Threads: 29
Continental Role Play, Bдsta RP Servern som finns. Heter Hurley McKay dдr. Bцrjade RP dдr fцr fцrsta gеngen.
Дr Moderator dдr nu sе joina servern den дr grymt bra, unika saker som inte andra har. Mеnga fцrsцker tillochmed kopiera scriptet.
37.46.126.10:7655
Threads: 32
+1 fцr Continental om man дr ute efter en helt unik roleplay kдnsla!
Fast kanske inte om man blir bannad frеn liknande servrar... Vad gjorde du egentligen?
Ni som lirar pе Continental. Vad heter ni?
Threads: 18
Jag lirar fцr tillfдllet pе Project Reality Roleplay, och True Roleplay men jobbar ocksе att utveckla en egen server med ett gдng killar. Project Reality Roleplay дr riktigt bra om du gillar servrar dдr det alltid finns tid och spela, alltsе, om du vill spela mitt i natten sе дr det fortfarande 100+ spelare inne, till skillnad frеn vissa servrar som 'somnar' runt 10/11 pе kvдllen. Gangster RP dдr дr as bra med, men tyvдrr sе дr polisen dдr vдrdelцs.
True Roleplay, liten och mysig server med cirka 40-90 spelare inne dagligen, ganska unikt script med mеnga funktioner. Men adminsen dдr дr jдvligt orдttvisa och otrevliga, sе vet inte om jag rekommenderar den egentligen. Man kan lдtt bli uttrеkad dдr ocksе, mеnga som RPar sitter oftast i vent sе man mеste nog ha nеgon att spela dдr med annars blir det rдtt sе segt.
Continental RolePlay дr nog den mest unikaste servern. 40-80 inne dagligen och natt.