Aangeboden en gevraagde diensten
#1

Ik zie aardig wat berichten met mensen die een dienst aanbieden. Vandaar dit topic. De mensen die een dienst van jou nodig hebben kunnen nu in een bericht kijken!

Voor de handigheid heb ik een formuliertje gemaakt om je te helpen:
Voor mensen die een dienst aanbieden:
Code:
[b]Aangeboden Dienst[/b]:
[b]Voorbeeld van mijn werk[/b]:
[b]Prijs[/b]:
[b]Voorwaarden[/b]:
[b]Extra informatie[/b]:
[b]Neem contact op via[/b]:


Voor mensen die een dienst nodig hebben:
Code:
[b]Gevraagde dienst[/b]:
[b]Beloning[/b]:
[b]Extra informatie[/b]:
[b]Neem contact op via[/b]:

En onthoud wel, hoe netter je bericht lijkt, hoe eerder de mensen contact met jou opnemen!


Pawno_Master;836545 Wrote:Ik zou ook willen zeggen, ik zie hier 5 mensen ofzo die scripters zoeken in ruil voor admin voor misschien een 4 player server of minder.
ALS je admin aanbied, geef dan ook wat info van de server zelf, anders zou ik gewoon andere dingen aanbieden.

Let op! Alleen met bovenstaande formulieren posten! Als die info er maar in staat, mag je hem voor de rest zo groot maken als je wilt. Voorbeeld:
Quote:Aangeboden dienst: Scripter | Voorbeeld van mijn werk: VB1, VB2 | Prijs: OVER 9000!!! | Voorwaarden: Zolang er maar een meme in zit | Extra info: - | Contact: hier_mijn_mail of (link naar PM) PM me! (/link)
en hier de rest van je ad, uitgebreid.

Note: Waarom een quote? Omdat je hier markup in kan zetten zoals b,u,i-tags etc.

> In dit topic alstublieft geen reacties op de diensten! Hier komen alleen de 'advertenties' in!
Reply
#2

----
Reply
#3

Quote:Aangeboden dienst: mappen| Prijs: Rep:3| Voorbeelden van mijn werk:voorbeeld1, voorbeeld2, voorbeeld3, Voorbeeld4
|Extra informatie:
Ik weet dat de 3e voorbeeld een beetje crapppy is maar dat was me aller eerste map|Voorwaarden: Credits op de sever|Contacts via: PM.

PS.:
het is inderdaad gratisXD

UPDATE(30-10-011):
Nu kun je ook grote maps vragen. ALLEEN als het geen eilanden zijn, of RP maps.
Reply
#4

Gevraagde dienst:Scripter.
Beloning:Admin Stats/Wat Geld.
Extra informatie:Ik zoek een Scripter voor mijn Roleplay Server , Je hoeft niet veel te scripten maar aangezien ik weinig tijd heb ben ik op zoek naar een scripter die wat kleine dingetjes can scripten.
Neem contact op via:Je kunt me op MSN Toevoegen : stefanmark8@live.nl
Reply
#5

Ten eerste: Niet lachen, ik weet dat dit er stom uitziet :P

Gevraagde dienst: Roleplay 'Mattie'
Beloning: Veel RPen, veel fun :o.
Extra informatie: Ik wil gewoon iemand waarmee ik goed kan RPen, misschien dat we familie kunnen worden ofzo. Waarom ik het hier vraag? Ik heb graag iemand die Nederlands is, als we familie zijn is dat ook wel wat beter.

Ik leid liever geen family's, NG daarintegen wel.. Maar dit alleen als ik er dingen bij mag mappen.

Je moet:
- Normaal Engels kunnen spreken, ze moeten je iniedergeval kunnen verstaan.
- Normaal Nederlands.
- Het liefst beetje typen zoals mij: hoofdletters, punten, komma's etc.
- Goed kunnen RPen natuurlijk.
- Het liefst zou ik de hele tijd bij elkaar blijven en als echte 'bradda's' gedragen :P.
Neem contact op via: PM me voor me MSN. Maandag komt me nieuwe PC binnen, dus nu even me CD'tje zoeken en wachten tot Dinsdag ongeveer.

PS: Leeftijd van 12 tot 15 ofzo, en als je bijv. huiswerk aan het maken bent op MSN en dan spreken we af waarneer we gaan rollen.

Groeten!



Een beetje gay is OK. Toch? :$
Reply
#6

Advertentie van de server: https://sampforum.blast.hk/showthread.php?tid=252425

Gevraagde dienst: Mapping
Beloning: Credits voor elke map, evt. uiteindelijk admin rechten (mits je geschikt bent)
Extra informatie: Elke map die gemaakt word krijgt een teleport. Wanneer mensen naar de teleport gaan, komt jouw naam in beeld. Ik heb stunt maps nodig, die uniek zijn. Een map mag dus niet op een andere server te vinden zijn.
Neem contact op via: PM of via de site die in mijn signature te vinden is.
Reply
#7

Gevraagde dienst: Mapper
Beloning: VIP op me server (level 1)
Extra informatie: Jah, meer info vind je op de serverforum. Ik heb mappers nodig voor mijn Derby Server ^^
Neem contact op via: je kan me een pm sturen hier op sa-mp ([URL="http://patforum.freeforums.org/"]of hier op de server forum[/URL])

MVG [MV] ;D
Reply
#8

closed.
Reply
#9

Gevraagde dienst: Scripter.
Beloning: Mede eigenaar server/credits.
Extra informatie: Ik ben bezig met een heel nieuw concept in Team deatmatch: Civil War TDM.
Het idee is gewoon de Amerikaanse burger oorlog, Ik heb al wat maps klaarliggen, alleen zijn er dingen die ik niet kan scripten:[list=*][*]Bepaalde skins hebben een bepaalde score nodig om te gebruiken.[*]Bepaalde skins hebben bepaalde wapens.[*]Een klein admin script met commands als ban, kick ,mute etc..[/list]Contact opnemen via: PM.

