מדריך| תיקון ה"בעיה" בMoveObejct עם הפרמטרים החדשי
#1

*המדריך הזה מיועד למתחילים*
לכמה מאיתנו נוצרה הבעיה שהאובייקטים מתחילים להתעקם בMoveObject הבעיה הזאת נוצרה בגירסה 0.3d זה לא מש בעיה אבל רובנו קוראים לזה כך ..
שלב ראשון -
תוריד את הגירסה החדשה ביותר של ה pawno תעדכנו את האינקלודים הבאים שימו אותם בתיקייה של האינקלודים (pawno\include)
הורדה לpawno
הורדה לאינקלודים

שלב שני -
כנס למוד ואם האינקלוד "Y_Objects" קיים אצלך במוד תמחק אותו משורת האינקלודים ואת כל הפונקציות שקשורות אליו
(MoveDynamicObject, CreateDynamicObject,DestroyDynamic Object וכו' .. ) ותחליף אותם ברגילות (MoveObject, CreateObject, DestroyObject) אתה יכול לעשות את ההחלפה מהירה יותר באמצעות Ctrl + H ..
תמחקו את זה :
PHP Code:
Object_OnPlayerDisconnect(playerid,reason); 
מ
PHP Code:
public OnPlayerDisconnect 
ותמחקו את זה :
PHP Code:
Object_Object(); 
מ
PHP Code:
public OnGameModeInit 
לאחר מכן תקמפל ותבדוק שלא קיבלת שום ארורים, אם קיבלתם שלח לי הודעה פרטית אני ינסה לעזור (ה"פ) אם לא קיבלת תמשיך לשלב שלישי ..

שלב שלישי -

תחליף את כל הMoveObject ב MoveObjectEx (שוב באמצעות Ctrl+H) , לאחר שהחלפת שים את הstock הבא בסוף המוד :

PHP Code:
stock MoveObjectEx(objectid,Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Speed){
new 
Float:RX,Float:RY,Float:RZ;
GetObjectRot(objectid,RX,RY,RZ);
MoveObject(objectid,X,Y,Z,Speed,RX,RY,RZ);
return 
1;

תקמפלו וזהו כל ה MoveObject שלכם סודרו, עכשיו שאתם רוצים לעשות MoveObejct הפונקציה החדשה היא MoveObjectEx, לדוגמא :
PHP Code:
MoveObjectEx(pdd1246.3999938964869.5999984741211003.799987793,1); 
בהצלחה !
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)