Код:
new string[256];
if(dialogid == 3937)
{
if(response)
{
switch(listitem)
{
case 0:
{
if(PGang[playerid] == 0 && GetPlayerMoney(playerid) >= 40000000 && GetPlayerScore(playerid) >= 200 && PlayerInfo[playerid][intelekt] >= 140 && PlayerInfo[playerid][intelekt] >= 100)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 3939, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Създаване на банда", "Въведете име на бандата:", "Задай", "Отмени");
}else return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Вече имате банда или сте в банда, за да имате банда, трябва да имате 40 милиона, 200 точки, 140 точки интелект и 100 точки сила!");
}
case 1:
{
if(PGang[playerid] != 0 && GangLvl[playerid] == 6)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 3936, DIALOG_STYLE_LIST, "{FF0000}Меню на бандата", "Задай скин\nЗадай ранг\nИзгони от бандата\nПромени цвета на бандата\nПромени името на бандата\nИзтрий бандата", "ОК", "Отмени"); // sled zadai skin e Задай територия на бандата
}else return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Трябва да сте лидер на банда!");
}
case 2:
{
if(PGang[playerid] != 0 && GangLvl[playerid] >= 4)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 3935, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Покани в бандата", "Въведете ID-то на играча, който искате да поканите", "Покани", "Отмени");
}else return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Трябва да сте 4 ранг в банда");
}
case 3:
{
if(PGang[playerid] > 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 3934, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{FF0000}Напускане на бандата", "Наистина ли искате да напуснете тази банда?", "Да", "Не");
}else return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Трябва да сте в банда!");
}
}
}
}
else if(dialogid == 3936)
{
if(response)
{
switch(listitem)
{
case 0:
{
if(PGang[playerid] != 0 && GangLvl[playerid] == 6)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 3933, DIALOG_STYLE_LIST, "Gang Skin", "Ранг 1\nРанг 2\nРанг3\nРанг 4\nРанг 5\nЛидер Ранг 6", "Задай", "Отмени");
}else return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Трябва да сте в банда и да имате ранг Лидер!");
}
case 1:
{
if(PGang[playerid] != 0 && GangLvl[playerid] == 6)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 3932, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Gang Rang", "Въведете ID-то на играча, на който да зададете ранг", "Задай", "Отмени");
}else return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Трябва да сте в банда и да имате ранг Лидер!");
}
case 2:
{
if(PGang[playerid] != 0 && GangLvl[playerid] >= 5)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 3931, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Gang Kick", "Въведете ID-то на играча, който искате да изгоните", "Изгони", "Отмени");
}else return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Трябва да сте в банда и да имате 5 ранг");
}
case 3:
{
if(PGang[playerid] != 0 && GangLvl[playerid] == 6)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 3930, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Gang Color", "Въведете 6 символа във формата: RRGGBB", "Задай", "Отмени");
}else return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Трябва да сте в банда и да имате ранг Лидер");
}
case 4:
{
if(PGang[playerid] != 0 && GangLvl[playerid] == 6)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 10010, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Gang Name Change", "Въведете ново име на бандата", "Смени", "Отмени");
}else return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Трябва да сте лидер на банда!");
}
case 5:
{
if(PGang[playerid] != 0 && GangLvl[playerid] == 6)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 7041, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{FF0000}Gang Delete", "Наистина ли искате да изтриете бандата си", "Да", "Не");
}else return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Трябва да сте в банда и да имате ранг Лидер");
}
}
}
}
else if(dialogid == 3939)
{
if(response)
{
if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, 3939, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Gang Create", "Въведете име на бандата", "Задай", "Отмени");
format(GangName[playerid], 256, inputtext);
ShowPlayerDialog(playerid, 3938, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Gang Create", "Въведете цвят на бандата:", "Задай", "Отмени");
}
}
else if(dialogid == 3938)
{
if(response)
{
if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, 3938, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Gang Create", "Въведете цвят на бандата:", "Задай", "Отмени");
