Indent problem i think, Help me find it

well i got this scirpt i'm working on, I think it's an indent problem but i can't find out where it is, Can any tell me where it is? All the defines are in the scirpt, I just can find out where i've made a mistake in my indent

http://pastebin.com/m7affb84

C:\Users\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(187) : error 017: undefined symbol "CountVehicles"
C:\Users\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(192) : error 004: function "ModVehicle" is not implemented
C:\Users\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(207) : error 017: undefined symbol "SavePlayer"
C:\Users\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(22 : error 017: undefined symbol "pName"
C:\Users\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(236) : error 017: undefined symbol "pName"
C:\Users\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(259) : error 017: undefined symbol "SavePlayer"
C:\Users\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(301) : error 017: undefined symbol "pName"
C:\Users\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(311) : error 017: undefined symbol "pName"
C:\Users\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(312) : error 017: undefined symbol "CreatePlayer"
C:\Users\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(313) : error 017: undefined symbol "LoadPlayer"
C:\Users\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(322) : error 017: undefined symbol "pName"
C:\Users\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(329) : error 017: undefined symbol "LoadPlayer"
C:\Users\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(332) : error 017: undefined symbol "pName"
C:\Users\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(335) : error 017: undefined symbol "pName"
C:\Users\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(342) : error 017: undefined symbol "pName"
C:\Users\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(350) : error 017: undefined symbol "pName"
C:\Users\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(436) : error 017: undefined symbol "SavePlayer"
C:\Users\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(456) : error 017: undefined symbol "pName"
C:\Users\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(516) : error 017: undefined symbol "pName"
C:\Users\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(524) : error 017: undefined symbol "pName"
C:\Users\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(52 : error 017: undefined symbol "pName"
C:\Users\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(536) : error 017: undefined symbol "pName"
C:\Users\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(612) : error 017: undefined symbol "asecurekick"
C:\Users\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(613) : error 017: undefined symbol "asecurekill"
C:\Users\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(614) : error 017: undefined symbol "aunsecure"
C:\Users\Desktop\server\gamemodes\mine.pwn(620) : error 017: undefined symbol "callcar"

Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase

26 Errors.
Reply

If you think thats an indentation problem then you need to learn the PAWN basics
Reply

I have, But i think i have got a indentation wrong somewhere and i can't find out where, Can you take a look at the code?
Reply

Why is shadows RP named "mine" at you ?
Reply

Quote:
Originally Posted by AppLeAppLeAppLe(AlExAlExAlEx)
Why is shadows RP named "mine" at you ?
I just made a quick name

Could someone Help me fix this code?
Reply

Quote:
Originally Posted by ssǝן‾ʎ
I did look, there's not sign of indentation.
lol..
"There's not sign of indentation", if you don't read the first posts, it's sounds like he hasn't indented any lines
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)