Problema cu /park
#1

Salut,am si eu o problema cu /park,folosesc asa:
else if (strcmp("/park", cmd, true, 10) == 0)
{
if (IsPlayerInVehicle(playerid,Carlist[playerid][Carid]))
{
GetVehiclePos(Carlist[playerid][Carid],Carlist[playerid][X],Carlist[playerid][Y],Carlist[playerid][Z]);
GetVehicleZAngle(Carlist[playerid][Carid],Carlist[playerid][Rotation]);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Saved car position!");
}
else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "That is not your car!"); }
return 1;
}


Problema este:cand dau park si dau /rac masina nu apare unde am dat /park,apare tot de acolo de unde am luat-o,
cand distrug masina nu se mai respawneaza.

Va rog ajutatima,daca aveti solutia ziceti-mi pas cu pas ce sa fac,ca nu le am cu scriptatul

Uitati pastebin de la fs:http://pastebin.com/bxHYk4TX

Va implor sa ma ajutati !
Reply
#2

nu ma ajuta nimeni ?
Reply
#3

Total gresit
Iti rezolv acum,stai 1 minut...dau update la post cu comanda facuta

pawn Code:
else if (strcmp("/park", cmd, true, 10) == 0)
{
new Float:x,Float:y,Float:z,Float:a;
new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if (IsPlayerInVehicle(playerid,Carlist[vid][Carid]))
{
     GetVehiclePos(vid, x, y, z);
     GetVehicleZAngle(vid, a);
     Carlist[vid][X] = x;
     Carlist[vid][Y] = y;
     Carlist[vid][Z] = z;
     Carlist[vid][Rotation] = a;
     SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Saved car position!");
}
else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "That is not your car!"); }
return 1;
}
Asa ar trebui sa fie ...
Pozitiile ar trebui sa se salveze pentru ID'ul masinii,nu pentru id'ul playerului.
pawn Code:
new Carlist[MAX_PLAYERS][ahCar];
cu
pawn Code:
new Carlist[MAX_VEHICLES][ahCar];
Reply
#4

Multumesc,dar cand dau park la masina cumparata zice this is not your car...ce fac ?
Reply
#5

pawn Code:
else if (strcmp("/park", cmd, true, 10) == 0)
{
new Float:x,Float:y,Float:z,Float:a;
new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if (vid = PlayerInfo[playerid][pcar] || vid = PlayerInfo[playerid][pcar]))//SCHIMBA AICI CU VARIABILELE TALE PENTRU JUCATOR
{
     GetVehiclePos(vid, x, y, z);
     GetVehicleZAngle(vid, a);
     Carlist[vid][X] = x;
     Carlist[vid][Y] = y;
     Carlist[vid][Z] = z;
     Carlist[vid][Rotation] = a;
     SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Saved car position!");
}
else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "That is not your car!"); }
return 1;
}
Reply
#6

adica ? ce variabile pentru jucator ? scz ca te stresez dar sunt nou in scripting si nu prea stiu multe,explicami sau dami exemple te rog
Reply
#7

Linia din fisierul jucatorului unde se salveaza daca are sau nu masina si daca are,ce ID are masina lui.Asa o sa poata fi recunoscuta de script .
Reply
#8

Tot nu inteleg,scuze dar sunt mai greu de cap,dami un exemplu cum sa fac,trb sa intru in masina sa dau oldcar si sa o pun in fs ?
Reply
#9

ce nu intelegi prietene?


Dute in onplayerregister si jos bagi :


Quote:

format(var, 32, "PCARKEY1=%d\n",PlayerInfo[playerid][pcar]);fwrite(hFile, var);

Dupa, in %s.ini la sfarsit vei avea PCARKEY1=%d , %d inseamna id masinii. comanda /park este facuta sa mearga doar pe masina playerului, masina playerului find PlayerInfo[playerid][pcar] , iar ca sa se salveze masina iti trebuie la onplayerregister chestia de mai sus, trebuie pusa de 2 ori .

ai priceput ??
Reply
#10

Nu am onplayerregister,dar nu e mai usor sa imi faceti fsu si sa imi dati pastebin va rog ? ca eu nu inteleg
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)