ps.:
Alleen mede owner als je geschikt bent, de eerste paar weken is proef!
Reply
#10

Quote:Aangeboden Dienst: Mapper | Voorbeeld van mijn werk: Zullen worden gegeven via MSN/E-Mail | Prijs: N.O.T.K | Voorwaarden: Geen interior-mapping | Extra informatie: N/A | Neem contact op via: MSN/E-mail: joeri723@hotmail.com

Voorbeelden zullen dus gegeven worden via E-Mail aangezien ze allemaal in servers staan. Ik wil geen kopieen zien op andere servers, snap je? ;)

Prijs is N.O.T.K, maar voorbeelden:
Mits het een goede server is, met een fatsoenlijk aantal spelers admin rechten ofzo.
IRL cash (kan gewoon rekening naar rekening overgeboekt)
Reply
#11

Gezocht;

SCRIPTER/Goed in gamemode's beter maken etc!

&

Admins.


Ik heb momenteel, een trucking server ik ga denk ik iets makkelijker doen

cops vs terrorist.




Reply plzz.

contact; anil8@live.nl

p.s Me server is hosted op vps dus 24/7

//EDITED!
Reply
#12

Aangeboden Dienst: Logo Creator
Voorbeeld van mijn werk:

Prijs: VIP status op server
Voorwaarden: Credits gaan naar mij
Extra informatie: Nope
Neem contact op via: PM
Reply
#13

Hallo allemaal,

Ik wil graag een nieuwe server opstarten met heel veel verschillende missies. Daarvoor zoek ik nog een scripter samen met de scripter worden alle dingen die gescript moeten worden afgesproken.

Gevraagde dienst:Scripter
Beloning:Admin rechten, maar dan moet je er wel geschikt voor zijn
Extra informatie:-
Neem contact op viatuur me een bericht op dat forum en dan spreken we vanzelf wel de contact methodes af

Met vriendelijke Groeten,
Thijs
Reply
#14

Aangeboden Dienst: Administrator/Forum management(PhpBB3)
Voorbeeld van mijn werk: Ik had een server samen met mijn vriendje maar omdat hij me heeft gedumpt ( -.-'' )
Heeft hij mij dus gebanned. Hij was de scripter en ik de Chief. Ik vind het leuk om te organiseren en een hechte staff-Team te maken. Het hoeft niet persee een Nederlandse server te zijn. Mijn voorkeur gaat toch uit naar Engelse servers. Dus als iemand een plaatsje heeft
Prijs: Gratis, als het maar leuk is.
Voorwaarden: Ik weet alleen iets van RolePlay servers.
Extra informatie: Kan je me vragen in PM of Profielboodschap
Neem contact op via: PM/ Profielboodschap
Reply
#15

Code:
Aangeboden Dienst: Island Mapping
Voorbeeld van mijn werk: kijk op mijn server. alles zelf gemapped.
Prijs: Free!
Voorwaarden: Geen, Geen credits, geen admin, nix.
Extra informatie: Ik Ben niet slecht, ook niet Vies goed. ik doe dit omdat ik wil bijleren.
Neem contact op via: skype: fabio.di-cola
                               msn: fabiodicola@hotmail.com
Reply
#16

Aangeboden Dienst: Mapping
Voorbeeld van mijn werk: Zie handtekening
Prijs: Donatie/geld (hang af van de map grootte)
Voorwaarden: ^^
Extra informatie: Ik Ben niet slecht en wil best de tijd nemen om een goede map te maken. Geen amateur werk en het moet er natuurlijk mooi uitzien!
Neem contact op via: Dit forum (PM)
Reply
#17

Dienst is niet meer beschikbaar.
Reply
#18

Aangeboden Dienst:SA-MP Server hosting [20 Slots][Indien nodig meer]
Prijs: Gratis
Voorwaarden: De server word onderdeel van de BlackBanzai Community
Neem contact op via: PM
Reply
#19

Gevraagde dienst: Een tijdelijke of permanente scripter
Beloning: We zouden mischien een beloning uit kunnen geven als het goed gedaan wordt uitgevoerd.
Extra informatie: Locatie in Las Venturas en de naam van de server is Las Vegas Roleplay more information ->https://sampforum.blast.hk/showthread.php?tid=420078
Neem contact op via: Private message Aura via de forums van [vBulletin ] www.lasvegas-rp.com
Reply
#20

Gevraagde dienst: Server scripter.
Beloning: Administrator, geldbeloning.
Extra informatie:Bezig met een server waar je kun werken in verschillende functies zoals ; Politie, Ambulance, Brandweer, Piloot, Vrachtwagenchauffeur, Mafia etc.
Neem contact op via: Via rg_013@live.nl kun je mij bereiken.

Ik verwacht zo spoedig mogelijk een antwoord !

Bedankt !

Beste SA:MP Forum leden.
Ik ben op zoek naar een scripter, hieronder volgd meer informatie.
Gevraagde dienst: Een ervaren scripter.
Beloning: Administratieve rechten op mijn server.
Extra informatie: Ik ben op het idee gekomen om een server te maken met bepaalde werkmogelijkheden, zoals Politie, Ambulance, Brandweer, Trucker, Piloot, Pizzaboy enzovoort enzovoort..
Neem contact op via: Je kunt me bereiken door een privebericht te sturen via SAMP Forum, of mij toe tevoegen via Skype - rgenc013.

Ik hoop zo snel mogelijk een reactie van jullie te ontvangen.

Bedankt!
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)