heb een simepele vraag over de npc
hoe werkt het (graag de hele uitleg)
#include <a_samp> new MyFirstNPCVehicle; #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { ConnectNPC("Drifter","drifter"); MyFirstNPCVehicle = CreateVehicle(411, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, 5000); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(IsPlayerNPC(playerid)) //Kijken of de gespawnde speler een NPC is { new npcname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname)); //De naam aanvragen if(!strcmp(npcname, "MyFirstNPCVehicle", true)) //Kijken of de naam klopt { PutPlayerInVehicle(playerid, MyFirstNPCVehicle, 0); //NPC in zijn voertuig stoppen } return 1; } return 1; } #endif |
#include <a_samp>
new MyFirstNPCVehicle;
public OnFilterScriptInit()
{
ConnectNPC("Drifter","drifter");
MyFirstNPCVehicle = CreateVehicle(411, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, 5000);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid)) //Kijken of de gespawnde speler een NPC is
{
new npcname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname)); //De naam aanvragen
if(!strcmp(npcname, "Drifter", true)) //Kijken of de naam klopt
{
PutPlayerInVehicle(playerid, MyFirstNPCVehicle, 0); //NPC in zijn voertuig stoppen
}
return 1;
} else return 0;
}