if(strlen(inputtext) != 6)
{
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000, "Стойноста трябва да е 6 символна под формата: RRGGBB!");
return ShowPlayerDialog(playerid, 3938, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Gang Create", "Въведете цвят на бандата", "Задай", "Отмени");
}
new f[256],year,month,day,lolo[128]; getdate(year, month, day);
format(f, 256, "Gangs/%i.ini",GetFreeGang());
new cfile = ini_createFile(f);
if(cfile == INI_OK)
{
GangLvl[playerid] = 6;
PGang[playerid] = GetFreeGang();
format(GName[PGang[playerid]], 256, GangName[playerid]);
format(GColor[PGang[playerid]], 10, "%sFF", inputtext);
format(lolo, sizeof(lolo),"%d/%d/%d",day, month, year);
new hex[MAX_PLAYERS];
hex[playerid] = HexToInt(GColor[PGang[playerid]]);
SetPlayerColor(playerid, hex[playerid]);
Gang[GetFreeGang()] = 1;
GivePlayerMoney(playerid, -50000000);
format(string, sizeof(string), "{FFFF00}Бандата е успешно създадена!\r\n{FFFF00}Име: %s\r\n{FFFF00}Цввят: {%s}%s\r\n{FFFF00}Дата на създаване: {FFFFFF}%s", GName[PGang[playerid]], inputtext,GColor[PGang[playerid]],lolo);
ShowPlayerDialog(playerid, 2987, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{FF0000}Gang Create", string, "Ok", "");
ini_setString(cfile, "Gang name", GName[PGang[playerid]]);
ini_setString(cfile, "Gang color", GColor[PGang[playerid]]);
ini_setString(cfile, "founded", lolo);
ini_setFloat(cfile, "SpawnX", 0.0);
ini_setFloat(cfile, "SpawnY", 0.0);
ini_setFloat(cfile, "SpawnZ", 0.0);
ini_setInteger(cfile, "Skin1", 0);
ini_setInteger(cfile, "Skin2", 0);
ini_setInteger(cfile, "Skin2", 0);
ini_setInteger(cfile, "Skin3", 0);
ini_setInteger(cfile, "Skin4", 0);
ini_setInteger(cfile, "Skin5", 0);
ini_setInteger(cfile, "Skin6", 0);
ini_closeFile(cfile);
}
}
}
else if(dialogid == 3935)
{
if(response)
{
if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, 3935, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Gang Invite", "Въведете ID-то на играча, който искате да поканите:", "Покани", "Отмени");
if(IsPlayerConnected(strval(inputtext)))
{
if(PGang[strval(inputtext)] == 0)
{
format(string, sizeof(string), "Играч %s ви изпрати покана за бандата %s", PlayerName(playerid), GName[PGang[playerid]]);
ShowPlayerDialog(strval(inputtext), 3929, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Покана за банда", string, "Приеми", "Откажи");
format(string, sizeof(string), "Лидер %s изпрати покана на играч %s", PlayerName(playerid), PlayerName(idsds[playerid]));
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
if(PGang[i] == PGang[playerid])
{
SendClientMessage(i, 0xFF0000FF, string);
}
}
tgang[strval(inputtext)] = PGang[playerid];
}else return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Играча вече е в банда!");
}else return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Играча не е в игра!");
}
}
else if(dialogid == 3929)
{
if(response)
{
PGang[playerid] = tgang[playerid];
GangLvl[playerid] = 1;
new hex[MAX_PLAYERS];
hex[playerid] = HexToInt(GColor[PGang[playerid]]);
SetPlayerColor(playerid, hex[playerid]);
format(string, sizeof(string), "Присъединихте се към бандата %s", GName[PGang[playerid]]);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, string);
format(string, sizeof(string), "%s се присъедини към бандата!", PlayerName(playerid));
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
if(PGang[i] == PGang[playerid])
{
SendClientMessage(i, 0xFFFF00FF, string);
}
}
}
else
{
tgang[playerid] = 0;
}
}
else if(dialogid == 3931)
{
if(response)
{
if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, 3931, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Gang Kick", "Въведете ID-то на играча, който искате да изгоните:", "Изгони", "Отмени");
if(IsPlayerConnected(strval(inputtext)))
{
if(PGang[strval(inputtext)] == PGang[playerid])
{
PGang[strval(inputtext)] = 0;
GangLvl[strval(inputtext)] = 0;
format(string, 256, "{FF0000}Ти беше игонен от бандата от играч %s", PlayerName(playerid));
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, string);
}else return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Играча не е в твоята банда!");
}else return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Играча не е в игра!");
}
}
else if(dialogid == 3930)
{
if(response)
{
if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, 3930, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Gang Color", "Въведете 6 символа под формата: RRGGBB", "Задай", "Отмени");
if(strlen(inputtext) != 6)
{
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Стойността трябва да бъде 6 символна под формата на RRGGBB!");
