/stats dialog help
#1

Ik heb een /stats command gemaakt. Samen met mijn Co-Owner. Maar het is gemaakt dat het in de chat verschijnt. Daar hou ik zelf niet zo van, dus probeerde het in een dialog te maken. Maar dat lukt me maar niet.

Dit is het command gedeelte.

pawn Code:
CMD:stats(playerid, params[])
{
    new str[128], zone[MAX_ZONE_NAME], str2[128], string[128], str3[128], id;
    if(PlayerAcc[playerid][Log] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, "You are not logged in, please login first.");
    id = playerid;
    new ip[16],
        h, m, s,
        jail = PlayerAcc[id][Jail],
        mute = PlayerAcc[id][Mute],
        time = PlayerAcc[id][MuteTime],
        admin = PlayerAcc[id][Admin],
        warn = PlayerAcc[id][Warn],
        skin = PlayerAcc[id][SaveSkin],
        score = GetPlayerScore(id),
        money = GetPlayerMoney(id),
        kill = PlayerAcc[id][Kills],
        burgers = PlayerAcc[id][Burgers],
        death = PlayerAcc[id][Deaths];
    GetPlayerIp(id, ip, sizeof(ip));
    TotalGameTime(id, h, m, s);
    switch(jail)
    {
        case 0: AdminRank = "No";
        case 1: AdminRank = "Yes";
    }
    switch(mute)
    {
        case 0: DutyStatus = "No";
        case 1: DutyStatus = "Yes";
    }
    switch(admin)
    {
        case 0: AdminRank = "Trusted Player";
        case 1: AdminRank = "Co-Mod";
        case 2: AdminRank = "Mod";
        case 3: AdminRank = "Trial Admin";
        case 4: AdminRank = "Admin";
        case 5: AdminRank = "Manager";
        case 6: AdminRank = "Owner";
    }
    format(string, sizeof(string), "%s's Account Stats:", GetName(id));
    SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, str);
    format(str, sizeof(str), "* Jail: [%s] | Mute: [%s] | Time: [%i] | Admin: [%i - %s] | Burgers: [%i]", AdminRank, DutyStatus, time, admin, Admin2, burgers);
    format(str2, sizeof(str2), "* Warning: [%i/%i] | Score: [%i] Money: [$%i] | Kills: [%d] | Deaths: [%d]", warn, MAX_WARNINGS, score, money, kill, death);
    format(str3, sizeof(str3), "* SaveSkin: [%i] | Ratio: [%0.2f] | Location: [%s] Hours: [%i] | Minutes: [%i] | Seconds: [%i]", skin, Float:kill/Float:death, zone, h, m, s);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, str);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, str2);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, str3);
    return 1;
}
Dit is gewoon dat het zorgt dat het in de chat verschijnt. Maar ik heb eerlijk gezegd ook geen flauw idee hoe ik kan zorgen dat dit in een dialoog verschijnt. Kan iemand me hier mee helpen?

Hartelijk dank,
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)