05.03.2017, 04:41
[10:57:40] [debug] Run time error 4: "Array index out of bounds"
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[10:57:40] [debug] AMX backtrace:
[10:57:40] [debug] #0 000be480 in public OnStoreLoad () at C:\Users\jaz\Desktop\SAMP\gamemodes\CNR/store/store.pwn:296
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PHP код:
Function OnStoreLoad()
{
new
i = 0,
s[64]
;
for(new x = 0, xx = cache_num_rows(); x < xx; x++)
{
i = Iter_Free(Stores);
Store[i][StoreID] = cache_get_field_content_int(x, "id");
Store[i][StoreX] = cache_get_field_content_float(x, "x");
Store[i][StoreY] = cache_get_field_content_float(x, "y");
Store[i][StoreZ] = cache_get_field_content_float(x, "z");
Store[i][StoreA] = cache_get_field_content_float(x, "angle");
Store[i][StoreInteriorID] = cache_get_field_content_int(x, "interiorid");
cache_get_field_content(x, "name", s);
format(Store[i][StoreName], 64, "%s", s);
Store[i][StoreMoney] = cache_get_field_content_int(x, "money");
Store[i][StoreMoneyPerDay] = cache_get_field_content_int(x, "mpd");
Store[i][StorePrice] = cache_get_field_content_int(x, "price");
Store[i][StoreLevel] = cache_get_field_content_int(x, "level");
Store[i][StoreIconID] = cache_get_field_content_int(x, "mapicon");
Store[i][StoreOwner] = cache_get_field_content_int(x, "owner");
Store[i][StoreIcon] = CreateDynamicMapIcon(Store[i][StoreX], Store[i][StoreY], Store[i][StoreZ], Store[i][StoreIconID], -1, 0, 0, .style = MAPICON_GLOBAL);
Store[i][StoreEnterPickup] = CreateDynamicPickup(1318, 1, Store[i][StoreX], Store[i][StoreY], Store[i][StoreZ], 0, 0, -1, 35.0);
new intid = IsInteriorExist(Store[i][StoreInteriorID]), label[256];
if(Store[i][StorePrice] == 1337)
format(label, 256, "{FF0000}[%s]\n{FFFFFF}{FFFF66}ID: {FFFFFF}%d\n{FFFF66}Owner: {FFFFFF}The Government", Store[i][StoreName], Store[i][StoreID]);
else if(Store[i][StoreOwner] == 0)
format(label, 256, "{FF0000}[%s]\n{FFFFFF}{FFFF66}ID: {FFFFFF}%d\n{FFFF66}Owner: {FFFFFF}Unowned\n{FFFF66}Price: {FFFFFF}$%m\n{FFFF66}Level: {FFFFFF}%d\n{FFFF66}$%m per gameday", Store[i][StoreName], Store[i][StoreID], Store[i][StorePrice], Store[i][StoreLevel], Store[i][StoreMoneyPerDay]);
else
format(label, 256, "{FF0000}[%s]\n{FFFFFF}{FFFF66}ID: {FFFFFF}%d\n{FFFF66}Owner: {FFFFFF}%s\n{FFFF66}Price: {FFFFFF}$%m\n{FFFF66}Level: {FFFFFF}%d\n{FFFF66}$%m per gameday", Store[i][StoreName], Store[i][StoreID], ReturnNameFromID(Store[i][StoreOwner]), Store[i][StorePrice], Store[i][StoreLevel], Store[i][StoreMoneyPerDay]);
Store[i][StoreStatus] = STORE_IDLE;
Store[i][StoreSafe] = CreateSafe(Interior[intid][InteriorSafeID], Store[i][StoreID]);
Store[i][StoreExitCP] = CreateDynamicCP(Interior[intid][InteriorX], Interior[intid][InteriorY], Interior[intid][InteriorZ], 1.0, Store[i][StoreID], Interior[intid][InteriorIntID]);
Store[i][StoreEnterLabel] = CreateDynamic3DTextLabel(label, -1, Store[i][StoreX], Store[i][StoreY], Store[i][StoreZ], 10.0, .worldid = 0, .interiorid = 0);
UpdateDynamic3DTextLabelText(Store[i][StoreEnterLabel], -1, label);
Store[i][StoreRobberyCP] = CreateSafeCP(Interior[intid][InteriorSafeID], Store[i][StoreID]);
Store[i][StoreRobberyLabel] = CreateRobberyLabel(Interior[intid][InteriorSafeID], Store[i][StoreID]);
Store[i][StoreActor] = CreateActor(Interior[intid][InteriorActorSkin], Interior[intid][InteriorActorX], Interior[intid][InteriorActorY], Interior[intid][InteriorActorZ], Interior[intid][InteriorActorA]);
switch(random(4))
{
case 0:
ApplyActorAnimation(Store[i][StoreActor], "PED", "roadcross", 4.1, 1, 1, 1, 1, 0);
case 1:
ApplyActorAnimation(Store[i][StoreActor], "PED", "roadcross_female", 4.1, 1, 1, 1, 1, 0);
case 2:
ApplyActorAnimation(Store[i][StoreActor], "PED","roadcross_gang", 4.1, 1, 1, 1, 1, 0);
case 3:
ApplyActorAnimation(Store[i][StoreActor], "PED","roadcross_old", 4.1, 1, 1, 1, 1, 0);
}
SetActorVirtualWorld(Store[i][StoreActor], Store[i][StoreID]);
Iter_Add(Stores, i);
}
return 1;
}