return ShowPlayerDialog(playerid, 3930, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Gang Color", "Въведете 6 символа под формата: RRGGBB", "Задай", "Отмени");
}
format(GColor[PGang[playerid]], 10, "%sFF", inputtext);
new hex[MAX_PLAYERS];
hex[playerid] = HexToInt(GColor[PGang[playerid]]);
SetPlayerColor(playerid,hex[playerid]);
format(string, sizeof(string), "Цвета на бандата е {%s}%s", inputtext, GColor[PGang[playerid]]);
SendClientMessage(playerid, 0xCCFF00FF, string);
new f[256];
format(f, 256, "Gangs/%i.ini",PGang[playerid]);
new file = ini_openFile(f);
if(file == INI_OK)
{
ini_setString(file, "Gang color", GColor[PGang[playerid]]);
ini_closeFile(file);
}
}
}
else if(dialogid == 3934)
{
if(response)
{
format(string,sizeof(string), "{FFFF00} %s напусна бандата!", PlayerName(playerid));
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
if(PGang[i] == PGang[playerid] && i != playerid)
{
SendClientMessage(i, 0xFFFF00, string);
}
}
PGang[playerid] = 0;
GangLvl[playerid] = 0;
}
}
else if(dialogid == 7001)
{
if(response)
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
GSpawnX[PGang[playerid]] = x;
GSpawnY[PGang[playerid]] = y;
GSpawnZ[PGang[playerid]] = z;
new f[256];
format(f, 256, "Gangs/%i.ini",PGang[playerid]);
new file = ini_openFile(f);
if(file == INI_OK)
{
ini_setFloat(file, "SpawnX", x);
ini_setFloat(file, "SpawnY", y);
ini_setFloat(file, "SpawnZ", z);
ini_closeFile(file);
}
}
}
else if(dialogid == 3928)
{
if(response)
{
if(!strlen(inputtext) && strval(inputtext) > 0) return ShowPlayerDialog(playerid, 3928, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Gang Skin", "Въведете ID-то на скина, който искате да зададете на бандата:", "Задай", "Отмени");
new f[256];
format(f, 256, "Gangs/%i.ini",PGang[playerid]);
new file = ini_openFile(f);
if(file == INI_OK)
{
format(string, 256, "Skin%i", gangskin[playerid]);
ini_setInteger(file, string, strval(inputtext));
ini_closeFile(file);
format(string, sizeof(string), "Скина е успешно сменен! ID скин: %i", strval(inputtext));
SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00FF, string);
GSkin[PGang[playerid]][gangskin[playerid]-1] = strval(inputtext);
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
if(PGang[i] == PGang[playerid] && GangLvl[i] == gangskin[playerid])
{
SetPlayerSkin(i, strval(inputtext));
}
}
gangskin[playerid] = 0;
}
}
}
else if(dialogid == 3932)
{
if(response)
{
if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, 3932, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Gang Rang", "Въведете ID-то на играча, на който искате да зададете ранг", "Задай", "Отмени");
if(PGang[strval(inputtext)] != PGang[playerid])
{
SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00FF, "Играча не е във вашата банда!");
return ShowPlayerDialog(playerid, 3932, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Gang Rang", "Въведете ID-то на играча, на който искате да зададете ранг", "Задай", "Отмени");
}
idsds[playerid] = strval(inputtext);
ShowPlayerDialog(playerid, 3927, DIALOG_STYLE_LIST, "{FF0000}Gang Rang", "Ранг 1\nРанг 2\nРанг 3\nРанг 4\nРанг 5\nЛидер Ранг 6", "Задай", "Отмени");
}
}
else if(dialogid == 3927)
{
if(response)
{
switch(listitem)
{
case 0: GangLvl[idsds[playerid]] = 1;
case 1: GangLvl[idsds[playerid]] = 2;
case 2: GangLvl[idsds[playerid]] = 3;
case 3: GangLvl[idsds[playerid]] = 4;
case 4: GangLvl[idsds[playerid]] = 5;
case 5: GangLvl[idsds[playerid]] = 6;
}
format(string, sizeof(string), "Дадохте на играч %s ранг %i", PlayerName(idsds[playerid]), GangLvl[idsds[playerid]]);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00FF, string);
format(string, sizeof(string), "Лидер %s ти даде ранг %i", PlayerName(playerid), GangLvl[idsds[playerid]]);
SendClientMessage(idsds[playerid], 0xFFFF00FF, string);
if(GSkin[PGang[playerid]][GangLvl[idsds[playerid]]] > 0) SetPlayerSkin(idsds[playerid], GSkin[PGang[playerid]][GangLvl[idsds[playerid]]-1]);
idsds[playerid] = -1;
}
}
else if(dialogid == 10010)
{
if(response)
{
if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, 10010, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FF0000}Gang Name Change", "Въведете ново име на бандата:", "Смени", "Отмени");
format(GName[PGang[playerid]], 256, "%s", inputtext);
format(string, sizeof(string), "\n{FFFF00}Името на бандата е успешно сменено!\nНовото име на бандата е: {FF0000}%s\n",inputtext);
ShowPlayerDialog(playerid, 10011, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{FF0000}Gang Name Change", string, "Ok", "");
new f[256];
format(f, 256, "Gangs/%i.ini",PGang[playerid]);
new file = ini_openFile(f);
if(file == INI_OK)
{
ini_setString(file, "Gang name", GName[PGang[playerid]]);
ini_closeFile(file);
}
}
}