I removed the bolded part yet i get a TON of errors
C:\Documents and Settings\DAVID RAZ\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(19
: error 017: undefined symbol "tmp"
C:\Documents and Settings\DAVID RAZ\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(19
: error 017: undefined symbol "idx"
C:\Documents and Settings\DAVID RAZ\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(199) : error 017: undefined symbol "tmp"
C:\Documents and Settings\DAVID RAZ\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(200) : error 017: undefined symbol "tmp"
C:\Documents and Settings\DAVID RAZ\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(202) : error 017: undefined symbol "idx"
C:\Documents and Settings\DAVID RAZ\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(204) : error 017: undefined symbol "idx"
C:\Documents and Settings\DAVID RAZ\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(204) : warning 215: expression has no effect
C:\Documents and Settings\DAVID RAZ\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(206) : error 017: undefined symbol "idx"
C:\Documents and Settings\DAVID RAZ\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(20
: error 017: undefined symbol "idx"
C:\Documents and Settings\DAVID RAZ\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(210) : error 017: undefined symbol "idx"
C:\Documents and Settings\DAVID RAZ\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(211) : error 017: undefined symbol "idx"
C:\Documents and Settings\DAVID RAZ\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(211) : warning 215: expression has no effect
C:\Documents and Settings\DAVID RAZ\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(213) : error 017: undefined symbol "idx"
C:\Documents and Settings\DAVID RAZ\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(219) : warning 217: loose indentation
C:\Documents and Settings\DAVID RAZ\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(220) : error 017: undefined symbol "PlayerName"
C:\Documents and Settings\DAVID RAZ\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(225) : error 017: undefined symbol "fcreate"
C:\Documents and Settings\DAVID RAZ\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(226) : error 017: undefined symbol "PlayerName"
HELP